Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olen lihava vaikka syön paljon vähemmän kuin työkaverini.

Vierailija
19.08.2016 |

Liikun vähintään saman verran, olemme samaa ikäluokkaa ja samaa sukupuolta. Työkaveri on siis hoikka, minä en.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaverisi on sosiaalinen syöjä. Syö paljon seurassa, yksin ollessaan ei mitään. Sä varmaan yksin ollessasi syöt saman verran kun työkaverisi sosiaalisissa tilanteissa. Eli sä syöt enemmän.

???

Söin vain hänen seurassaan.

Vierailija
22/32 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kanssa työkaveri, joka syö jatkuvasti, joka tauolla vähintään voikkari ja tietysti kunnon lounas. Aina kun tulee puhetta jostakin karkista/keksistä, hän on taatusti sitä syönyt ja osaa verrata sitä vastaaviin tuotteisiin. Liikuntaa ei juurikaan harrasta, kävelyllä käy. Sanomattakin on varmaan selvää, että on tosi hoikassa kunnossa. Ärsyttävää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaverisi on sosiaalinen syöjä. Syö paljon seurassa, yksin ollessaan ei mitään. Sä varmaan yksin ollessasi syöt saman verran kun työkaverisi sosiaalisissa tilanteissa. Eli sä syöt enemmän.

Vittu mikä dille!

Vierailija
24/32 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä ap olet syönyt liian rasvatonta ruokaa. Kaverisi syö hyvin, siksi on hyvässä kunnossa.

Vierailija
25/32 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säästöliekki on urbaani legenda, muuten. Se ei kelpaa syyksi.

Tosi urbaani legenda joo. Varmaan II-tyypin diabetes on mielestäsi myös pelkkää sumutusta?

Vierailija
26/32 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säästöliekki on urbaani legenda, muuten. Se ei kelpaa syyksi.

No ei se kyllä ole legenda. Anorektikko kuolee lopulta siihen kun elimistö alkaa pihistellä ja säästää energiaa.

Vierailija
27/32 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraatko työkaveriasi sen kotiinkin katselemaan mitä se syö vai mistä tiedät?

Tiedän kun olimme samalla työkomennuksella 3.5 kk. Asuimme hotellissa ja vietimme aikaa yhdessä. Kaveri veti leivoksia, täysrasvaisia rahkoja, santsasi ruokaa jne.

Ja tiedät miten tiedät painot muuttui tuona aikana? Kaverihan saattoi lihoa, ehkä tuo oli hänelle epätavallista. Ehkä itse vähän laihduit, kun tuo oli sinullekkin epätavallista.

Ja olitteko oikeasti 3,5kk yhdessä koko ajan?

Itse olen huomannut että varsinkin vanhemmilla hoikilla ihmisillä on kova tarve pysyä laihana ja itseä rangaistaan syömätömyydellä siitä jos on herkuteltu tai varsinkin jos paino on noussut.

Vierailija
28/32 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraatko työkaveriasi sen kotiinkin katselemaan mitä se syö vai mistä tiedät?

Tiedän kun olimme samalla työkomennuksella 3.5 kk. Asuimme hotellissa ja vietimme aikaa yhdessä. Kaveri veti leivoksia, täysrasvaisia rahkoja, santsasi ruokaa jne.

ööööööö?????

Siis olitteko normaalipainoisia ennen tuota työkomennusta ja panosi nousi tuon aikana ja toisella ei?

Vai oliko niin että sinä olit läski ennen työkomennusta ja kaveri oli hoikka ja kummankaan paino ei muuttunut työkomennuksen aikana?

Tai peräti niin että kaveri vähän lihoi ja sinä laihduit?

Olisiko ero kuitenkin siinä mitä olette tehneet ja syöneet ennen tuota työkomennusta?

Vierailija
29/32 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anorektikko kuolee liian vähäiseen ravintoon.

Vierailija
30/32 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erot ovat oikeasti todella yksilöllisiä. Olin joitain vuosia sitten samanikäisen ystäväni kanssa ulkomailla työharjoittelussa 4 kk. Olimme koko ajan yhdessä, eli asuimme samassa asunnossa, kuljimme työmatkat yhdessä ja työskentelimme samassa paikassa. Liikuimme saman verran. Söimme samat ruuat samaan aikaan, joimme samat määrät alkoholia yhtä usein yms. Ainoa ero oli, että hän söi enemmän herkkuja iltaisin ja aterioiden välillä, esim. suklaata.

Neljän kuukauden jälkeen Suomeen pakattuamme ystäväni oli laihtunut noin viisi kiloa ja minä lihonut neljä! Tämän jälkeen ymmärsin, että ylipainoon voi todellakin olla luontaista/geneettistä taipumusta, eikä lihomiseen kaikilta vaadita ylenpalttista mässäilyä kuten jotkut hoikat tykkäävät väittää.

Vierailija
31/32 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erot ovat oikeasti todella yksilöllisiä. Olin joitain vuosia sitten samanikäisen ystäväni kanssa ulkomailla työharjoittelussa 4 kk. Olimme koko ajan yhdessä, eli asuimme samassa asunnossa, kuljimme työmatkat yhdessä ja työskentelimme samassa paikassa. Liikuimme saman verran. Söimme samat ruuat samaan aikaan, joimme samat määrät alkoholia yhtä usein yms. Ainoa ero oli, että hän söi enemmän herkkuja iltaisin ja aterioiden välillä, esim. suklaata.

Neljän kuukauden jälkeen Suomeen pakattuamme ystäväni oli laihtunut noin viisi kiloa ja minä lihonut neljä! Tämän jälkeen ymmärsin, että ylipainoon voi todellakin olla luontaista/geneettistä taipumusta, eikä lihomiseen kaikilta vaadita ylenpalttista mässäilyä kuten jotkut hoikat tykkäävät väittää.

Kehon luontainen insuliiniherkkyys vaihtelee, ääripäissä voi olla jopa kuusinkertainen ero. Mitä herkempi on insuliinille, sitä laihempana pysyy luontaisesti. Mitä enemmän insuliinille on vastustusta niin sitä lähempänä on kakkostyypin diabetes.

Vierailija
32/32 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonit vaikuttaa yllättävän paljon varsinkin naisilla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän