Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehille kelpaisi mikä tahansa nainen

Vierailija
17.08.2016 |

Olen nuori nainen ja parisuhteessa, mutta pari vuotta sitten en ollut ja reilun vuoden ajan Tinderiä ja pyörähdin nopeasti Suomi24 treffeissä. Käyn myös paljon ulkona, esimerkiksi musiikkikeikoilla, joten tapasin miehiä luonnossakin (luonnossa tapasin miehenikin lopulta).
.
Osa miehistä joihin tutustuin, olisi kelpuuttanut melkein minkä tahansa naisen. Tämä selvisi hyvin nopeasti puheesta ja käytöksestä. Myös minun kanssani nämä miehet olivat valmiita yrittämään tosissaan, vaikka juttumme ei olisi toiminut mitenkään päin.
Meillä ei ollut välttämättä mitään yhteistä mielenkiinnonkohdetta, huumorintajumme eivät kohdanneet, tulevaisuuden haaveet olivat erilaisia. Silti nämä miehet halusivat aina nähdä uudestaan, pommittivat viesteillä ja olivat valmiita esittelemään minut kavereilleen.
Miehet itsekin tiedostivat ongelmat välillämme, jos minä en nauranut heidän vitseilleen niin eivät hekään minun jne. Kun puhuin harrastuksistani, kuuntelivat kovinkin kiinnostuneina ja kyselivät lisää, mutta seuraavalla tapaamisella olivat unohtaneet lähes kaiken (en tarkoita vain jotain pieniä yksityiskohtia).
.
Nämä ihmissuhteet olivat epämiellyttäviä ja lopulta minä olin se, joka näissä lopetti tapailemisen. Yleensä lopetin siinä vaiheessa kun olisi pitänyt siirtyä seksin harrastamiseen, tein valinnan että olen mieluummin ilman (turha höpöttää pihtaamisesta siksi etten makaa ei-kiinnostavien miesten kanssa, parisuhteessa olen hyvin aktiivinen ja kokeilunhaluinen).
.
En ymmärrä, miten nuo miehet olisivat valmiita suhteeseen lähes kenen tahansa kanssa? Eikö kumppanin pitäisi olla paras ystävä? Minulle olisi vaivaannuttavaa elää sellaisen miehen kanssa, joka on ihan kunnollinen ja hoitaa osuutensa, mutta jonka kanssa ei olisi mitään yhteistä harrastusta, elämäntapaa tai edes molempia huvittavaa komediasarjaa.
Yksi teoriani on, että nämä miehet eivät ole olleet paljoa tekemisissä naisten kanssa tai ovat olleet tekemisissä yhden tyyppisten naisten kanssa. He eivät tiedä, että naisia on paljon erilaisia ja että esim minä en ole heille sopivin. He kenties pitävät naisia yhtenäisenä ryhmänä, ja koska naiset eivät heidän kuvitelmissaan sisällä juurikaan eroja, jokainen ok-näköinen nainen on mahdollinen elämänkumppani?
Toisaalta tuolla tavalla treffeillä käydessään luulisi heidänkin oppivan, että naisia on erilaisia.
Sitten toki se vaihtoehto, että heidän ei ole helppo saada naisia, jolloin yrittävät kynsin hampain aina kun mahdollisuus ilmestyy. Mutta onko ei-niin-kiinnostavan naisen seura parempi kuin yksinäisyys?
.
Vaikka otsikko onkin kärjistävä, en tarkoita kaikkia maailman miehiä. Puhun vain heistä, jotka kuuluvat yllä kirjoittamaani ryhmään.

Kommentit (368)

Vierailija
1/368 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan nuorena sinkkuaikoinani, miten joskus pyöri lähistöllä noita 'mikä tahansa kelpaa'-tyyppejä. Yksin, koska kuka nainen ikinä suostuisi olemaan kuka tahansa, kyllä minuun pitää olla rakastunut, ja haluta juuri minut.

