Erinomaisia tv-sarjoja
Mitä loistavia tv-sarjoja olet katsonut. Itse pidän sarjoista, joissa henkilöhahmot kuvataan pitkällä kaarella syvällisesti. Päähenkilöt ovat kuin läheisiä ystäviä, joita omalla tavallaan kaipaa.
Itse olen pitänyt esimerkiksi seuraavista sarjoista
1. Berlin Alexanderplatz
2. Die Heimat eli Kotiseutu
3. Näkemiin vaan muru eli Auf Wiedersehen, Pet
Kommentit (91)
Viime vuosina eniten mun mieleen on olleet The Americans ja Vallan linnake, Siltakin ehkä joo, ja kotimaisista Klikkaa mua ja Mustat lesket.
Nuoruudesta muistan Hill Street Bluesin ja Famen olleen suuria suosikkejani... varmaan niissä olisi aika hidasta ja möhkeää kerrontaa nykyihmisen makuun :)
MASH
Kupla
Hill Street Blues
Frasier
Milloin alkaa uusi Sota ja rauha?
Greyn anatomia.
Sinkkuelämää, vaikka sarjaa ei enää jaksa katsoa on pitkähköksi sarjaksi onnistunut, juoni ja päähenkilöt kasvoivat muttei mennyt raiteltaan kuten Lost joka oli aluksi hyvä ja lässähti täysin.
Muodon vuoksi -kaikessa outoudessaan.
Metsolat. Puhtaat valkeat lakanat -vaikka loppui jotenkin liian hätäisesti ja traagisesti. Mustat lesket ykköskausi.
Teininä suuri suosikkini oli Sabrina teininoita, no voisihan sarjan katsominen aikuisena olla aika puuduttavaa..
Ei vielä mainituista tulee mieleen Dexter, Nip/Tuck, Big Love ja Mullan alla.
House, 24, Hyvät Herrat, Polttouhrit, Bud & Terence-elokuvasarja jne.
Vierailija kirjoitti:
Derrick eli saksalaisista rikossarjoista se kaikkein menestynein. Olen nyt katsonut alkupään jaksoja 70-luvulta ja ne ovat loistavia! Rikos on raukkamainen ja Derrick näkee tekijän valheiden läpi. Todisteita ei ole, joten Derrick hakkaa epäiltyä kunnes tämä alkaa itkeä ja tunnustaa. Kunnon meininki!
En tiedä miksi minua nauratti tämä kommentti.
Omia lemppareita ehdottomasti:
Game of Thrones
Stranger Things
Billions
Better Call Saul
Breaking Bad
Nargos
Salkkarit
OZ (eli Kylmä Rinki)
In Treatment. Mielenkiintoinen ja hyvin näytelty ja kirjoitettu.
Sons of anarchy, Criminal minds, Bones, X-files, Moderni perhe, Broadchurch (2 kautta tullut,britit osaa!!), Silta..
Vierailija kirjoitti:
Sons of anarchy, Criminal minds, Bones, X-files, Moderni perhe, Broadchurch (2 kautta tullut,britit osaa!!), Silta..
Niin ja Games of thrones!
Heartbeat eli Sydämen asialla. Herra Greengrass kenties tv-historian mainoin roolihahmo. Ehdoton suosikkini.
Uusi Sherlock Holmes