Autoilija - miksi kiihdytät vauhtiasi, jos joku yrittää ohitsesi körötellessäsi 100:n alueella 8-kymppiä?
Vittuiluako? Liikenteen vaarantamista vai pitääkö näyttää, että kyllähän tästä Skodasta lähtis enemmänkin tehoja?
Kommentit (47)
Vartooppas.. Kuuden kilometrin päästä alkaa ohituskaista. Silloin minä kyllä näytän, kaikille noille kahdellesadalle perässäroikkujalle, kuinka nissani kulkee..
Olen päätynyt siihen lopputulokseen että ovat egoistisia psykopaatteja jotka haluavat aiheuttaa onnettumuuden ja sitten siellä nauraa hykeretelevät kun ohittajan auto on haitarina jossain ojan pohjalla. Siitäs sai kun lähti mulggu ohittamaan.
Mummeli kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En muista enää mitä autokoulussa opetettiin, sekä se että muiden täytyy mielestäni ajaa perässäni.
Autokoulusta tuli mieleeni. Se oli katastrofi. 90-luvulla oli vielä autokoulunopettajia, jotka poltti tupakkaa. Minun opettajani veti koko ajan hermosavuja - luvallani.
Sain kortin 3. yrittämällä. Teoriat meni heti oikein, mutta se käytäntö! Nykyään en enää ajele: Helpompi hommata kuski 😬
Kyllä olisi munkin ajo-opettaja olisi polttanut mutta kielsin sen.
Hyvänen aika.Aja ohittaja kovempaa muuhan ei auta.Jos 120km..tai 100km nopeus ajat yli ennen ohitusta.Aja nyt 150km ainaki...pääset ohi.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se vain tuntuu siltä ja ohittajan "laatuauto" onkin kottero joka ei kiihdy niin kuin oli luullut.
Ilmiön on huomannut jokainen autoilija ja siitä on kyllä uutisoitukin, että tämä ilmiö on todellinen.
Vierailija kirjoitti:
Itse teen usein tätä, että ajelen ensin oikeanpuoleisella kaistalla alinopeutta teslallani ja sitten kun toinen yrittää lähteä ohi niin kiihdytän äkisti. Sinne jää polttiskuski ruikuttamaan ja ihmettelemään
On huomattu. Vankilaan kuuluisit.
Itse teen usein tätä, että ajelen ensin oikeanpuoleisella kaistalla alinopeutta teslallani ja sitten kun toinen yrittää lähteä ohi niin kiihdytän äkisti. Sinne jää polttiskuski ruikuttamaan ja ihmettelemään