Vierailija
2/368 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten toki se vaihtoehto, että heidän ei ole helppo saada naisia, jolloin yrittävät kynsin hampain aina kun mahdollisuus ilmestyy. Mutta onko ei-niin-kiinnostavan naisen seura parempi kuin yksinäisyys?

Kyllä. 

Täällä vauvapalstalla ja ylilaudalla saa kummallakin lukea säännöllisesti, kuinka elämä ei ole minkään arvoista, jos ei saa säännöllisesti pillua. 

En muista lukeneeni vuodatuksia, kuinka nainen on itsemurhan partaalla, kun seksielämä on hiljaista.

Ja ei, nainen ei löydä seuraa sormia näpäyttämällä. Valitettavasti yleinen ajatusmalli on, että naisen tulisi varoa vain ongelmatapauksia; pirinisti, hakkaaja, linnakundi jne. Kaikki jäljelle jäävät miehet ovat hyviä miehiä. Jos naisella on vaikeus löytää kumppania, se johtuu siitä että nainen on menettänyt todellisuudentajunsa ja etsii ökyrikasta alusvaatemallia.

Todellisuudessa elämä ei mene noin, pariutumiseen ja paritteluun on monia askelia ja kompastuskiviä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/368 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan nuorena sinkkuaikoinani, miten joskus pyöri lähistöllä noita 'mikä tahansa kelpaa'-tyyppejä. Yksin, koska kuka nainen ikinä suostuisi olemaan kuka tahansa, kyllä minuun pitää olla rakastunut, ja haluta juuri minut.

Juuri näin. Luulisi että jokainen kaipaa sitä tunnetta "olen kumppanilleni erityinen, hän haluaa juuri minut ja jos nyt katoaisin hänen elämästään, hän kaipaisi minua". Kuulostaa kenties karulta kirjoitettuna, mutta mielestäni kyseessä on ihan perusedellytys onnelliselle parisuhteelle. 

Vierailija
4/368 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt ihan mihin tahansa, mutta oot kyllä tavallaan ihan oikeassa, että kun vaihtoehdot on olla yksin tai ottaa edes joku, niin moni kyllä valitsee mielummin ees jonkun. Miehillä on vaan niin paska asema parisuhdemarkkinoilla.

Vierailija
5/368 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka valkkaa, se runkkaa.

Vierailija
6/368 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkeinpä näin. Varsinkin siis, jos on muodollisesti pätevä (lue kaunis). Mikäli sitä ulkonäköä ei ole niin sitten on eri asia. Ikäväähän se varmasti naisnäkökulmasta ajateltuna on, mutta ulkonäöllä saa paljon anteeksi.

Vierailija
7/368 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Luulisi että jokainen kaipaa sitä tunnetta "olen kumppanilleni erityinen, hän haluaa juuri minut ja jos nyt katoaisin hänen elämästään, hän kaipaisi minua". Kuulostaa kenties karulta kirjoitettuna, mutta mielestäni kyseessä on ihan perusedellytys onnelliselle parisuhteelle. 

Tuon lauseen voi kääntää toisinpäin:

"Aloin viime viikolla seurustelemaan. Mieheni on minun kanssani, koska halusi seksiä ja tunsi olonsa yksinäiseksi, eivätkä paremmat naiset lämmenneet hänelle. Jos nyt katoaisin mieheni elämästä, häntä harmittaisi koska naisenhakuprosessi pitäisi aloittaa alusta."

Vierailija
8/368 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi miesten nykyaikana vähän vaikea kokea olevansa naiselle erityinen, koska keskimääräiselläkin naisella on ollut jo ainakin 10 panosuhdetta takanaan.

