Biisi jonka vuoksi vaihdat kanavaa?
Itselläni Jari Sillanpää: Sinä ansaitset kultaa, mikä tahansa Nightwishin biisi tai Elokuu: Soudellaan.
Mikä biisi saa sinut vaihtamaan radiokanavaa?
Kommentit (215)
Erinin: Vanha nainen hunningolla ja Mamban tuotanto. Etenkin: Vielä on kesää jäljellä.
Yö, Hector, Dingo, suomalainen tai ulkomainen räp ja trance
Yö: joutsenlaulu, Elastinen ja Johanna Kurkela: Oota mua Johanna Kurkelan Kuolevainen, Cheek ylipäätään... Nämä tuli heti ekana mieleen.
Evelina Sushi. Siis mitä helvettiä! Oliko vielä sama tötö joka ihmetteli miksei Paperi T halua tehdä hänen kanssaan yhteistyötä..
Erinin nasaaliääni on hirveetä kuultavaa!! Ihan pahaa tekee.
Johanna kurkela kuolevainen!!!!
Myös Jvg hehkuu vaa vituttaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ns. suomirock: jiikarjalainen, popeda, eppunormaali, kaukoröyhkä, kaikki alangot, ylipäätään kaikki esihistoriallinen kitara-basso-rummut -sheisse.
ja kaikki sama englanniksi.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja tietenkin kaikki räppi. Unohtui sanoa, koska se on itsestäänselvyys.
t. kitara-rummut-basso -halveksuja
ja tosiaan kaikki englanninkielinen
Olis kai ollu helpompi luetella mitä kuuntelet?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tahansa Volbeatilta. Ihan ok sävellykset pilattu kammottavalla mylvimisellä.
Olen eri mieltä siitä, ovatko Volbeatin sävellykset edes "ok", mutta laulaja on kyllä yksi paskimpia mitä valtavirtayhtyeissä on kuultu. Kurlaa varmaan vettä suussaan laulaessaan tai jotain.
Paska bändi.
Yön tuotanto. Kanava kääntyy nopeimmin Joutsenlaulun kohdalla.
Mä laitan korvat kiinni ja vaivun omaan maailmaani.
En mä jaksa kanavia vaihdella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ns. suomirock: jiikarjalainen, popeda, eppunormaali, kaukoröyhkä, kaikki alangot, ylipäätään kaikki esihistoriallinen kitara-basso-rummut -sheisse.
ja kaikki sama englanniksi.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja tietenkin kaikki räppi. Unohtui sanoa, koska se on itsestäänselvyys.
t. kitara-rummut-basso -halveksuja
ja tosiaan kaikki englanninkielinen
Olis kai ollu helpompi luetella mitä kuuntelet?
...no ei oikeastaan. Kuuntelen lattareita, afrikkalaista, karibialaista, mongolialaista, klassista, huilumusiikkia, a capellaa, kuorolaulua, edm:ää, modernia musiikkia, harmonikkaa, monen maan kansanmusiikkia, kpoppia, arabimusiikkia, slaavimusiikkia, reggaeta, jne jne.
enemmän kuuntelen kuin en. Kyllästyttää vaan aivan tavattomasti se mitä radiossa enimmäkseen soitetaan. Kuka jaksaa kuunnella viidettätuhannetta kertaa saman kitarariffin ja samat saakelin fillit ja samat miesulinat menetetystä pimusta? öyhg.
Kaikki kuittaaaa kun haippi huippaaaa 😩
Niin ärsyttävä ja tulee joka tuutista ja monta kertaa päivässä.
Kaikki Anna Eerisonin rrrrakkkaaauuusbiisit ja loputon valitusangsti.
Sannin kaikki biisit
Mamba: Vielä on kesää jäljellä
Petri Nygård: se hirvee renkutus, nussittuna nukut paremmin, vai mikä lie
Kaikkea tätä paskaa, mitä on jo mainittu, voin pakolla kuunnella. Mutta Arttu Viskaria en. Heti vaihtuu kanava.
J Karjalaisen koko tuotanto ja Vesalan Tequila.
Dingo, Maija Vilkkumaan Kissavideot ja Ville Valon Olet mun kaikuluotain.
Vanha nainen hunningolla. Yyhh....
Lähes mikä hyvänsä räppi. Ei kestä sitä monotonista biittiä ja sanat on yleensä joko ihan paskat tai niistä ei saa selvää. V-käyrä nousee hetkessä taivaisiin kun moista sontaa tunkeutuu korviini.
Ihan kaikki nykyajan musiikki.