Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellään muulla paha mieli tällä hetkellä?

Vierailija
19.08.2016 |

Tänne saa purkautua.

Itselläni paha mieli, koska olen toista viikkoa kipeä enkä pääse siksi viikonlopuksi sovittuihin menoihin. Lisäksi avomiehen kanssa kränää.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miksi, miksi teidän tunnevammaisten on tehtävä niitä lapsia? Ettekö tajua, että tuo rakkaudettoman parisuhteen malli periytyy suoraan heille?

Vierailija
22/36 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tunteiden tukahduttaminenhan ei ole oma syyni, joten minä en ala tuntemaan miehen puolesta vastuuta, hän vastaa siitä itse valitseeko olla minun kanssani vai ei. Valitsin väärin mutta en ota siitä vastuuta koska tunteiden tukahduttamisessa olen uhri, en valinnut sitä. Jos löydän rakkauden niin sitten varmaan mua ei pidättele mikään velvollisuus. Jos tämä on paskaa niin voi voi. Tuskin mies ja lapsetkaan minua nyt niin rakastavat ja jos rakastavat niin antavat mun mennä jos olisin onnellisempi niin.

Kiti kiti vali vali yhyy mikään ei ole mun vika vaan kaikki on aina muiden syytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin niin onnellinen olin vaimo ja äiti. nyt yli 20v myöhemmin mies jätti toisen naisen takia. Tunnen itseni niin rumaksi ja hirveäksi. Olen nyt yli 40v ja täynnä ahdistusta ja pahaa oloa. En ikinä olisi loukannut miestäni näin. Olen muutenkin aika empaattinen ihminen joka ei vois ikinä olla nainen joka rikoisi toisen perheen. Mä en tajua miten mä selviän tästä. Mä itken niin paljon ja valtava ahdistus hja paha olo. nyt muttaman viikko myöhemmin lähti uuden naisen kanssa etelään ja musta tuntuu et romahdan. Tää oli matka josta miehelle puhuin et olis kiva lähteä kreikkaan syksyllä.

Vierailija
24/36 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla. Olin valinnut omasta mielestäni kauniin ja kivan asun juhliin ja näytin sitä ystävällekin ja hän kehui sitä. Nyt kun se asu oli päällä niin mies kysyi että tuollako ajattelin mennä juhliin. Tuli tosi paha mieli. Täytyi miettiä asu kokonaan uudestaan ja nyt on vaan tyhmä ja epävarma olo.

Vierailija
25/36 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua harmittaa huonosti tehty asennus, jonka kukaan muu samassa asunnossa asuja ei myönnä olevan huonompi entiseen verrattuna.

Kyseessä on keittiön eniten käytetty pistorasia, johon laitetaan jokapäivä kahvinkeitin, vedenkeitin, vatkain tai muu päivittäin käytetty sähkölaite.

Entinen pistorasia oli vähän löyhästi kiinni seinässä ja sitä piti käyttää varovaisin ottein ettei se irtoa kokonaan. Uudessa on niin jäykät suojalevyt reijissä, että pistokkeen saaminen paikalleen on erittäin vaikeaa ja se pitää repiä kaksin käsin irti käytön jälkeen.

Muiden mielestä uudessa ei ole mitään vikaa.

Siis toihan on avian järkyttävää! Miten tollasen asian kanssa voi elää?

Vierailija
26/36 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tunteiden tukahduttaminenhan ei ole oma syyni, joten minä en ala tuntemaan miehen puolesta vastuuta, hän vastaa siitä itse valitseeko olla minun kanssani vai ei. Valitsin väärin mutta en ota siitä vastuuta koska tunteiden tukahduttamisessa olen uhri, en valinnut sitä. Jos löydän rakkauden niin sitten varmaan mua ei pidättele mikään velvollisuus. Jos tämä on paskaa niin voi voi. Tuskin mies ja lapsetkaan minua nyt niin rakastavat ja jos rakastavat niin antavat mun mennä jos olisin onnellisempi niin.

Kiti kiti vali vali yhyy mikään ei ole mun vika vaan kaikki on aina muiden syytä.

No ei ole voi saatana vai ihanko itse oot niin vajaa, että OIKEIN VALITSISIT USKOA, ETTEI SUA KUKAAN RAKASTA?

Vierailija
27/36 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olin niin onnellinen olin vaimo ja äiti. nyt yli 20v myöhemmin mies jätti toisen naisen takia. Tunnen itseni niin rumaksi ja hirveäksi. Olen nyt yli 40v ja täynnä ahdistusta ja pahaa oloa. En ikinä olisi loukannut miestäni näin. Olen muutenkin aika empaattinen ihminen joka ei vois ikinä olla nainen joka rikoisi toisen perheen. Mä en tajua miten mä selviän tästä. Mä itken niin paljon ja valtava ahdistus hja paha olo. nyt muttaman viikko myöhemmin lähti uuden naisen kanssa etelään ja musta tuntuu et romahdan. Tää oli matka josta miehelle puhuin et olis kiva lähteä kreikkaan syksyllä.

Siis tuliko tämä kaikki ihan yllättäen? Kamalaa. :( Olet nyt palasina, mutta kyllä ne palat on jossain vaiheessa koottu taas kasaan. Eihän se yhtä eheä ole kuin ennen, mutta kasassa kuitenkin. Voimia sinulle! 

Vierailija
28/36 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ällö jatkojohto käyttöön lyhyellä piuhalla. Saat kaikki koneet kiinni ei tarvi repiä.

Vierailija
29/36 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi miksi, miksi teidän tunnevammaisten on tehtävä niitä lapsia? Ettekö tajua, että tuo rakkaudettoman parisuhteen malli periytyy suoraan heille?

Ei tätä nyt vielä ole kasaan taputeltu. Tää on tilanne tällä hetkellä. Tosin en usko, että voisin miestäni rakastaa, mutta ehken vihaa sentään loppuelämääni. Vihaan miehen kaikkia pieniäkin vikoja tällä hetkellä. En ole koskaan kokenut suhdetta, jossa olisi silleen oikeaa rakkautta, että toisen vikojakin rakastaisi tai ne ainakin hyväksyisi. Sellainen suhde ois varmaan voimia-antava.

Vierailija
30/36 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla. Olin valinnut omasta mielestäni kauniin ja kivan asun juhliin ja näytin sitä ystävällekin ja hän kehui sitä. Nyt kun se asu oli päällä niin mies kysyi että tuollako ajattelin mennä juhliin. Tuli tosi paha mieli. Täytyi miettiä asu kokonaan uudestaan ja nyt on vaan tyhmä ja epävarma olo.

Auts. Saitko mitään perusteluja tuolle kommentille? Onko ne juhlat tänään?

Vierailija
31/36 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsitin vain että näytin lihavalta. Mitään ei sanonut kun pyysi näyttämään jotain toista vaihtoehtoa. Juhlat on kohta. Tekee mieli vaan jäädä pois. Ensimmäinen vaihtoehto oli paitapusero vaal.sin ja pastellin värinen kellohame. Nyt farkut ja tyhmä paita päällä menossa.

Vierailija
32/36 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäloma loppuu ja kuukautiset alkoi. Vituttaa ja masentaa.

Vierailija
33/36 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsitin vain että näytin lihavalta. Mitään ei sanonut kun pyysi näyttämään jotain toista vaihtoehtoa. Juhlat on kohta. Tekee mieli vaan jäädä pois. Ensimmäinen vaihtoehto oli paitapusero vaal.sin ja pastellin värinen kellohame. Nyt farkut ja tyhmä paita päällä menossa.

Ei saakeli. Voi olla juhlamielessä etsimistä... :/

Vierailija
34/36 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saakeli. Voi olla juhlamielessä etsimistä... :/

Ja  yt laitat päälles just sitä mistä itse tykkäät, eli mikä näyttää sinulta ja ukolles tuumaat, että "voisit sinäkin joskus kokeilla jotain uutta, olisi mukavampi katsella".

Vierailija
35/36 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskaltanut laittaa mitä halusin ja nyt entistä läskimpi ja huono olo lähteä juhlimaan. Äitini myös tyrmäsi asuni. Vittu kun ottaa päähän!! Kehenkään ei voi luottaa, ei ystävään tai mieheen.

Vierailija
36/36 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan paska olo. Pääsin opiskelemaan unelmieni alaa ja näyttää siltä että joudun keskeyttämään. En avaa nyt enempää, sori, mutta vitutus on hirveä.

Vinkkinä teille muille, älkää lukeko sähköpostia vapaapäivinä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi