Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka laulaja on mielestäsi ollut medianäkyvyydestä huolimatta täysin floppi?

Vierailija
19.08.2016 |

Tapella ei saa jottei menisi jankkaamiseksi, ala- ja yläpeukut sen sijaan puhukoon puolestaan 😈

Aloitan: Anna Abreu. Ei vaan säväytä, ei minkäänlaista karismaa eikä tee itse biisejään. Kulkee kuin koira tuotannon talutusnuorassa vaikuttamatta itse mihinkään millään lailla. Ei jatkoon.

Kommentit (842)

Vierailija
741/842 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomi Metsäketo

Vierailija
742/842 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jenni Vartiainen

Mikä medianäkyvyys? Eikös tuon ura ole jo käytännössä ohi?

Toivon oikeesti etten aiheuta tuon idiootti-kommentin kirjoittajalle itsemurhavaaraa kertoessani että Jennin 7 tuntia sitten julkaistua Vainot-videota on käytä katsomassa n. 20 000 kertaa... Jennillä tuntuu lisäksi olevan tosi paljon etenkin miespuolisia faneja ympäri maailmaa. Onkin niin näyttävä ja hienokäytöksinen sekä sanavalmis Nainen että kehtaisi lähettää Suomen edustajaksi mihin tahansa!!

Jenni on muuten tuolla videolla kerrankin oikeasti kuuma! Saanut muutaman kilon painoa lisää ja nyt on dissit, sääret ja pärse. Ja ura huipussaan, Hartsun keikka loppuunmyyty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/842 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluko mä olen vai onko vain nyt vaikeaa? kirjoitti:

Jannasta (joka ilmeisesti saa asiaa nyt viisi vuotta haastiksissa mainostettuaan levynsä ulos!!) Uskotaan kun nähdään!) oli aika erikoinen juttu HS:ssa tänään (Jannan omilla ansioillaan HS:ssa, tietenkin!). Jutun toimittaja ei tainnut "oikeen" olla perehtynyt Jannan julkisuuskuvaan (ja Janna itse "muisti väärin):

HS:n jutussa kirjoitettiin Jannan "julkaisseen KERRAN VUODESSA bikinikuvan itsestään" ja uhriutui "jäävänsä naisartistina biksukuviensa vangiksi", yhyy ja nyyhkis!! Kerran VUODESSA?! Tuli aika epätodellinen olo kun Janna on pelkästään kuluneen kesän aikana julkaissut niitä eri medioissa (insta, FB, Seiska jne...) varmaan 10. Ei j-lauta!

Janna oli lukenut HS Jenni Vartiaisen haastiksen parin viikon takaa, ja toisti Jennin lauseita kuin papukaija. Todella noloa!

Vierailija
744/842 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jannasta (joka ilmeisesti saa asiaa nyt viisi vuotta haastiksissa mainostettuaan levynsä ulos!!) Uskotaan kun nähdään!) oli aika erikoinen juttu HS:ssa tänään (Jannan omilla ansioillaan HS:ssa, tietenkin!). Jutun toimittaja ei tainnut "oikeen" olla perehtynyt Jannan julkisuuskuvaan (ja Janna itse "muisti väärin):

HS:n jutussa kirjoitettiin Jannan "julkaisseen KERRAN VUODESSA bikinikuvan itsestään" ja uhriutui "jäävänsä naisartistina biksukuviensa vangiksi", yhyy ja nyyhkis!! Kerran VUODESSA?! Tuli aika epätodellinen olo kun Janna on pelkästään kuluneen kesän aikana julkaissut niitä eri medioissa (insta, FB, Seiska jne...) varmaan 10. Ei j-lauta!

Janna oli lukenut HS Jenni Vartiaisen haastiksen parin viikon takaa, ja toisti Jennin lauseita kuin papukaija. Todella noloa!

Kerro tarkemmin!!

Vierailija
745/842 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Santa Cruzin laulaja+ koko bändi. Ihme touhua. Rock rock

Vierailija
746/842 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
747/842 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juha Tapio

Täytyy ihmetellä kuka moista sontaa vapaaehtosesti kuuntelee

Vierailija
748/842 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jannika B. Sympaattisen oloinen kaunis nainen, mut ei hän laululla loista.

Vierailija
749/842 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistaapa !

Vierailija
750/842 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro tarkemmin!!

https://www.vauva.fi/keskustelu/3278584/hs-janna-en-pida-julkisuudesta-…

Vierailija
751/842 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen tyyppi, joka vaikuttaa siltä kuin ei olisi se penaalin terävin kynä, on Jippu. Mutta on siirtynyt pois lööppijulkisuudesta ilmeisesti levy-yhtiön suosituksesta. Tai sitten hänellä on fiksuja läheisiä : )

Jippu on nykyään muistaakseni jossain Turkulaisessa seurakunnassa evankelistana ja työskentelee Radio Deillä, julkaisee ilmeisesti säännöllisesti henkistä musiikkia.

Vierailija
752/842 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittaisitko linkin Jennin haastatteluun - kiitos! Se oikeasti kiinnostaa.

Vierailija
753/842 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leo näyttää floppaavan huolimatta kovasta mediapanostuksesta huolimatta?

Kyllä. Eikä siinä auta edes Leppilammen exä Maryam. Itselleni tulee tuosta mieleen aina Emmagaalan sikamainen käytös "Vitttu-Leolta".

Eilisessä IL oli juttua TTK:n unohtumattomista hetkistä. On se totta, että Jannan käytös kuultuaan putoamisestaan kärjestä muokkasi aika pysyvästi mielikuvaa hänestä kyllä. Jopa aina hymyilevä Matti Puro vaikutti oppilaaseensa erittäin kyllästyneeltä. Sam kun Merja Larivaara aikanaan sai draamakuningatar-kohtauksen pisteet putosivat. Ja eikö Tähdet tähdet-kisassakin ollut viime vuonna jotain eriskummallista paitsi Metsäkedon myös Jannan osalta?

Vierailija
754/842 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laittaisitko linkin Jennin haastatteluun - kiitos! Se oikeasti kiinnostaa.

HS kuukausiliite 9.9. eikä sitä ole netissä.

Vierailija
755/842 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leo näyttää floppaavan huolimatta kovasta mediapanostuksesta huolimatta?

Kyllä. Eikä siinä auta edes Leppilammen exä Maryam. Itselleni tulee tuosta mieleen aina Emmagaalan sikamainen käytös "Vitttu-Leolta".

Eilisessä IL oli juttua TTK:n unohtumattomista hetkistä. On se totta, että Jannan käytös kuultuaan putoamisestaan kärjestä muokkasi aika pysyvästi mielikuvaa hänestä kyllä. Jopa aina hymyilevä Matti Puro vaikutti oppilaaseensa erittäin kyllästyneeltä. Sam kun Merja Larivaara aikanaan sai draamakuningatar-kohtauksen pisteet putosivat. Ja eikö Tähdet tähdet-kisassakin ollut viime vuonna jotain eriskummallista paitsi Metsäkedon myös Jannan osalta?

Janna oli poissa ekasta lähetyksestä flynssan takia ja sai silti osallistua toiseen lähetykseen. Putosi kisasta toisena.

Vierailija
756/842 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa Janna jäi pois kolmannesta eli stadionrock-osiosta ja putosi neljännessä ali hip-hop-jaksossa. Viime vuonna vasta neljännessä jaksossa oli ensimmäinen pudotus, joskin Tomi Metsäketo oli suljettu ahdistelukohun vuoksi ensimmäisenä.

Vierailija
757/842 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa että niin paljon kuin Jenni Vartiaisesta pidänkin, en voi kuin ihmetellä että muutama päivä sitten julkaistua "Vainot" kappaletta on käyty katsomassa You Tubessa yli 50.000 kertaa!! Vaikka onkin ihan hauska ja uutta Jenniä, en nyt kyllä näe siinä noin suuren menestymisen syitä - vai olenko väärässä?? "Turvasana" kyllä oli mielestäni aivan upea video! (Vesalasta puolestaan pidän enemmän live-esiintyjänä kuin musiikkivideoilla. Makuja on näemmä monia.)

Vierailija
758/842 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpa joskus ihmiset ymmärtäisivät että tykkäyksiä,katselukertoja    ostetaan ihan rahalla. Voit itse valita millaiset paketin saat kun  pistät rahoja tiskiin esim. intialaisille firmoille.

mutta vastaus kysymykseen:  Eveliina, tartteeko perusteluja edes.

Vierailija
759/842 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni ja Jannika B. Laulavat kuin pikkuoravat

Vierailija
760/842 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpa joskus ihmiset ymmärtäisivät että tykkäyksiä,katselukertoja    ostetaan ihan rahalla. Voit itse valita millaiset paketin saat kun  pistät rahoja tiskiin esim. intialaisille firmoille.

mutta vastaus kysymykseen:  Eveliina, tartteeko perusteluja edes.

Ja media näkyvyyttä ostetaan ja otetaan SUHTEILLA vrt. Janna Hurmerinta,. Myös mm. Metsäkedot....