Biisi jonka vuoksi vaihdat kanavaa?
Itselläni Jari Sillanpää: Sinä ansaitset kultaa, mikä tahansa Nightwishin biisi tai Elokuu: Soudellaan.
Mikä biisi saa sinut vaihtamaan radiokanavaa?
Kommentit (215)
Marvin Gayen Sexual Healing. En kestä sitä vonkaamista.
Kaikki räppi
Vinkuvat teinipissikset
J Karjalainen
George Michael, Boy George, Rick Astley jne
Mitä tahansa Metallicalta, Nightwishiltä, Antti Tuiskulta, Cheekiltä ja Sannilta. Kaksi ensimmäistä saattaa joskus jäädä soimaan, jos en jaksa selata mitä muualta tulee, mutta Tuisku, Cheek ja Sanni pistää kanavan vaihtoon alta aikayksikön.
Kaikki Vesalan ja Anna Abreun biisit
Vierailija kirjoitti:
Sietämätön ja loppuunkulutettu lupaan olla sun, nopsajalka tai mikälie vonkumassa nuotin vierestä..hrrrh.
Just tämä!
Erin: Ssssydäntä ssssydäntä sssssärkee
Siinä vaiheessa kun olin vielä lapsen kanssa kotona ja työttömänä pohdin, mitä tekisin elämälläni, en kestänyt kuunnella Puuha-Pete-cd:n Puten laulua: "Mitä mä teen? Mihin mä meen? Kaivokseen vai töihin tehtaaseen?"
Kuulin sen sattumalta jokin aika sitten radiosta, ja vieläkin tuli laulusta paha olo. Onneksi sain töitä pian vanhempainvapaan päätyttyä ja tämä huoli meni.
Aina ja ikuisesti:
Loiri: Naurava kulkuri
Mertaranta: Ihanaa Leijonat, ihanaa
Muilta typeriltä kappaleilta pystyn sulkemaan korvani, mutta nuo ylittävät aina ärsytyskynnyksen. Olen tehnyt vuosien kuluessa lukuisia ennätyksiä radion sulkemisnopeudessa.
Mitä tahansa Volbeatilta. Ihan ok sävellykset pilattu kammottavalla mylvimisellä.
Antti Tuisku, Sanni, Jari Sillanpää, Haloo Helsinki, Anna Puu, JVG, Janna, Cheek.
Koko haloo helsingin tuotanto, korvia vihloo pelkän nimen kuuleminen
Niin ja tietenkin kaikki räppi. Unohtui sanoa, koska se on itsestäänselvyys.
t. kitara-rummut-basso -halveksuja
ja tosiaan kaikki englanninkielinen
Maija Vilkkumaa, Neljä Ruusua, Vieläkö on villihevosiaaaa, Olitpuolisonisilloin, oletpuolisoninyt ja Arttu Viskarin tisshimaito.
Erinin vanha nainen hunningolla sekä Mamban tuotanto, erityisesti Vielä on kesää jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Olli Lindholmin laulamat laulut...
Olli Lindholmin "laulamat" laulut...
silmät kiinni ja monitorit huutamaan
Kaikki Kaija Koon. Korkkarit kattoon on kaikkein pahin.