Taidan alkaa elää niin kuin 80-luvulla
En jaksa enää murehtia ja märehtiä. En jaksa nettiä ja somea. Ainut hyvä puoli netissä on nopea tiedonhaku. Siitä on vaikea luopua. Mistä ennen vanhaan haettiin tieto?:D Lehdistä, kirjoista, kavereilta? Ihmiset on tehneet itsestään riippuvaisia netistä. No mä en enää jaksa. Alan elää huoletonta 80-lukua uudestaan.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Sen oon jo joku aika sitten tehnyt että aloin kuunnella musiikkia pelkästään radiosta. En tiedä miksi mutta musta oli jotenkin hauska muistella sitä aikaa kun oli riippuvainen siitä musiikista mitä radiosta sattui kuulumaan. Joten aloin tehdä niin. En enää halua päästä helpolla ja vain hakea biisejä youtubesta tai spotifyista. ap
Aina voi äänittää kasetille radiosta :) Kirppiksillä myydään valmiitakin kasetteja. Tulee aina hyvä mieli, kun näkee jonkun penkovan niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen oon jo joku aika sitten tehnyt että aloin kuunnella musiikkia pelkästään radiosta. En tiedä miksi mutta musta oli jotenkin hauska muistella sitä aikaa kun oli riippuvainen siitä musiikista mitä radiosta sattui kuulumaan. Joten aloin tehdä niin. En enää halua päästä helpolla ja vain hakea biisejä youtubesta tai spotifyista. ap
Aina voi äänittää kasetille radiosta :) Kirppiksillä myydään valmiitakin kasetteja. Tulee aina hyvä mieli, kun näkee jonkun penkovan niitä.
Oi ihana! Play ja record pohjaan ja sitten vaan toivomaan ettei toimittaja puhu biisin päälle;D
80 luku oli se jotain......one nigth in bangkok....
Vierailija kirjoitti:
Ja työpaikat Hesarista. Leikattiin irti ilmoitus ja puhelinluettelosta karttasivu ja eikun menoks.
No silloin oli töitäkin.
Mikä estää??