Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pettämistä ? !

Vierailija
02.03.2006 |

Missä menee pettämisen raja?

Mies myönsi eilen, että pikkujouluissa (joulukuussa) oli pussanut työkaveriaan (mut vaan ku kaikki muutki pussas sitä ?! ) ja tanssinut pari hempeetä biisiä sen naisen kanssa.

Yön ne vietti koko porukka jossain mökeillä, mut mies oli nukkunu tän naisen vieres, koska ei ollu muka muuta sänkyä??

Mitä ihmettä ajatella??

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kaikki muutkin pojat on ollu sen kans pussailuu, niin pitäähän sunkin " miehen" (13v.)??, kun muuten sille olis tullu paha mieli...

Vierailija
2/22 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuo on pettämistä. E

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varm.ihan herja homma...mutta tosta nukkumisesta oisin kilahtanu

Vierailija
4/22 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

njoo, tosiaan tuntuu että kyseessä on noin 13 vuotiaat.

Oikeesti mies on 37, ja tää työkaveri naikkonen 29.

Lapsellista selittelyä mun mieheltä, siihen tulokseen oon tullu.

Vierailija
5/22 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritäpä olla itse humalassa samassa sängyssä miehen kanssa, joka on niin viehättävä, että kaikki haluavat suudella häntä, ja jonka kanssa olet hempeillyt pitkin iltaa ihan kahdestaan.

Minä jätin mieheni siitä ensimmäisestä suudelmasta. En jaksanut jäädä todistelemaan tai veikkaamaan panojuttuja sen naisen tai jonkun muun kanssa.

Vierailija
6/22 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä salli sitä itekkään.

Vierailija
7/22 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritän vähän keskustella asiasta lisää...

Vierailija
8/22 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että tossa ei ole koko totuus. Asia on vaivannut ja haluaa päästä omantunnon tuskista kertomalla, mutta jättää pahimmat kertomatta. Aika oudolta kuulostaa et eka vähän pussailtiin, vähän myöhemmin tanssittiin eka yks sit viä lisää tansseja sit viä kaiken huipuks nukutaan samassa sängyssä, ja ei MUKA tehty mitää. Valetta sanon minä. Mutta tämä on vain mun mielipide, itse tunnet miehesi paremmin. Mä en vaan luottaisi. Mä oon sellanen ihminen et tivaisin loppuun asti et melki myöntäis jopa tekemättömänki asian..

Vierailija
9/22 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nii onx oikein nukuskella toisen naisen kanssa...?

en mä omaltani hyväksys, varsinkaa parin pusun ja hitaan jälkee.. nou wei.

Vierailija
10/22 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa iltateellä juteltiin äsken,

niin...

a) se nainen on kuulemma aika tyrkky humalassa, ja oli halunnu et kaikki pussaa sitä, niin mies ei voinu olla huonompi ku muut, ja pussas myös..

b) hitaiden tanssiminen ei kuulemma oo väärin, hyväksyis saman multa.

c) mökillä työkaveri oli sammunu miehen sänkyyn, ja kun mies ja tää ko. nainen oli pelannu korttia aamu tunneille sen naisen sängys niin oli luonnollista että se jää siihen nukkuun...

Huhhuh. Kolmas maailman sota täälä.

Vierailija
11/22 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kolmas maailmansota on oikeutettua.

Ihme hommaa tuollainen. Siis oikeasti!

Työporukan pikkujoulut mökillä jossain? Ei jumalauta, en olis kyllä edes lähtenyt. Työporukka on työporukka, ja ystävien kanssa mökkeillään.

Vai onko jotenkin yleistä että työporukan kans vietetään tuollaista aikaa?

Vierailija
12/22 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinni toisissaan ja pitämään käsillä toisesta kiinni ettei tipu? Vai isossa sängyssä omassa huoneessa? Eiks siellä ollut sohvaa? patjoja?

Joskus itsellänikin ukko kuukauden parin päästä pikkujouluista alkoi kertoa ensin, mitä järkyttävää joku muu teki. Sitten paljasti nopeasti vaikeana, että tanssi jonkun työkaverin kanssa hitaita. Olis kertonut heti pikkujoulujen jälkeen niin olisin uskonut, mutta oikein kuukausitolkulla pitää salata, niin mietityttää että mitähän muuta on tapahtunut tai ollut mielessä. Jätin ukon aikanani. Ei kuulemma ollut edes pettänyt minua koskaan.

Vierailija
13/22 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietty työporukasta, omani kanssa voi tehä melkee mitä vaan... <3

Vierailija
14/22 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei menisi multa läpi tuollaiset!

Vierailija
15/22 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo pitivät kuulemma vähän kiinni toisistaan.

ja ei, ei kuulemma ollut MITÄÄN muuta paikkaa nukkua.

MUTTA, ne mökit ei tosiaa oo kaukana. Asutaa aika pienellä paikkakunnalla keskellä " eimitään" ja siitä mökiltä ois ajanu taxilla kotiin jos ois halunnu!

Vierailija
16/22 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minkään työ/kouluporukan kanssa en mihinkään mökkeilemään lähtis... vapaa-ajan haluan viettää itse valitsemassa seurassa, en pomon valitsemassa.

Vierailija
17/22 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uskalla töksäyttää suoraan. Kokeilee pikkuhiljaa. Voi raukka, sillä on varmaan paska olo. Ja ainakin on ollut surkee pano. Joka tapauksessa ihan törkeetä, että jää jonkun naisen kanssa humalassa, kun muut nukkuu. Siinä on pohjustettu seksiä koko ilta, odotettu että muut kuorsaa. YÄK! Toi on syy, miksi me ei edes juoda.

Luottamus menee!! Etenkin itseensä. Nyt miehesi sen tuntee nahoissaan - syyllisyyden ja häpeän...

Tsemppiä älyttömästi. Koita tukea miestäsi, jotta voisi asian sulle purkaa.

t. Se, joka jätti suukosta.

Vierailija
18/22 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

joo pitivät kuulemma vähän kiinni toisistaan.

ja ei, ei kuulemma ollut MITÄÄN muuta paikkaa nukkua.

MUTTA, ne mökit ei tosiaa oo kaukana. Asutaa aika pienellä paikkakunnalla keskellä " eimitään" ja siitä mökiltä ois ajanu taxilla kotiin jos ois halunnu!

En tiedä, pitää vissiin mennä oman ukon kainaloon nukkumaan. Kylläpä alkoi suututtaan sinun puolesta. Ja olis taksilla päässyt kotia.

JSSAP!!

Hyvää yötä ja ihana viikonloppu tulossa teille!

Vierailija
19/22 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori kun en tosiaan jaksa pohjustaa kaikkia asioita ja kertoo silleen kunnolla, vaikka tekis mieli. On niin tuore juttu tää nyt, että sekavat ajatukset. Kuhan saan irti tosta paskasta jotain, niin teille kerron.

Öitä hyviä!

AP

Vierailija
20/22 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeintä mielestäni kuitenkin on salailu ja valehtelu.

Olisi kaikille helpointa, jos puhuisi avoimesti asiasta.

Yäk, mikä klassinen kännipanopetosjuttu.

Tällaisessa pelastaisi paljon avoin tunnustus ja katumus - välittömästi!!