Mitä mieltä Sara Siepin ja Roope Salmisen kodista?
Itse en ymmärrä ihmisiä, jotka hankkivat järjettömän määrän kynttilöitä, mutteivat polta niitä.
Mutta muuten ihan hieno, tunnelmallinen ja todella kodikas asunto, jossa näkyy hyvin myös Roopen sistusmaun :)
Kommentit (63)
Nuo ananakset on kyllä kamalia! Niin kitschiä.
Liian valkoista, liian lasista, liian hopeista. Ja sitten vielä nuo ananakset. En kestäisi asua tuolla.
Vierailija kirjoitti:
Liian valkoista, liian lasista, liian hopeista. Ja sitten vielä nuo ananakset. En kestäisi asua tuolla.
Ai niin. Unohdin muovikukat. (!)
Jos tuonne laittaisi yhden viherkasvin, Saran valkoinen illuusiokoti särkyisi.
Liikaa tavaraa mun makuun, vähän ahdistavaa katseltavaa. Mutta tykkäsin lattiasta, merbau on kiva.
Hauska että asunto on täynnä muovikukkia mutta ei yhtäkään oikeaa kasvia tai kukkaa.
Likkaa valkoista, juuri sellaisen epävarman sisustajan näköistä kuin voisi Siepin olemuksestakin päätellä.. Mielestäni ei yhtään Roopen tyyliä.
Joitain kivoja yksityiskohtia, mutta minusta tyylikkäässä sisustuksessa yhdistetään erilaisia elementtejä (ja värejä!) siten, että ne kuitenkin sopivat yhteen. Tuo asunto näyttää siltä, että kaikki on hankittu yhdestä paikasta.
Tykkään:
•puhtaan näköistä
•kiva lattia
•ihan kiva sängynpääty
En tykkää:
•Tekokukat
•kaikki uutta
•hopea
•koko valkoisuus
•liikaa turhia koriste-esineitä
•ei taidetta
•ei kasveja
•ei asukkaa omaa persoonaa
•ei värejä
•ei mitään kiinnostavaa
•liian prinsessamaista
Ei minun makuuni, ja pakko tunnustaa että odotin jotakin tyylikkäämpää kokonaisuutta. Pääasia että he kuitenkin itse viihtyvät, ja jonkun muun mielestä tuo on varmastikin oikein kiva.
Itse pidän simppelimmästä ja modernimmasta ilmeestä.
Niin paljon valkoista, että silmiin sattuu. Jos menisin tuonne kylään, niin tulisi semmoinen tunne, että mihinkään ei uskalla koskea eikä missään voi istua, kun kaikki on niin kliinisen näköistä.
Vierailija kirjoitti:
Ananakset on ainoa hieno juttu mun mielestäni. :D
Ikeaa tai ainakin muutama huonekalu ihan samanlainen kuin meidän opiskelijan ikeasta ostetut.
Ihan kamala kulissi. Hassu. Ei kai tossa ompelurasiassa kukaan karvanaamainen mies asu?
Miksi näiden sisustusta harrastavien koti näyttää aina tältä? Maailmassa on rajaton määrä vaihtoehtoja, mutta valkoista ja kliinistä ja Ikeaa. Muutama ystäväni asuu identtisessä asunnossa ja sinne saa mennä ainoastaan parin päivän varoitusajalla (ilmeisesti siksi, että ehtivät siivota kotinsa näyttelykuntoon...)
Siistin näköinen ja huomattavasti viihtyisämpi kuin täys sikolätti. En kuitenkaan näe tuossa mitään persoonallisuutta tai tyylikkyyttä. Niin tyhjä, tunteeton ja täynnä roinaa!
Miten "jakavat!" kotinsa kaikille???
Näyttää samalta kuin selaisi melkein kenen tahansa "sisustajan" instagram-kuvia. Eli näitä on kolmetoista tusinassa. Ei tuollainen sisustaminen vaadi mitään silmää tai taitoa, kuka tahansa osaa lätkiä valkoista, hopeaa, kynttilöitä ym. yhteen.
Kaikki mitä Sara tekee, sanoo, jne. aiheuttaa lähinnä myötähäpeää.
Liian siistiä ja sievää, eihän tuolla voi mitenkään rentoutua. Kotona pitää olla hallittu kaaos!
Liian kliininen ja ehkä hieman kolkko omaan makuuni. Mielestäni kodissa saa näkyä asujan persoona, ja niin että koti on muutenkin sen näköinen, että joku siellä asuu. Nyt se on lähinnä epämukavan näköinen, kun noin paljon koristeita, edes ikkunoita ei näköjään saa auki ilman, että tavaroita siirtää edestä.
Luulisi että taiteilijalla olisi myös jotain sanottavaa sisustukseen.
Mielestän kun pieneen asuntoon yritetään saada 'glamourtunnelmaa' niin lopputulos on enemmänkin mauton.