Meinasko kukaan lähteä rannalle?
Tarkeniskohan sitä lähteä rannalle ihan ottamaan aurinkoa kun on vain 20..
Kommentit (9)
Mulla pitää olla lämpöä vähintään +25 joten tosi harvoin Suomessa meen rannalle. Tänä kesänä en käyny kertaakaan. Turkissa olin kesäkuun alussa. Siel tietty joka päivä, useita tunteja.
Palelen niin helposti :)
Joo en. Muksut haluaisivat uimaan mutta itselläni on tosi kurja olo (kauhea flunssa ja vähän lämpöä) ettei oikein huvittaisi. Mieskin on töissä joten ei voi häntäkään laittaa asialle.
Vierailija kirjoitti:
Mulla pitää olla lämpöä vähintään +25 joten tosi harvoin Suomessa meen rannalle. Tänä kesänä en käyny kertaakaan. Turkissa olin kesäkuun alussa. Siel tietty joka päivä, useita tunteja.
Palelen niin helposti :)
Joo kyllähän sitä mielellään toivoisi että olis väh. 25, mutta näillä keleillä voi olla että 20 on enää sitä maksimia mitä on tulossa :()
Kävin laaksolahden rannalla eikä siellä ollut kuin lintuja.. eikä surinko edes paistanut, viileä keli. Huomenna uusintayritys ehkä.
Olen maannut rannalla kahdestatoista saakka. 😃
Vierailija kirjoitti:
Olen maannut rannalla kahdestatoista saakka. 😃
Kiva, missä rannalla? Itse luovutin ja olen parvekkeella uikkareissa 😄
Mennään varmaan avopuolison kanssa kävelylle tänään. Koska sijaitsemme Itä-Helsingin Vuosaaren puoleisilla mestoilla, varmaan tulee käveltyä juurikin rannalle. Uimaan en tasan aio mennä, mutta vesilintuja voisi vähän katsella.
Ainakin saat olla rauhassa:)