En jaksa enää puljata ulkonäön kanssa
Mitään hyötyä siitä ei ole mun elämässä koskaan ollut. Pitäkää tunkkinne.
Kommentit (21)
Kun tulee tiettyyn ikään, niin alkaa kiinnostus ulkonäköä kohtaan hiljalleen katoamaan. Enää ei jaksa niin välittää siitä miltä näyttää 😬
Tuo on ikääntymisen luonnollinen seuraus. Sitä alkaa hyväksymään itsensä eikä se ulkonäkö muutenkaan enää tunnu niin merkitykselliseltä; elämässä on tärkeämpiä ja kiinnostavampia asioita.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on ikääntymisen luonnollinen seuraus. Sitä alkaa hyväksymään itsensä eikä se ulkonäkö muutenkaan enää tunnu niin merkitykselliseltä; elämässä on tärkeämpiä ja kiinnostavampia asioita.
On se näin. Minusta on silti kiva sipaista ripsiväriä ripsiin ja vähän aurinkopuuteria poskille omaksi ilokseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se näin. Minusta on silti kiva sipaista ripsiväriä ripsiin ja vähän aurinkopuuteria poskille omaksi ilokseni.
Minusta se taas tuntuu ihan turhalta. Ei muuta mun kasvoja niin merkittävästi.
Ap
Milloin kiinnostus loppuu keskimäärin
Vierailija kirjoitti:
Milloin kiinnostus loppuu keskimäärin
Olen 42 ja atopian yllättävä paheneminen laittoi tämän ajatuksen liikkeelle. Muuten varmaan olisin jatkanut vanhaan tyyliin, mutta kun olin puoli vuotta ilman kosmetiikkaa niin en löytänytkään enää syitä meikkaamiseen.
Ap
Mitä tarkoittaa "puljata" ulkonäön kanssa? :s
Nyt voi myös ottaa rennosti ja herkutella ilman huonoa omaatuntoa. Ja lopettaa ahdistavien vaatteiden käyttämisen. Ihana vapaus, kun saa syödä mitä haluaa ja käyttää rentoja kotivaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Nyt voi myös ottaa rennosti ja herkutella ilman huonoa omaatuntoa. Ja lopettaa ahdistavien vaatteiden käyttämisen. Ihana vapaus, kun saa syödä mitä haluaa ja käyttää rentoja kotivaatteita.
en oo koskaan käyttänyt ahidstavia vaatteita ja olen nuori. Miksi semmoisia pitäisi käyttää : D?
Vierailija kirjoitti:
Hiusvärejä, meikkaamista, kasvohoitoja, kynsilakkaa, karvanpoistoa, kihartamista jne. Yleensäkin jonkun asian tekemistä siitä syystä, että näyttäisi paremmalta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Terveellisesti aion elää jatkossakin enkä aloittaa mitään mässäilykuuria.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiusvärejä, meikkaamista, kasvohoitoja, kynsilakkaa, karvanpoistoa, kihartamista jne. Yleensäkin jonkun asian tekemistä siitä syystä, että näyttäisi paremmalta.
Ap
Miksi naiset käyttää tuommoisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tuossahan se vastaus lukee jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Naiset on paljon kauniimpia ilman noita! Esim feikkikynnet ja kiharat on rumia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Naiset on paljon kauniimpia ilman noita! Esim feikkikynnet ja kiharat on rumia!
Mutta kuitenkin kuolataan kaikkea feikkiä, kun ei tajuta, ettei ne olekaan aitoja..
Ap
Mulla mummo permanenttasi ja värjäsi tukkaansa vielä kasikymppisenä ja oli muutenkin tarkka pukeutumisestaan ym. Äitini on 68v ja kyllä laittaa hiuksiaan ja meikkaa esim. juhliin. Itse meikkaan ja laitan hiukset vaikka olisin vain yksin kotona. Niin ja ikää 48v tänä vuonna
Vierailija kirjoitti:
Mulla mummo permanenttasi ja värjäsi tukkaansa vielä kasikymppisenä ja oli muutenkin tarkka pukeutumisestaan ym. Äitini on 68v ja kyllä laittaa hiuksiaan ja meikkaa esim. juhliin. Itse meikkaan ja laitan hiukset vaikka olisin vain yksin kotona. Niin ja ikää 48v tänä vuonna
Miksi?
Ap
Sama. Tosiseikka on kuitenkin se, että olen täydellisen luonnonkaunis, ja se ei siitä kummemmaksi muutu vaikka haaskaisin elämästäni tunteja naaman puunaamiseen. Veikkaan että aapeellä on ihan sama juttu.