Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kalle lindroth naimisiin

Vierailija
21.08.2016 |

Eikös kalle lindrothista ja antti tuiskusta ole ollut huhuja että ovat yhdessä?? Näin olen itse ainakin ymmärtänyt mutta nyt Kalle on mennyt naimisiin ihan naisen kanssa. Eikö antin kumppani ole julkisuudessa?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITÄ! Olin aivan varma että olisi homo vaikka ei nyt Tuiskun kanssa olisikaan seurustellut.

Oi voi. Niin väärässä ollut vuosikaudet :D

Vierailija
22/25 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vitun vaikeaa se on kertoa sitä Tuiskun oikeaa kumppania? Miksi pitää hämmentää typerää soppaa jollain Kallella joka ei näemmä liity asiaan mitenkään? Kyllähän jonkun täytyy tietää, hei ei ole laitonta kertoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän oli hämmentävä uutinen. Niin luulin Antin seukkaavan Kallen kanssa, tai ainakin menneisyydessä olisivat seurustelleet, mutta niin vain naispuolinen morsian keikkuu Kallen käsipuolessa. Onnea vain heille. Antti näytti viihtyvän bestmanin roolissaan.

Vierailija
24/25 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa muuten tyylittömät kengät ollu Roope Salmisella siellä häissä :o Muuten niin hyvännäköinen puku ja muut, mutta nuo KIRKKAANKELTAISET lenkkarit on kyllä järkyttävät!

Totta!!!!!!!!

Vierailija
25/25 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en uskonut sitä huhua, koska jossain haastattelussa Antti tuisku sanoi Kallen olevan hänelle melkein kuin oma veli.