Paskin työpaikkanne?
Minulla eräs yksityinen koulu.
Sairas paikka! Ihmiset kateellisia, johtajuus hukassa, oppilaat/perheet ongelmaisia, epäammattimaista asioiden hoitoa ja suoranaisia laiminlyöntejä. Työehtosopimus oli vitsi.
Kommentit (17)
Makuuni. Lähinnä peukaloiden pyörittelyä, iloitsin aina kun asiakas tiputti karkkeja lattialle, koska pääsin sen ansiosta lakaisemaan lattiat. Työillan huippuhetki oli karkkipurkkien kansien pyyhkiminen. Tilityssysteemi oli ihan helvetin monimutkainen ja vaikea, se stressasi todella paljon. En viihtynyt kauaa.
Henkilökohtainen avustaja. Ei työehtosopparia, ei pyhävapaita tai lisiä, ei lomarahoja, pieni palkka verraten työhön ja vastuuseen ja juurikin joutui tehdä hommia joihin ei koulutusta eikä laillisesti edes lupaa (vaativat haavahoidot puudutuksineen jne) ja kaikki se muuten siedettävissä, mutta olin työnantajalleni kun mikäkin koira jota sai alati haukkua ja ahdistella jopa vapaa-aikana. Jota minulla ei hänen mielestän edes pitnyt olla, saattoi soittaa keskellä yötä ja haukkua jos en samantien tullut häntä auttamaan. Ei kelpuuttanut sijaisia, vaan puhui minusta paskaa pitkin kyliä jos olin sairaana ja hylännyt hänet. Yleensä siksi tein sairaanakin töitä.
Eräs ulkomainen yritys, myymäläpäällikkö oli täysin pihalla kaikesta. Tällä myymäläpäälliköllä ei ollut aikaa antaa ohjausta, opettaa, luoda hyvää yhteishenkeä työpaikalla. Jälkeenpäin ajateltuna: Myymäläpäälliköllä ei ollut työpaikkaohjaajan pätevyyttä tai koulutusta käsitellä/ohjata harjoittelija henkilöitä.
XXX niminen monialan asennus ja suunnittelu firma. Täynnä koulukiusaaja aikuisia miehiä ja mikään ei toiminut firmassa.
Inexin varasto ja keskon varasto. Inexillä vittupää esimiehet ja kesko.. Ei herranjumala en oo ostanut mitään ruokia k-ryhmän kaupoista sen jälkeen kun 5v kattelin sitä meininkiä RUOKA varastolla! Lintuja siellä sun täällä nokkimassa ruokia, hiiriä näky välillä mutta pahin ongelma on ne tampiot jotka tiputtelee milloin mitäkin ruokaa pitkin lattioita ja kerää ne takas sinne boxiin missä ne lähetetään kauppaan. Hyi vittu! Kerran näin kun joku idiootti kompastui donitsi boxin kanssa ja ne donitsit pyöri pitkin pölyistä lattiaa ja se idari keräili ne äkkiä takas sinne laatikoihin ja lähetti kauppaan, koska liian kova vaiva käydä hakemassa uus donitsipaketti varaston toisesta päästä -.-'
Yliopistollinen keskussairaala ja kylvettäjän kesälomasijaisuus. Ei opastusta, eikä kyllä itsellä mitään mielenkiintoa tehdä töitä ihmisten kanssa/palveluhommissa. Elämäni pisimmät viikot.
Siivous. Kukaan ei arvosta, ja olis pitäny olla joka paikassa samaan aikaan. Jos olit jo siivonnut keittiön, ja menny muualle, sit jonkun oli pakko tiputtaa suodatinpussi lattialle. Mun se piti mennä siivoomaan, kun ei ite voitu, vaikka kaikki tuli siivota kerran päivässä. Ei ymmärretä, et siivooja ei oo mikään joka huoneen päivystäjä siivoamassa jokaista tullutta tahraa samasta kohtaa 10x päivässä. Argh, ei oo kyllä ikävä.
Taksikuljettaja, meinas elämä mennä pilalle..muijakin jätti. Ei tienannu kuin velkaa ja mielenterveys ongelmia. Paras päätös elämässä oli kieltäytyä siitä työstä..
Teininä siivosin tuttavaperheen liiketiloja. Tämän perheen isä heitti aina rivoja "vitsejä" ja taputteli ja lääppi, minkä kerkesi - tietenkin ihan vain huumorimielellä. Tosissaan 15-16v tyttöä naurattaa ihan helvetisti, kun setämies iskee käden pilluun/tisseihin/perseeseen kiinni ja naureskelee, että kyllä vois tytölle tarjota kyydin kotiin ja vähän muutakin kyytiä...
Olin tosi ujo enkä osannut reagoida tuohon oikein, vaan jotenkin häpesin sitä ja salasin omilta vanhemmilta ja kaikilta muilta.. kauhein työpaikka ikinä, painajaiset tuli perässä pitkään...
Täytyy kyllä sanoa että ei ole koskaan ollut paskaa työpaikkaa.
Kesätyöpestejä on ollut yhdeksän neljällä eri työnantajalla ja sen jälkeen neljä vakituista työpaikkaa kolmella työnantajalla ja kaikki ihan jees hommia. Toki voisi taas vaihtaa työpaikkaa ihan virkistyksen vuoksi, yli viisi vuotta nyt samassa paikassa.
Sijaisuus eräässä Vantaan vanhushoitopaikassa. Vakituiset työntekijät kohtelivat kuin ilmaa, samoin esimies. Minulle nakitettiin kaikki raskaimmat hoidettavat, suihkutukset yms. Henkilökunta istui ja "palaveerasi" jatkuvasti. Jouduin tekemään kaikki tavaroiden täyttämiset asukkaiden huoneisiin, pyykinpesuvuoro osui aina kohdalleni, samoin keittiöhommat. Sopimuksen loppuessa esimies ihmetteli, että miksi en halua jatkaa työsuhdettani.
Taxikuli kirjoitti:
Taksikuljettaja, meinas elämä mennä pilalle..muijakin jätti. Ei tienannu kuin velkaa ja mielenterveys ongelmia. Paras päätös elämässä oli kieltäytyä siitä työstä..
Itse tykkään. Kun ei aja vakituisesti kenellekään saa pitää myös vapaita. Tosin silloin ei tienaa yhtä paljoa. Omassa asunnossa asun mieheni kanssa, lapsia suunnitelmissa muutaman vuoden sisällä, hyvin pärjätään.
Vierailija kirjoitti:
Teininä siivosin tuttavaperheen liiketiloja. Tämän perheen isä heitti aina rivoja "vitsejä" ja taputteli ja lääppi, minkä kerkesi - tietenkin ihan vain huumorimielellä. Tosissaan 15-16v tyttöä naurattaa ihan helvetisti, kun setämies iskee käden pilluun/tisseihin/perseeseen kiinni ja naureskelee, että kyllä vois tytölle tarjota kyydin kotiin ja vähän muutakin kyytiä...
Olin tosi ujo enkä osannut reagoida tuohon oikein, vaan jotenkin häpesin sitä ja salasin omilta vanhemmilta ja kaikilta muilta.. kauhein työpaikka ikinä, painajaiset tuli perässä pitkään...
Tiesitkö että lapsen seksuaalisen hyväksikäytön syyteoikeus vanhentuu aikaisintaan silloin, kun asianomistaja täyttää 28 vuotta? Jos olet alle tuon, ole rohkea ja tee rikosilmoitus!
Iso kemian alan firma, jossa hullu narsistipomo, jota kaikki joko vihasivat tai pelkäsivät. Siellä lähimpänä työparina lisäksi alkoholisoitunut kovan elämän koulun käynyt tukityöllistetty, joka valitti kaikesta ja kaikista sekä vittuili asiakkaillekin. Palkka alan minimi, jätin firman alle puolessa vuodessa, kun löysin paremman työpaikan.
Posti.
Itella.
Jatkuvat, toistuvat, törkeät palkanalennukset.
Ne sovittiin yhdessä mega-ammattiliiton kanssa. (PAU).
Näin se ay puolusti jäseniään. 😈😈
Yöpuolelta alkoi, eli lehdenjakajilta vietiin noin 30 %.
Ovat todella nöyrää porukkaa, eivät osaa yhtään puolustaa etujaan. Ylitunnollisia.
Kunpa tietäisitte mitä kuvioita...
Yksi sai potkut:
syy oli, että kertoi julkisuuteen kirjallisesti palkanaleista.
Kaupan kassa. Jostain oli opiskeluaikoina rahat saatava.