Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei ihme et Stockalla menee huonosti!

Vierailija
21.08.2016 |

Selasin h&m neuletakkeja pettyneenä, materiaaleista ei löytynyt yhtään kunnon villaa. Ajattelin et hei, Stockmann on laadukas, katson sieltä! Pettymysten pettymys, samaa puuvillamohairpolyamidiviskoosiakryylisekoitekamaa ne sielläkin myi, kaksi kertaa kalliimmalla vaan. Mistä kunnon neuleita enää löytää?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis, mutta ihanko totta Helsingin keskustan Stockalla ei enää ole kangas- ja ompelutarvikeosastoa? Milloin katosi? Olen järkyttynyt, jos totta. Siellä oli aikoinaan upea valikoima ja hyvä verhopalvelu.

Onko totta ja milloin tapahtunut?

Vierailija
22/46 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin Stockan asiaskaskuntaan kuuluvat eivät enää löydä Stockalta haluamaansa. Nykyään koulutetut ja hyvätuloiset ovat kiinnostuneita myös vaatteiden ja tavaroiden eettisyydestä ja alkuperästä. He eivät siis enää osta niitä samoja hikipajatuotettuja vaatteita, mitä sekä Stocka että HM myyvät (Stocka vaan kalliimmalla kuni HM). Stocka ei ole tajunnut tätä ja ottanut valikoimiinsa eettisiä tuotteita, joten tämä asiaskunta on siirtynyt nettikaupan sekä muutamien pienten kivijalkakauppojen asiakkaiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi Stockmannin asiakaspalvelu on usein sanonko mistä.  Katsovat päästä varpaisiin ja ovat tosi nyrpeitä. Olen itse ollut Stockkalla töissä tosin vain Hulluilla Päivillä muutaman kerran.

Minulla taas täysin päinvastaisia kokemuksia, stockalla jos jossain on voinut luottaa ystävälliseen ja perusteelliseen asiakaspalveluun.

Joskus näin on voinut olla, mutta ehkä jatkuva YT-paine on saanut pinnan kiristymään.

Oulun Stockalla on asiallinen ja osaava henkilökunta, ikävää että vähennyspaineita on. Olen ollut todella tyytyväinen, lisäksi löytyy riistaa ja hyviä juustoja herkusta, sekä välillä aasialaista.

Oulun tavaratalon vuokraaja oli täys tollo: ei suostunut pitämään vuokratasoa ennallaan vaan ehdotti tyyliin monen kymmenen prossan korotusta... Ei ymmärtänyt Stokan merkitystä koko Pohjois-Suomelle.

Nyt vaan olisi Pukumiehen talo vapaana, mutta ei stokka sinne mahtuisi

Vierailija
24/46 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT:na, onko kellään kokemusta Alpan alpakkaneuleista? Symppis -neuletakki on nätti, mutta en viitsi investoida jos se esim kulahtaa tai nyppyyntyy heti.

Vierailija
25/46 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi Stockmannin asiakaspalvelu on usein sanonko mistä.  Katsovat päästä varpaisiin ja ovat tosi nyrpeitä. Olen itse ollut Stockkalla töissä tosin vain Hulluilla Päivillä muutaman kerran.

Minulla taas täysin päinvastaisia kokemuksia, stockalla jos jossain on voinut luottaa ystävälliseen ja perusteelliseen asiakaspalveluun.

Olet sitten varmaan ollut varakkaan ja hyvin menestyvän oloinen sekä pukeutunut tyylikkäisiin hintaviin vaatteisiin. Veikkaan..?

No sitä en osaa sanoa huokuuko olemukseni vanhaa rahaa vai mitä, mutta hyvin normaalisti pukeudun, olen käynyt stockalla jopa hupparissa. :o Olen ystävällinen ja kohtelias ja suostun palveltavaksi, näiden luulisin merkitsevän eniten, ainakin kun seuraan ympärilläni olevien käyttäytymistä ja minkälaista kohtelua saavat osakseen.

Vierailija
26/46 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin kyllä Stockalta, mutten löydä sieltä mitään kivaa. Ei ole rahasta kiinni. Ulkomailta löydän helposti mieleistä.

Nyt menee vähän asian vierestä -Suomeen hankitaan nahkaiset talvisaappaat leveimmillä varsilla. Näissäkin on siis mitoitus. Saapikkaat on järkevä ostaa ulkomailta, kun säästyy suutarin kavennuskulut.

Vierailija
27/46 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis, mutta ihanko totta Helsingin keskustan Stockalla ei enää ole kangas- ja ompelutarvikeosastoa? Milloin katosi? Olen järkyttynyt, jos totta. Siellä oli aikoinaan upea valikoima ja hyvä verhopalvelu.

Ihanko totta? IHQUU? Käytit sitä 14 vuotta sitten ja voi itku kun sitä ei ole IHQUU hei

Mutta minä olen teetättänyt verhoni Stockmannilla, voi te poloiset köyhät!

Vierailija
28/46 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ja stockan värivalikoima: musta, sininen, sininen musta.

Siitä sitten valitsemaan. Kaikki myös samannäköistä polyesterijätettä materiaaliltaan.

Vierailija
29/46 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanko totta? IHQUU? Käytit sitä 14 vuotta sitten ja voi itku kun sitä ei ole IHQUU hei

Niin. Olin asiakas 60-luvun lopulta (lapsi silloin) 2000-luvun alkuvuosille ennen muuttoamme Suomesta. Keskustan Stockan palvelut olivat silloisissa Suomen oloissa todella toimivia. Edelleen kiinnostaisi tietää, milloin kangasosasto ja ompelutarvikkeet poistettiin? Kysymykseen miksi näin kävi, jaa, onkohan vastausta?

Ja IHQUU-vierailijalle, jos turhauttaa, älä avaa ketjua.

Vierailija
30/46 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Olin asiakas 60-luvun lopulta (lapsi silloin) 2000-luvun alkuvuosille ennen muuttoamme Suomesta. Keskustan Stockan palvelut olivat silloisissa Suomen oloissa todella toimivia. Edelleen kiinnostaisi tietää, milloin kangasosasto ja ompelutarvikkeet poistettiin? Kysymykseen miksi näin kävi, jaa, onkohan vastausta?

Osuin siis oikeaan. Miksi siis poraat? Onko väliä onko joku 14 vuotta vanha ompelupalvelu poistunut, vai yritätkö korostaa omaa erinomaisuuttasi. Ehkäpä jos et yrittäisi, niin kysyisit ennemminkin mistä saisi vastaavan hyvää palvelua, mut kato

IHQUU HEI!

Vierailija
31/46 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osuin siis oikeaan. Miksi siis poraat? Onko väliä onko joku 14 vuotta vanha ompelupalvelu poistunut, vai yritätkö korostaa omaa erinomaisuuttasi. Ehkäpä jos et yrittäisi, niin kysyisit ennemminkin mistä saisi vastaavan hyvää palvelua, mut kato

IHQUU HEI!

Sattuneesta syystä Stockmannin kohtalo kiinnostaa edelleen, ja lippulaivatavaratalon palveluiden heikkenemisellä on merkitystä.

Vierailija
32/46 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin muutama vuosi sitten Vero Modasta (joka oli Stockalla) vähän pidemmän merinovillatakin noin 40 eurolla, on kestänyt tosi hyvin! Halpamerkeistäkin tekee välillä löytöjä, mutta onhan se metsästys, vertailu ja kyttäys ärsyttävää...

Vierailija
33/46 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä välitä tuosta trollista, yrittää vaan ärsyttää sua.

En muista tarkkaan milloin Stockan kangasosasto lopetettiin, taisi olla samassa rytäkässä kun jokunen vuosi sitten tehtiin uudistuksia. Tuli "uusittu" kenkäosasto yms.

Nyt tilalla on "palveluja", kuten yksilöllisesti räätälöity sisustussuunnittelu. Mitähän siihen kuuluu ja paljonko maksaa, sitä ei Stockmann kerro.

