Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittini sanoi minua reheväksi?

Vierailija
20.08.2016 |

Pitäisikö loukkaantua? Ei se kovin kivalta tuntunut. En kysynyt hänen mielipidettään ulkomuodostani. Oliko vain tökerö vai sanoiko tahallaan.. Olemme tapailleet pari kuukautta ja mies sanoi hymyillen että "Sä olet vähän tuollainen rehevä" viittasi kai rotevuuteen, sillä ylipainoinen en ole.

Eipä minua muuten kiinnostaisi muiden mielipiteet minusta, mutta nyt kyseessä tapailemani mies joka on tähän asti vaikuttanut todella herrasmieheltä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä näytät vain siltä, että voisit putkauttaa viisi tai kymmenen lasta helposti ilmoille.

Vierailija
2/15 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä näytät vain siltä, että voisit putkauttaa viisi tai kymmenen lasta helposti ilmoille.

Ei silti ole kohteliasta arvostella ulkonäköä kysymättä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
4/15 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kerta riittää vaikka olisi 110% täydellinen mies. Hän teki nyt kohtalokkaan virheen. Rehevällä viittaa sinuun himoittavana seksiobjektina. Jos tekee näin kerran niin varmasti tekee uudestaan. Kannattaa totutella jo tulevaan "muijitteluun" ja pahimmillaan ehkä "huoritteluun" jos tilanne etenee pitkälle. Jätä mies ja äkkiä.

Vierailija
5/15 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri "herrasmiehet" alkavat ajan kanssa laukomaan tuollaisia juttuja jotka pahenevat, ja se herrasmies on sitten enää muisto vain.

Vierailija
6/15 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielitaito ei kuulu kaikkien vahvuuksiin.

Vierailija
7/15 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kellään täällä voi olla suhdetta jos noin pieni virhe haittaa? Ettekö muka itse koskaan lipsauta mitään? Tuskin mies pahaa tarkoitti.

Vierailija
8/15 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi sanonut, että sulla on junomainen vartalo. Se olisi kuulostanut paremmalta. (vink-vink, miehet.)

Vierailija
9/15 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai sitä pitäisi jonkin verran kiinnostaa mitä tapailemasi henkilö ajattelee ulkomuodostasi? Minä ainakin haluan tietää kuinka potentiaalinen kumppani suhtautuu ulkonäkööni kunhan hän ei sano mitään moukkamaista. Mies ei ilmeisesti tarkoittanut tuota negatiivisessa mielessä joten älä kitise.

Vierailija
10/15 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kohteliasta arvostella toista mistään kysymättä. Toivottavasti et itse ole koskaan syyllistynyt toisen ihmisen luonteen tai käytöksen arvioimiseen -edes positiivisessa mielessä.

Vierailija
11/15 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kerran loukkasin naista kutsumalla häntä mehukkaaksi. Kuvitteli mun viittaavan ylipainoon, vaikka puhuin muodoista. Reheväkin voi viitata muodokkuuteen. Muodokkuus on ominaisuus, jota ei ole kaikilla naisilla, eikä ylipaino takaa muodokkuutta. Jotkut on muodokkaita laihoina. Toisilla ei koskaan ole muotoja, vaan pelkkä "muoto". Naiset vaan ymmärtää väärin.

Vierailija
12/15 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku moka jos sekään.

Vierailija
13/15 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kohteliasta arvostella toista mistään kysymättä. Toivottavasti et itse ole koskaan syyllistynyt toisen ihmisen luonteen tai käytöksen arvioimiseen -edes positiivisessa mielessä.

Ei ole kohteliasta olettaa tai epäillä minun arvostelleen.

Vierailija
14/15 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vingu..

Vierailija
15/15 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin kiittänyt ja sanonut, että on rahaa syödä, ettei tartte olla anorektikko. Ja onpahan, mistä ottaa kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi