Ei ihme et Stockalla menee huonosti!
Selasin h&m neuletakkeja pettyneenä, materiaaleista ei löytynyt yhtään kunnon villaa. Ajattelin et hei, Stockmann on laadukas, katson sieltä! Pettymysten pettymys, samaa puuvillamohairpolyamidiviskoosiakryylisekoitekamaa ne sielläkin myi, kaksi kertaa kalliimmalla vaan. Mistä kunnon neuleita enää löytää?
Kommentit (46)
Olen pettynyt Stockmannin omaan Global-merkkiin ja Noomiin. Globalin merinovillaneule nyppääntyi samantien koiranalusen näköiseksi, kuvittelin, että satasella saisi laadukkaamman vaatteen. Rill`sin merinovillatakin ovat kestäneet paljon pidempään siisteinä. Samoin Noomin paidat ja housut, kuten myös tyttöjen Bel-merkin vaatteet näyttävät haalistuvan nopeasti. Noomin tunikasta lähti sauma ratkeamaan parin kuukauden satunnaisen käytön ja parin pesun jälkeen, ja nyt siinä on iso reikä. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Jep, ja stockan värivalikoima: musta, sininen, sininen musta.
Siitä sitten valitsemaan. Kaikki myös samannäköistä polyesterijätettä materiaaliltaan.
Kaikki? Et ole tainnut käydä paikanpäällä katsomassa
Kyllähän Stockalta löytyy villaneuleita. Itse ainakin olen ostanut pitkän ja lyhyen merinoneuletakin Filippa K merkiltä ja eettisesti tuotetun cashmere neuleen FTC:ltä. Helsingin keskustan myymälässä paras valikoima.
Minä olen aina saanut Stockalla hyvää ja ystävällistä palvelua. Olen huomannut että ovat ystävällisiä kaikille, jopa tosi nuiville asiakkaille, kuten venäläisille jotka eivät vastaa hymyyn ja tervehdykseen muuta kun korkeintaan muljauttamalla silmiään.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aina saanut Stockalla hyvää ja ystävällistä palvelua. Olen huomannut että ovat ystävällisiä kaikille, jopa tosi nuiville asiakkaille, kuten venäläisille jotka eivät vastaa hymyyn ja tervehdykseen muuta kun korkeintaan muljauttamalla silmiään.
Mä taas olen saanut huonoa palvelua. Pari viikkoa sitten jonotin kodinkoneosaston kassalle parinsadan euron ostokset sylissä ja juuri kun olisi mun vuoroni mennä kassalle, vanha ämmä kiilaa väliin. Mitä tekee kassa? Sen sijaan, että huomauttaisi ämmälle omasta vuorosta, kassa vilkaisee mua ja painuu naisen kanssa etsimään jotain rasioita. Mitä teen minä? Dumppaan ostokset kassalle ja häivyn
Höpsis. Mulla oli viimeksi päällä lenkkarit, farkut ja softshell takki. Sain tosi ystävällistä palvelua sekä lastenosastolla että naisten osaston Bossin osastolla. Tämä Hgissä.
Musta tuntuu, että nämä mielikuvat on teidän omassa päässä eivätkä todellisuutta :)