Vierailija
34/46 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin muutama vuosi sitten Vero Modasta (joka oli Stockalla) vähän pidemmän merinovillatakin noin 40 eurolla, on kestänyt tosi hyvin! Halpamerkeistäkin tekee välillä löytöjä, mutta onhan se metsästys, vertailu ja kyttäys ärsyttävää...

Aivan löytö tuollainen! Sepä se, toisin kuin joku ilmeisesti omassa päässään raivoaa, en todellakaan kylve rahassa, siksi yritän ostaa vaan mieleistä ja kestävää. Trendikkyys on mulle se ja sama, kokokin on suunnilleen pysynyt joten 10 v käyttöaika ei mulle ole mikään harmitus vaan päinvastoin. Jostain syystä vaatteissa ei hinta tunnu kertovan laadusta samalla tavoin kuin vaikka kengissä, on vähän tuurista kiinni mitä saa. Turhauttavaa on etenkin tuo materiaalien "huomaamaton" halvennus, onhan se sekametelisoppa juu ihan yhtä nätti ja ekologinen, no ei... Ap.

Vierailija
35/46 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä välitä tuosta trollista, yrittää vaan ärsyttää sua.

En muista tarkkaan milloin Stockan kangasosasto lopetettiin, taisi olla samassa rytäkässä kun jokunen vuosi sitten tehtiin uudistuksia. Tuli "uusittu" kenkäosasto yms.

Nyt tilalla on "palveluja", kuten yksilöllisesti räätälöity sisustussuunnittelu. Mitähän siihen kuuluu ja paljonko maksaa, sitä ei Stockmann kerro.

Kiitos tästä! 🌹

Vierailija
36/46 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Stockalta Globalin merinovillatakin noin 70 eurolla.

Gudrun Sjöden myy toisinaan siistejä yksiväristä villaa olevia tuotteita, joissa ei ole "etnistä koristelua".

Peter Hahnilta tilasin kashmirvillatakin. Myyvät myös hyvälaatuista villaa. 

Vierailija
37/46 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompelutarvikkeita valikoimissaan pitäviä keskustan liikkeitä tiedusteltiin aiemmin tänään ja nyt on siis selvinnyt, ettei ainakaan Stockalta niitä kannata kysellä. Sokokselta löytyy matkapakkauksena hotelleissa tarjolla oleva kit, mutta siinäpä se, ilmeisesti? Sellaisen pakkauksen lankavalikoimissa eo ole kovin laajaa värivalikoimaa, eikä niistä taida olla muuhun kuin napin takaisinompeluun...

Vierailija
38/46 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kävin just toissapäivänä ostamassa Helsingin keskustan Stockalta pari merino- ja pari kashmirneuletta, Stockan omaa Global-merkkiä sekä Repeatia. Molemmat on ihan 100 % villaa. En tiedä onko noita netissä myynnissä, mutta myymälässä oli vaikka millä mitoin tavaraa.

Globalin villahuivi oli ainakin ihan p-laatua. En oo sen jälkeen tota niiden omaa halpismerkkiä ostanut.

Mulla on kestänyt Globalin merinoneule tosi hyvin. Kaipa tuo voi vaihdella tuotteittainkin, jos alihankkija vaihtuu. Stockalla voi myös luottaa siihen, että jos joku tuote menee rikki, se vaihdetaan mukisematta uuteen sen kummempia kyselemättä. Kyllä, olen vienyt sinne Wolfordin sukkikset, joihin tuli reikä ekalla kerralla. :D 

Vierailija
39/46 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peter Hahnilta saa laadukkaita twinsettejä ja muita villaisia tuotteita

Vierailija
40/46 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole tainnut käydä koko puljussa pitkään aikaan, koska Stockalla on tosi iloinen ja hyvä palvelu nykyään. Kukaan i todellakaan katso päästä varpaisiin. Taidat itse kuvitella koko asian.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme