Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa enää puljata ulkonäön kanssa

Vierailija
15.02.2024 |

Mitään hyötyä siitä ei ole mun elämässä koskaan ollut. Pitäkää tunkkinne.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Tosiseikka on kuitenkin se, että olen täydellisen luonnonkaunis, ja se ei siitä kummemmaksi muutu vaikka haaskaisin elämästäni tunteja naaman puunaamiseen. Veikkaan että aapeellä on ihan sama juttu.

Vierailija
2/21 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asenne kohdillaan 🙌

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tulee tiettyyn ikään, niin alkaa kiinnostus ulkonäköä kohtaan hiljalleen katoamaan. Enää ei jaksa niin välittää siitä miltä näyttää 😬

Vierailija
4/21 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ikääntymisen luonnollinen seuraus. Sitä alkaa hyväksymään itsensä eikä se ulkonäkö muutenkaan enää tunnu niin merkitykselliseltä; elämässä on tärkeämpiä ja kiinnostavampia asioita. 

Vierailija
5/21 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on ikääntymisen luonnollinen seuraus. Sitä alkaa hyväksymään itsensä eikä se ulkonäkö muutenkaan enää tunnu niin merkitykselliseltä; elämässä on tärkeämpiä ja kiinnostavampia asioita. 

On se näin. Minusta on silti kiva sipaista ripsiväriä ripsiin ja vähän aurinkopuuteria poskille omaksi ilokseni.

Vierailija
6/21 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se näin. Minusta on silti kiva sipaista ripsiväriä ripsiin ja vähän aurinkopuuteria poskille omaksi ilokseni.

Minusta se taas tuntuu ihan turhalta. Ei muuta mun kasvoja niin merkittävästi.

Ap

Vierailija
7/21 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin kiinnostus loppuu keskimäärin

Vierailija
8/21 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin kiinnostus loppuu keskimäärin

Olen 42 ja atopian yllättävä paheneminen laittoi tämän ajatuksen liikkeelle. Muuten varmaan olisin jatkanut vanhaan tyyliin, mutta kun olin puoli vuotta ilman kosmetiikkaa niin en löytänytkään enää syitä meikkaamiseen.

Ap

Vierailija
9/21 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa "puljata" ulkonäön kanssa? :s

Vierailija
10/21 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt voi myös ottaa rennosti ja herkutella ilman huonoa omaatuntoa. Ja lopettaa ahdistavien vaatteiden käyttämisen. Ihana vapaus, kun saa syödä mitä haluaa ja käyttää rentoja kotivaatteita.

Vierailija
11/21 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt voi myös ottaa rennosti ja herkutella ilman huonoa omaatuntoa. Ja lopettaa ahdistavien vaatteiden käyttämisen. Ihana vapaus, kun saa syödä mitä haluaa ja käyttää rentoja kotivaatteita.

en oo koskaan käyttänyt ahidstavia vaatteita ja olen nuori. Miksi semmoisia pitäisi käyttää : D?

Vierailija
12/21 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiusvärejä, meikkaamista, kasvohoitoja, kynsilakkaa, karvanpoistoa, kihartamista jne. Yleensäkin jonkun asian tekemistä siitä syystä, että näyttäisi paremmalta.

Ap

Vierailija
13/21 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveellisesti aion elää jatkossakin enkä aloittaa mitään mässäilykuuria.

Ap

Vierailija
14/21 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiusvärejä, meikkaamista, kasvohoitoja, kynsilakkaa, karvanpoistoa, kihartamista jne. Yleensäkin jonkun asian tekemistä siitä syystä, että näyttäisi paremmalta.

Ap

Miksi naiset käyttää tuommoisia?

Vierailija
15/21 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tuossahan se vastaus lukee jo.

Vierailija
16/21 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Naiset on  paljon kauniimpia ilman noita! Esim feikkikynnet ja kiharat on rumia!

Vierailija
17/21 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Naiset on  paljon kauniimpia ilman noita! Esim feikkikynnet ja kiharat on rumia!

Mutta kuitenkin kuolataan kaikkea feikkiä, kun ei tajuta, ettei ne olekaan aitoja..

Ap

Vierailija
18/21 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikitön on paras.

Vierailija
19/21 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mummo permanenttasi ja värjäsi tukkaansa vielä kasikymppisenä ja oli muutenkin tarkka pukeutumisestaan ym. Äitini on 68v ja kyllä laittaa hiuksiaan ja meikkaa esim. juhliin. Itse meikkaan ja laitan hiukset vaikka olisin vain yksin kotona. Niin ja ikää 48v tänä vuonna

Vierailija
20/21 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla mummo permanenttasi ja värjäsi tukkaansa vielä kasikymppisenä ja oli muutenkin tarkka pukeutumisestaan ym. Äitini on 68v ja kyllä laittaa hiuksiaan ja meikkaa esim. juhliin. Itse meikkaan ja laitan hiukset vaikka olisin vain yksin kotona. Niin ja ikää 48v tänä vuonna

Miksi?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä