Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt mä en enää kestä! Pakko avautua

Vierailija
21.08.2016 |

Täällä kun aina puhutaan, miten ne kiusaajat ovat kamalinta wt-porukkaa ja nykyisin on niin mukava olla, kun itse on parempi kuin entiset kiusaajansa. Mä en koskaan ollut kiusattu, mutta en myöskään suosittu. Kukaan poika ei koskaan katsonut päinkään.

Meillä suositut tytöt ja pojat olivat kaikki urheilullisia. He kyllä siihen aikaan joivat ja polttivat, niinkuin itsekin tosin tein. Nykyään nämä suositut, jotka jo silloin saivat olon tuntemaan vaivautuneiksi omalla erinomaisuudellaan ja olivat myös kiusaajia, ovat menestyneitä elämässään. Miehet ovat treenattuja ja naiset kaunottaria. Kaikki enempi tai vähempi korkeakoulutettuja ja maailmanmatkaajia. Mä olen edelleen se vähän pullukka tavis, josta ei tullut koskaan mitään.

Ne jotka ovat nykyään perus wt-mammoja, olivat koulussa taviksia. Luuserijätkät olivat jo koulussa luusereita. Mikään ei ole siis muuttunut. Kenestäkään nörtistä ei ole kuoriutunut upeaa menestyjää, menestyjät ovat vaan porskuttaneet entistä kovemmin eteenpäin. Ja ikää meillä siis 30+. Ahdistavaa!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi