Biisi jonka vuoksi vaihdat kanavaa?
Itselläni Jari Sillanpää: Sinä ansaitset kultaa, mikä tahansa Nightwishin biisi tai Elokuu: Soudellaan.
Mikä biisi saa sinut vaihtamaan radiokanavaa?
Kommentit (215)
VilleGallen ja Sannin Lähtisitkö. Onneksi ei enää soi juurikaan.
Vierailija kirjoitti:
Ellinooran koko tuotanto (Carrie,leijonakuningas ja rakkauden kesä)
kyllä! aivan kammottavaa kuunneltavaa, laulutyyli, sanoitukset, instrumentaalina voisi vielä mennä, jos olisi pakko kuunnella...
Koska kuuntelen vain rokkikanavia niin tulee kuultua vain hyvää tai ok musaa. Ainoastaan U2 saa kanavan vaihtumaaan oitis
Sannin Vahinko ja JVG:n Hehkuu on niin hirveää paskaa, että heti vaihtuu kanava. Tällä hetkellä en juurikaan radiota edes kuuntele, sillä kaikki kanavat soittaa niitä samoja puhkikulutettuja renkutuksia joita oon koko kesän töihin ja töistä pois ajaessani joutunut kuuntelemaan.
Maija Vilkkumaan mikä tahansa kappale saa minut heittämään koko radion pihalle.
Bon Jovin It's my life tuottaa oxua kurkunpäähäni. Ei jatkoon.
Se Laura Voutilaisen "No hitto miks ei..." Niin hirvee ja lisäks meinadin kuolla nauruun, kun kuulin, et esittäjä on Laura Voutilainen. Biisin lyriikat 40+ ikäisen suusta on vaan ehkä nolointa ikinä. (itsekin olen 40)
Tällä hetkellä siniset tikkaat ja no hitto miksei. Aina cheek, jonne Aaron ja yö.
Sierainnaisen ja Kasmirin Vauvoja. Tarviiko selittää?
Juha 88, jannan biisit, haloo helsingin pulp fiction ja sitten se helvetin yksinäinen peltirumpu....
Eikö kukaan muu tosiaan muka käännä kanavaa kun Jenni Vartiaisen biisit soi?
Naurava kulkuri ei mene Elastisenkaan versiona, ei kertaikkiaan. Kuoppamäen "Pieni mies" on myös sieltä huonoimmasta päästä, sekä Mustajärven "Ukkometso".
"Ihanaa Leijonat" itsestäänselvästi karmiva totta kai.
Kaikki Popedan kappaleet ja useimmat Yön biiseistä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan muu tosiaan muka käännä kanavaa kun Jenni Vartiaisen biisit soi?
Mä en käännä kanavaa kun jenni laulaa päinvastoin alkaa runkuttaa kun on niin sexikäs ääni jennillä.
m24
Cheekin ja muiden räppäreiden kura sekä Anna Puun säännöt rakkaudelle.
Kaija Koon Supernaiset