Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka laulaja on mielestäsi ollut medianäkyvyydestä huolimatta täysin floppi?

Vierailija
19.08.2016 |

Tapella ei saa jottei menisi jankkaamiseksi, ala- ja yläpeukut sen sijaan puhukoon puolestaan 😈

Aloitan: Anna Abreu. Ei vaan säväytä, ei minkäänlaista karismaa eikä tee itse biisejään. Kulkee kuin koira tuotannon talutusnuorassa vaikuttamatta itse mihinkään millään lailla. Ei jatkoon.

Kommentit (842)

Vierailija
761/842 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa että niin paljon kuin Jenni Vartiaisesta pidänkin, en voi kuin ihmetellä että muutama päivä sitten julkaistua "Vainot" kappaletta on käyty katsomassa You Tubessa yli 50.000 kertaa!! Vaikka onkin ihan hauska ja uutta Jenniä, en nyt kyllä näe siinä noin suuren menestymisen syitä - vai olenko väärässä?? "Turvasana" kyllä oli mielestäni aivan upea video! (Vesalasta puolestaan pidän enemmän live-esiintyjänä kuin musiikkivideoilla. Makuja on näemmä monia.)

Vainot-videota katsotaan vain ja yksinomaan siksi koska Jennin tisssit on kasvaneet lihomisen myötä ja videolla ne ovat varsin hyvin aseteltu esille. Se on tosiaan poikkeuksellista ja uutta Jenniltä. Odotan enemmän Monologin videota koska biisi on aivan huippu hyvä ja poikkeuksellinen nykymusiikin seassa.

Vierailija
762/842 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei periaatteessa kuulu tänne. Hänellä on ollut hittejä eikä ura ole flopannut, mutta mihinhän on isommasta julkisuuden valokiilasta kadonnut Anita Hirvonen? Keikkoja varmaan riittää, mutta siitä on ainakin 15 vuotta kun olen kuullut hänen tekevän uutta musiikkia. Välillä tulee päiviä kun miettii, että onko vielä elävien kirjoissa. Ilmeisesti kuitenkin kerran tuoretia keikkataltiointeja Youtubesta löytää. 

90-luvulla tuntuu, että hän oli sen ajan jokapaikanhöylä. Joko juonsi itse useita musiikkiohjelmia tai oli Tulisuudelma-ohjelmien vakiovieras esiintyjänä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/842 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpa joskus ihmiset ymmärtäisivät että tykkäyksiä,katselukertoja    ostetaan ihan rahalla. Voit itse valita millaiset paketin saat kun  pistät rahoja tiskiin esim. intialaisille firmoille.

mutta vastaus kysymykseen:  Eveliina, tartteeko perusteluja edes.

Ja media näkyvyyttä ostetaan ja otetaan SUHTEILLA vrt. Janna Hurmerinta,. Myös mm. Metsäkedot....

Case Metsäketo on aivan käsittämätön! Kuka uskoo että mies on yhtäkkiä muka puhdas pulmunen?? Hänet tunteva ystävättäreni ei ainakaan!!

Vierailija
764/842 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuuntelin eilen eka kertaa elämässäni Janna Hurmerintaa YouTubesta. Siis NIIN mitään sanomatonta musiikkia olen harvoin kuullut. Ja nenän kautta laulantansa on suoraan sanoen aivan hirvittävän kuuloista : (

Vierailija
765/842 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla hyvä tarina.

Vierailija
766/842 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janna. Aina lehdissä ja Tvssä, mutta faneja en ole tavannut

Vierailija
767/842 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjun aloituksesta on kaksi vuotta, mutta edelleen sanoisin samaa eli ABREU. Saanut kiitettävästi huomiota iltapäivälehdiltä ja eri medioilta uuden musiikkinsa kanssa. Soo soo ja Amor amor sinkut on menestyneet ihan ok ja nämä biisit siivittivät Abreun Ruisrockin isoimmalle päälavalle. Suurin osa kesän keikoista oli pienillä festareilla joista en ole koskaan kuullut. Uusin sinkku meni suoraan Spotifyn ykköseksi. Nähtäväksi jää tapahtuuko Abreun uralla oikea käännössä vai jatkaako "ihan ok suosittuna" artistina.

Ja tuo päälava keikkahan oli aikaan, kuin festari kansa nukkuu krapulaansa pois

Vierailija
768/842 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janna mainostaa nyttemmin avioeronsa sijaan loistavaa tasapainoaan? Miksi sitten metrin mittainen muovitukka, kilo meikkiä naamassa ja 14-vuotiaan honotus/mongerrus, josta ei kukaan (varmaan edes helsinkiläinen -tai no, Jannahan on Tikkurilasta) voi saada selkoa...??

Vierailija
769/842 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna Puun uusi discolevy on järkyttävää shittiä!

Samaa mieltä että uusi levy on floppi mutta ei laulaja sitä varsinaisesti ole, vaan luonut pitkän 10v uran ja tähän mennessä menestynytkin ainakin keskikastissa.

Täysin erimieltä. Hyvä nahanluoti siihen banjo paskaan verrattuna

Vierailija
770/842 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janna. En ymmärrä, kuka hänen kohdeyleisönsä on, mutta ei tunnu kukaan muukaan ymmärtävän. Abreu. Kauanko on jo yritellyt uraa? Sama koskee Saara Aaltoa.

Vierailija
771/842 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa oon ihmetellyt. Miksei ip-lehdistä saa koskaan lukea oikeasti LAHJAKKAISTA ja mielenkiintoisista uusista tyypeistä vrt. Jenni Alexa?

Vierailija
772/842 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa että niin paljon kuin Jenni Vartiaisesta pidänkin, en voi kuin ihmetellä että muutama päivä sitten julkaistua "Vainot" kappaletta on käyty katsomassa You Tubessa yli 50.000 kertaa!! Vaikka onkin ihan hauska ja uutta Jenniä, en nyt kyllä näe siinä noin suuren menestymisen syitä - vai olenko väärässä?? "Turvasana" kyllä oli mielestäni aivan upea video! (Vesalasta puolestaan pidän enemmän live-esiintyjänä kuin musiikkivideoilla. Makuja on näemmä monia.)

Vainot-videota katsotaan vain ja yksinomaan siksi koska Jennin tisssit on kasvaneet lihomisen myötä ja videolla ne ovat varsin hyvin aseteltu esille. Se on tosiaan poikkeuksellista ja uutta Jenniltä. Odotan enemmän Monologin videota koska biisi on aivan huippu hyvä ja poikkeuksellinen nykymusiikin seassa.

Monologin video onkin hyvä vaikka Jenni tanssii siinä murtuneella jalalla. Biisin asenne tulee esiin.

Vierailija
773/842 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei periaatteessa kuulu tänne. Hänellä on ollut hittejä eikä ura ole flopannut, mutta mihinhän on isommasta julkisuuden valokiilasta kadonnut Anita Hirvonen? Keikkoja varmaan riittää, mutta siitä on ainakin 15 vuotta kun olen kuullut hänen tekevän uutta musiikkia. Välillä tulee päiviä kun miettii, että onko vielä elävien kirjoissa. Ilmeisesti kuitenkin kerran tuoretia keikkataltiointeja Youtubesta löytää. 

90-luvulla tuntuu, että hän oli sen ajan jokapaikanhöylä. Joko juonsi itse useita musiikkiohjelmia tai oli Tulisuudelma-ohjelmien vakiovieras esiintyjänä. 

Olisko vaikka että alkaa olla iäkäs ihminen, eikä terveys ole paras mahdollinen?

Vierailija
774/842 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

72v, joten reilusti on eläkeikä ylitetty.

Vierailija
775/842 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa. Janna uhriutui bikinikuvistaan HS ja totesi kerrankin relevantisti ettei ehkä olis hyvä kekkuloida pieneen aikaan ns pikkuvaatteissa mediassa. "Bikinilakkoa" tais sen jälkeen pystyä pitämään peräti kaks viikkoa, luja luonne ; ) 

Vierailija
776/842 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jannasta puheen ollen. Mistähän johtuu ettei Jannan muinoisen exän Junon loistavia ja loistavasti myyviä sinkkuja soiteta millään radioasemilla, mitä luulette..? Pankaas ihan villi veikkaus!

Vierailija
777/842 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jannasta puheen ollen. Mistähän johtuu ettei Jannan muinoisen exän Junon loistavia ja loistavasti myyviä sinkkuja soiteta millään radioasemilla, mitä luulette..? Pankaas ihan villi veikkaus!

Junon Tyhjää biisi on Spotifyn viidentenä. Jannan uuden levyn kappaleista listalle päässeet vanhat sinkut pudonneet jo aikoja sitten top 100:sta eikä uusia sinne päässyt yhtään. Siinähän Janna dissaa Junoa, taitaa oikeasti olla kateellinen?

Vierailija
778/842 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara Aalto

Vierailija
779/842 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junon Tyhjää taitaa kertoa entisestä puolen vuoden vaimosta. Aika jäätävät sanat.

Vierailija
780/842 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Junon Tyhjää biisi on Spotifyn viidentenä. Jannan uuden levyn kappaleista listalle päässeet vanhat sinkut pudonneet jo aikoja sitten top 100:sta eikä uusia sinne päässyt yhtään. Siinähän Janna dissaa Junoa, taitaa oikeasti olla kateellinen?

Nii no Juno kun on oikeesti lahjakas jätkä joka ei kuumota instaa ja somea neuroottisena vaan keskittyy musakuioihinsa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä