Mitä mieltä noin kolmikymppisistä miehistä, jotka nauttivat hyvästä ruoasta, viinistä, kulttuurista, luksuksesta ja muista elämän iloista (ns. "the good life")?
Ovatko tällaiset ominaisuudet sellaisia, jotka tekisivät miehestä silmissäsi romanttisesti kiinnostavamman vai vähmmän kiinnostavan? Sopiiko tällainen muille kuin setämiehille?
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Olisi väärä mulle, jotenkin liian pinnallisen oloinen. Varsinkaan kulttuuri ja luksus ei itseäni kiinnosta yhtään, eikä kyllä mitkään fine diningit ja viinitastingitkaan. Olen kunnon WT vaikka olen akateeminen ja varakkaasta kodista kotoisin :D Mä mieluummin istuisin mökillä paistamassa makkaraa ja juomassa Karhu kolmosta!
Sama! Mies pitämässä winetastingia on vaan liian konservatiivinen väärällä tavalla. Toisaalta, dine diningista tykkäisin kyllä satunnaisesti jos olisin rikkaampi ja levänneempi (vaatii rentoa mutta keskittynyttä fiilistä). Sellasesta melko finesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi väärä mulle, jotenkin liian pinnallisen oloinen. Varsinkaan kulttuuri ja luksus ei itseäni kiinnosta yhtään, eikä kyllä mitkään fine diningit ja viinitastingitkaan. Olen kunnon WT vaikka olen akateeminen ja varakkaasta kodista kotoisin :D Mä mieluummin istuisin mökillä paistamassa makkaraa ja juomassa Karhu kolmosta!
Sama! Mies pitämässä winetastingia on vaan liian konservatiivinen väärällä tavalla. Toisaalta, dine diningista tykkäisin kyllä satunnaisesti jos olisin rikkaampi ja levänneempi (vaatii rentoa mutta keskittynyttä fiilistä). Sellasesta melko finesta.
Wine tastingejä pitävät kyllä lähinnä sommelierit. Se on heille työtä. Se ei kerro heidän poliittisista kannoistaan tai asenteistaan vielä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Viinistä? Eiköhän viiniä pääsääntöisesti lipitä persaukiset. Itse olen viimeiset vuodet nauttinut vain ja ainoastaan XO Konjakkia. Kulttuuri ei kiinnosta paskan vertaa. Vaikka kuulunkin ikäryhmäni rikkaimpaan prosenttiin. Paikallishistoria sen sijaan kiinnostaa.
T. M26
Totta. Viinin lipittäminen on nyt niin muotia persaukisten joukossa. Saahan sitä vitosella pullon. Ja pikkutytötkin sitä kusen+lasinpesunesteen makuista halvinta viiniä litkivät, kun sitä saa alle 22-vuotiaskin. Toisin kuin konjakki, viskiä tai rommia.
Vierailija kirjoitti:
Siis nautitko siitä oikeasti omaksi iloksesi vai onko kuitenkin tarkoitus yrittää tehdä vaikutus hienoilla harrastuksilla?
Suomessa vihataan kaikenlaista nautiskelua ja maun kehittämistä ja sitä pidetään turhanpäiväisenä hienosteluna. Ei täällä kukaan voi tehdä vaikutusta tuntemalla vaikka viinejä tai taidehistoriaa. Pilkkaa ja homotteluahan sillä saa osakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viinistä? Eiköhän viiniä pääsääntöisesti lipitä persaukiset. Itse olen viimeiset vuodet nauttinut vain ja ainoastaan XO Konjakkia. Kulttuuri ei kiinnosta paskan vertaa. Vaikka kuulunkin ikäryhmäni rikkaimpaan prosenttiin. Paikallishistoria sen sijaan kiinnostaa.
T. M26
Totta. Viinin lipittäminen on nyt niin muotia persaukisten joukossa. Saahan sitä vitosella pullon. Ja pikkutytötkin sitä kusen+lasinpesunesteen makuista halvinta viiniä litkivät, kun sitä saa alle 22-vuotiaskin. Toisin kuin konjakki, viskiä tai rommia.
Niin joo, unohdin että seksismi ja taloudellisen statuksen korostaminen tekevät ihmisestä sivistyneemmän ja maultaan hienostuneemman. Mun moka.
En hyvällä katso,rahat pitäisi käyttää naiseen ja lapsiin.
-Liisa Lohi
Oletko alkoholisti kun juot alkoholia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella kiinnostavalta ainut että viini harrastuksen oisin jättänyt listasta pois. En haluaisi koskaan olla juntin kanssa.
Whaaat? :D miten viinin juominen on junttia :D?
Viiniä juovat lähinnä juntit
Kuulostaa kyllä aika vellipersemiehiltä tuollaiset.
Tällainen ärähdys ainakin tehnee romanttisesti kiinnostavamman