Erinomaisia tv-sarjoja
Mitä loistavia tv-sarjoja olet katsonut. Itse pidän sarjoista, joissa henkilöhahmot kuvataan pitkällä kaarella syvällisesti. Päähenkilöt ovat kuin läheisiä ystäviä, joita omalla tavallaan kaipaa.
Itse olen pitänyt esimerkiksi seuraavista sarjoista
1. Berlin Alexanderplatz
2. Die Heimat eli Kotiseutu
3. Näkemiin vaan muru eli Auf Wiedersehen, Pet
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Kätilöt
Huippu!
Buffy vampyyrintappaja. Katsoin pienenä mutta sitten unohdin moneksi vuodeksi, nyt katson uudestaan ja näen sen ihan eri tavalla ja olen koukussa.
Breaking bad
Better call Saul
House of cards
True detective
The Wire
Oz
Orange is the new black
New Sherlock
Game of thrones
kotimaisia sarjoja: EHDOTTOMASTI Koukussa-sarja ja Robakin ihan ok ja muistatteko sarjan Tarkkis? Se oli hyvä aikoinaan
espanjalaisia sarjoja: Gran hotel, Ommelten välinen aika ja B&B Magazine (viimeksi mainittu näkyi vain yle areenassa ja siinä näytteli Serranon perheestä tuttuja näyttelijöitä)
muita ulkomaisia sarjoja: RITA , Silta, The affair... onhan noita , suurin osa jo mainittu
Cuéntame cómo pasó, faktaa ja fiktiota loistavasti sekoitettuna
Syke, Mustat Lesket, Tahdon asia, Seitsemän, Kylmäverisesti sinun, Gilmoren tytöt, Onnenkantamoinen, Californication
House of cards
päähenkilöt on ihan hirveitä mulkvistejä ja silti haluat että ne voittaa, en ymmärrä itsekään miksi
Pari mitä ei ole tässä ketjussa mainittu:
The Fall
Kumman kaa
Weeds
Myrskyluodon Maija, IHANA! Itken varmaan joka kerran, vaikka olen katsonut sen lukuisia kertoja alusta loppuun.