Vierailija
9/368 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite olen miettinyt näin miehenä, että jos ei hommais enää ollenkaan naista. Kaveritkaan ei ole pysyneet elämässä ja naisetkin vaan sanovat jotain tekosyitä jossain vaiheessa, että tää ei muka toimi tai muuta shittiä vaikka ei näy mitään ongelmaa suhteessa. Ei vaan pysty uskomaan ihmisiin enää, että ne pysyis rinnalla loppuun asti. Siinä tekee vaan ittelle paskaa kun on masentuneena taas seuraavat puoli vuotta.

Vierailija
10/368 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt ihan mihin tahansa, mutta oot kyllä tavallaan ihan oikeassa, että kun vaihtoehdot on olla yksin tai ottaa edes joku, niin moni kyllä valitsee mielummin ees jonkun. Miehillä on vaan niin paska asema parisuhdemarkkinoilla.

Minä en ainakaan olisi huonossa tai tympeässä suhteessa. Mitä hittoa? 

Olen ollut elämässäni kahdessa parisuhteessa (toinen jatkuu edelleen) ja näiden ulkopuolella on ollut pitkiä sinkkuaikoja. Eivät olleet kivoja aikoja, olin mustasukkainen parisuhteessa oleville, välillä itketti kun kaikkialta tuli rakkauslauluja, tv-draamoja, parisuhdeaiheista keskustelua, välillä tunsin itseni aivan kipeäksi ja oli vaikea nähdä sinkkuelämän hyviä puolia, mietin kuinka kaikki olisi parempaa suhteessa.

Tapailin sinkkuaikoinani miehiä ja tosissani halusin löytää parisuhteen, mutta kaikesta tästä huolimatta lopetin ihmissuhteet, joissa en tuntenut paloa miestä kohtaan. Lopulta tapasin miehen, josta ajattelin että ilman häntä en kestä, että hänen jälkeensä kukaan ei voi olla yhtä hyvä. Onneksi tunne oli molemminpuolinen.

Vierailija
11/368 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ihmisistä on jotenkin vain sellaisia, että lähes kuka vaan käy. On sellaisia naisiakin. Miten muuten selittyisikään se ilmiö, että joillakin ihmisillä kumppanit vaihtuu lennossa uuteen. 

Vierailija
12/368 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut elämässäni kahdessa parisuhteessa (toinen jatkuu edelleen) ja näiden ulkopuolella on ollut pitkiä sinkkuaikoja. Eivät olleet kivoja aikoja, olin mustasukkainen parisuhteessa oleville, välillä itketti kun kaikkialta tuli rakkauslauluja, tv-draamoja, parisuhdeaiheista keskustelua, välillä tunsin itseni aivan kipeäksi ja oli vaikea nähdä sinkkuelämän hyviä puolia, mietin kuinka kaikki olisi parempaa suhteessa.

Tapailin sinkkuaikoinani miehiä ja tosissani halusin löytää parisuhteen, mutta kaikesta tästä huolimatta lopetin ihmissuhteet, joissa en tuntenut paloa miestä kohtaan. Lopulta tapasin miehen, josta ajattelin että ilman häntä en kestä, että hänen jälkeensä kukaan ei voi olla yhtä hyvä. Onneksi tunne oli molemminpuolinen.

Kyllä se vaan teillä naisillakin rima kummasti putoaa, kun alkaa tulla ikää ja varsinkin jos on YH-status. Alkaa kelvata se sama jäbä mikä nuorempana ei kiinnostanut.

Vierailija
13/368 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite olen miettinyt näin miehenä, että jos ei hommais enää ollenkaan naista. Kaveritkaan ei ole pysyneet elämässä ja naisetkin vaan sanovat jotain tekosyitä jossain vaiheessa, että tää ei muka toimi tai muuta shittiä vaikka ei näy mitään ongelmaa suhteessa. Ei vaan pysty uskomaan ihmisiin enää, että ne pysyis rinnalla loppuun asti. Siinä tekee vaan ittelle paskaa kun on masentuneena taas seuraavat puoli vuotta.

Kenties naisten ongelma on ollut juuri se, että sinä vain et ole heille oikea. Se ei tarkoita että sinussa olisi objektiivisesti jotain vikaa, pariutumisessa nyt vain vaikuttavat subjektiiviset kokemukset. Nainen haluaa eri asioita, yksinkertaista. 

Nykyaikana länsimaissa naisen ei tarvitse olla miehen kanssa pärjätäkseen. Sinun olisi kannattanut elää 50-luvulla, jolloin naiset olivat sidottuja mieheen eivätkä päässeet eroamaan. Tuolloin suurin osa parisuhteista ei ollut onnellisia tai intohimoisia ja moni vaimo teki itsemurhan, mutta ainakin pysyttiin yhdessä. 

Jos käytössäsi ei ole aikakonetta, kannattaa etsiä samanhenkisiä naisia eikä vain yleisesti kaikkia naisia. 

Vierailija
14/368 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vaan teillä naisillakin rima kummasti putoaa, kun alkaa tulla ikää ja varsinkin jos on YH-status. Alkaa kelvata se sama jäbä mikä nuorempana ei kiinnostanut.

Samalla tavalla miesten rima putoaa entisestään, kun tulee ikää, kaljamaha kasvaa ja tukka harvenee. Miehen on otettava niitä ikäisiään tai yksinhuoltajia, ellei halua olla yksin.

Minä olen ihan hyvässä työssä ja harrastan, huolehdin itsestäni enkä ole tehnyt mieheni kanssa lapsia, koska pidämme erilaisesta elämäntavasta. 

Kumpikin sukupuoli voi vanhentuessa rupsahtaa, huolehtia itsestään tai jopa parantaa pisteitään.

Vierailija
15/368 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. 

Täällä vauvapalstalla ja ylilaudalla saa kummallakin lukea säännöllisesti, kuinka elämä ei ole minkään arvoista, jos ei saa säännöllisesti pillua. 

En muista lukeneeni vuodatuksia, kuinka nainen on itsemurhan partaalla, kun seksielämä on hiljaista.

Ei saa "säännöllisesti" pillua. Tätä taitaa olla taas aivan turha selittää, että suurella osalla miehistä ei ole minkäänlaista hajuakaan seksielämästä. Kyllähän se saattaa jonkin verran turhauttaa.

Vierailija
16/368 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä miehet haluavat avioliiton toimivan parhaiden 1910-luvun perinteiden mukaisesti.

Vierailija
17/368 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei sitten vaan ole kokemusta YH:sta. Ne on parisuhdevalinnoissaan aivan yhtä nirsoja kun kaikki muutkin naiset. Naisilla on näet siihen varaa, koska he ovat etuoikeutetussa asemassa parisuhdemarkkinoilla. Jos mies yrittää samaa hän viettää loppuelämänsä yksin.

Vierailija
18/368 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman. Harmittaa miesten standardien puute. :/

Vierailija
19/368 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1)En ymmärrä, miten nuo miehet olisivat valmiita suhteeseen lähes kenen tahansa kanssa?

2) Sitten toki se vaihtoehto, että heidän ei ole helppo saada naisia, jolloin yrittävät kynsin hampain aina kun mahdollisuus ilmestyy.

3) Mutta onko ei-niin-kiinnostavan naisen seura parempi kuin yksinäisyys? 

1) siksi ettei miehillä ole parisuhdemarkkinoilla muita vaihtoehtoja kuin toimia juuri noin, tai viettää loppuelämänsä yksin.

2) ei tuo ole mikään vaihtoehto, vaan täyttä todellisuutta 95% kaikista miehistä.

3) 99% miehistä on sitä mieltä että ehdottomasti on parempi kuin yksinäisyys.

Vierailija
20/368 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän paradoksaalisesti tuo standardien puute toimii näitä miehiä vastaan, koska melkein kaikki naiset pitävät sitä todella ei-toivottavana ominaisuutena.

t. mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi