Nainen vaikuttaa mukavalta, mutta ei osaa matematiikkaa
En puhu nyt korkeatasoisesta matematiikasta, vaan ihan perusmatematiikasta. Esim. ihan perus derivointi ja integrointi on hukassa, lisäksi myös prosenttilaskut. Itseäni jotenkin häiritsee. Muuten nainen on mukavan oloinen, mutta itse olen käynyt pitkän matematiikan ja osaan matematiikkaan hyvin niin jollain tasolla häiritsee. Mitä olette mieltä, olisiko tämä turn off teidän mielestä?
Kommentit (47)
Ehe ehe. Älä yritä verrata toisen ketjun yhdyssanojen osaamista tähän.
Tyhmyys ei haittaa jos on hyvännäköinen ja hoikka.
Naisen kohdalla ulkonäkö on ainoa joka merkitsee.
Kysyjä olis kyllä täys turn off. Keksi parempi provo, jos sulla ei ole mitään aitoa ajatusta päässä.
Totaalinen turn-off! Inhoan naisia, jotka eivät osaa abstrahoida edes perusjuttuja matemaattisiksi lauseiksi, tai osaa päätellä asymptootteja käyristä!
Meille tuli melkein avioero, kun mies meinasi joka perjantaisen iltaintegroinnin aikana unohtaa itseisarvon ln|x|:stä.
Vierailija kirjoitti:
Ehe ehe. Älä yritä verrata toisen ketjun yhdyssanojen osaamista tähän.
No ole kiltti ja kerro miksi ei voi verrata?
Jos se on sinulle ongelma, niin sitten se on. Itse heteromiehenä viehätyn tosin enemmän erilaisista ihmisistä, joten matematiikan osaamattomuus näyttäytyy silmissäni ihan vaan viehättävänä ominaisuutena.
Kaikki älykkäät osaa jonkinverran matematiikkaa. Osaamattomuus kertoo laiskuudesta ja sukupuolirooliin jämähtäneestä ajattelusta. Luultavasti nainen on muutenkin tylsä, ehkä vähän kanamainenkin.
Kirjoittaminen on yksi ilmaisutaidoista - asia, jota tarvitaan päivittän kommunikaation välineenä. Siksi se ei ole verrattavissa matematiikan kanssa. Mutta jos Sinua häiritsee naisen matemaattinen lahjattomuus, niin se on ihan ok, koska me kaikki haluamme kumppaneiltamme erilaisia asioita.
En itse voisi kuvitella seurustelevani miehen kanssa, joka ei osaa prosenttilaskuja. Muistan myös, miten nuorena heti pidin nuorta miestä, jonka mielestä se, että kirjoitin laudaturin laajasta matematiikasta, oli merkki hyvästä matematiikan osaamisesta, vähän tyhmänä, enkä olisi voinut hänen kanssaan miettiä mitään intiimimpää. Onneksi minulla on nyt miehenä sellainen, jota voi oikeasti arvostaa. Mutta ymmärrän kyllä, että ihmiset ovat erilaisia, ja toisille muut jutut ovat tärkeämpiä.
Yhdyssanoista puheenollen, kyllä minusta ihminen, joka ei osaa edes yhdyssanoja, on sellainen, jota en voisi ottaa hirveän vakavasti älyllisesti tai kumppanina. Vaikka muuten olisi minkälainen tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Jos se on sinulle ongelma, niin sitten se on. Itse heteromiehenä viehätyn tosin enemmän erilaisista ihmisistä, joten matematiikan osaamattomuus näyttäytyy silmissäni ihan vaan viehättävänä ominaisuutena.
Kyllä minä luulen, että se viehättävyys ajan mittaan karisee, jos oikeasti pitäisi huolehtia perheestä ihmisen kanssa, joka ei ymmärrä prosenttilaskentaa.
No mutta, pääsikö sinulta menemään nimeltämainitsematon keskustelu hieman tunteisiin?
Kirjoitin L:n pitkästä matkasta, mutta en kyllä enää muista integroinnista ja derivoinnista juuri mitään. Laskut tuskin onnistuisi. N32
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittaminen on yksi ilmaisutaidoista - asia, jota tarvitaan päivittän kommunikaation välineenä. Siksi se ei ole verrattavissa matematiikan kanssa. Mutta jos Sinua häiritsee naisen matemaattinen lahjattomuus, niin se on ihan ok, koska me kaikki haluamme kumppaneiltamme erilaisia asioita.
Eipäs mene näin. Tytöt pienestä asti kirjoittelevat enemmän mm. päiväkirjojen, runojen, ja omien novellien muodossa. Lisäksi he käyttävät enemmän sosiaalista mediaa, joten kirjoitustaidon kehittyminen paremmaksi on luonnollista. Pojat taas ovat jo syntyjään fiksumpia loogista ajattelua koskevissa asioissa, ja lisäksi panostavat enemmän aikaa matemaattisiin aineisiin. Täten he ovat matemaattisesti naisia osaavampia, joten alkuperäinen vertailu on ihan verrattavissa oleva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipäs mene näin. Tytöt pienestä asti kirjoittelevat enemmän mm. päiväkirjojen, runojen, ja omien novellien muodossa. Lisäksi he käyttävät enemmän sosiaalista mediaa, joten kirjoitustaidon kehittyminen paremmaksi on luonnollista. Pojat taas ovat jo syntyjään fiksumpia loogista ajattelua koskevissa asioissa, ja lisäksi panostavat enemmän aikaa matemaattisiin aineisiin. Täten he ovat matemaattisesti naisia osaavampia, joten alkuperäinen vertailu on ihan verrattavissa oleva.
En kyllä itse pienenä runoja tai päiväkirjoihin kirjoitellut.. N31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itse olen ainakin kyennyt löytämään miehen, joka on lahjakas molemmissa. Hän palkkaa esimiehenä paljon ihmisiä tekniselle alalle, ja sanoo, että kysyy aina ylioppilastodistuksen äidinkielen arvosanaa. Nimittäin ihmisestä, joka ei pysty kirjoittamaan ymmärrettävää tekstiä, ei ole kovin paljon hyötyä monessakaan paikassa. Ja joskus työnhakijalla kirjoituttaa tiivistelmän aiheeseen liittyvästä tekstistä. Kun monella hakijalla on hyvät taidot teknisellä puolella, työpaikan saa se, joka osaa kommunikoida asiasta järkevällä tavalla myös kirjallisesti.
Moni mies katuu vanhempana, että tuli mentyä naimisiin sen niin kauniin, mutta ah niin tyhjäpäisen naisen kanssa. Kyllä tuollaisen kanssa voi vähän aikaa pitää hauskaa, mutta naimisiin kannattaa mennä sellaisen kanssa, jonka kanssa pystyy käymään älykkäitä keskusteluja.
0/5 minun mielestä kyllä.