Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita tähän sen koulun nimi missä sinua on kiusattu

Vierailija
17.08.2016 |

Ja voit myös kertoa miten sinua on siellä kiusattu?

Kommentit (956)

Vierailija
141/956 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euran yläaste

Rauman kauppaoppilaitos

Vierailija
142/956 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mansikka-Ahon koulu, Kouvola. Kiusaajina sekä oppilaat että opettajat. Ei ole mitään hyviä muistoja sieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/956 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wooot???? Opet vai oppilaat?

Vierailija kirjoitti:

Business College Helsinki

Vierailija
144/956 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keljon alakoulu ja Kilpisen yläkoulu. Yksityiskohtia ei liene tarpeen avata.

Aikuisena olen ymmärtänyt, että kiusaajat purkivat minuun omaa pahaa oloaan ja epävarmuuttaan. Lukioikäisenä näin viimeisen kerran yhden heistä kaupassa, jolloin moikattiin ja jatkettiin matkaa. Ei anteeksipyyntöjä, mutta tuo ns. neutraali kohtaaminen oli minulle merkki siitä, että olen päässyt taustastani yli. En syyttele ketään tai ole katkera. Vaikka koulutaival olikin helvetillinen, niin hyvät kotiolot ja perhe tekivät lapsuudestani pääosin hyvän.

Nyt koulumaailmassa itse työskentelevänä olen vakaasti sitä mieltä, että pahoja lapsia ei ole, vain pahoja tekoja. Emme tiedä, millaisia taakkoja toiset selässään kantavat.

Vierailija
145/956 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kypärämäen koulu Jyväskylä. Olin samassa kaupunkibussissa silminnäkijänä kun sieltä kyytiin tulevat koululaiset kiusasivat yhtä bussissa urakalla. Kyseessä tytöt joista yksi oli selvästi pääjehu. 

Vierailija
146/956 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikai nyt missään lukiossa enää kukaan alistu mihinkään kiusaamiseen? 16-19 vuotiaita nuoria jo!

Kuule, työpaikallakin jotkut joutuu kiusatuksi! Älä sinä tule tänne vähättelemään muiden kokemuksia.

ps En ole tuo kyseisen viestin kirjoittaja

No sitten voi ihminen kyllä katsoa peiliin jos aikuisenakaan ei osaa sanoa vastaan :D

Ahaa. Eikö sinulle ura koulukiusaajana riittänyt? Päätitkö jatkaa sitä työpaikkakiusaajana?

Vierailija
147/956 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme viboja tästä kiusaamisteemasta täällä riittää. 

-ei ole kiusattu yhtään missään, en myöskään ole kiusannut missään. 

Oletko pettynyt?

Olit siis itse joko kiusaaja, joka ei tiedostanut kiusaavansa (eli tavallista tyhmempi, empatiakyvytön, tunnekylmä ihminen) tai "viaton" sivustakatsoja.

Tuo "Oletko pettynyt" -lause paljastaa luonteestasi riittävästi.

Vierailija
148/956 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanssin koulu, Kauhajoki

Vierailija
149/956 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsingin Suomalainen Yhteiskoulu.

Ei kai eliittikoulussa kiusata?

Vierailija
150/956 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieksämäen Yhteislyseo, kiusaajina "opettajat".

Mua kiusasivat oikeat opettajat pitämällä kokeita vaatimalla osaamista. Kokeet ovat epäreiluja, koska niissä pärjäävät ne, jotka lukevat ja ymmärtävät tai ainakin seuraavat tunnilla ja ovat kiinnostuneita asioista.

Vierailija
151/956 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsingin Suomalainen Yhteiskoulu.

Ei kai eliittikoulussa kiusata?

Kkaikki sinne valitut ei ole eliittiä vaan voi olla joku tosi fiksu ja hyvä oppilas mutta onkin vaikka yh-perheestä, vähävaraisempi, ilman hienoja harrastuksia ja vaatteita. Ei ne toisiaan kiusaa.

Vierailija
152/956 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä Hannu Krankan koulu, Liminka 2000-luvun alussa. Miten yksi tyttö pystyi pyörittelemään kaikkia opettajia ja oppilaita? Meidän luokalla kolme oppilasta (myös minä) vaihtoi kasilla luokkaa hänen takiaan. Vanhemmat ihmettelivät miksei pahoinvoivaa luokkaa saada hajotettua ja kiusaajaa pois koko koulusta. Luulisi tämmöisen olevan häpeäksi koululle. Tämä kyseinen kiusaaja ei ollut uskovainen, vaikka paikkakunnasta voisi kuvitella.

Tämäkin on varmaan niin tyypillinen tapaus ja tähän ketjuun voi varmaan luetella kaikki suomen koulut...

Anna mä arvaan: Tanja (+apurinsa Erja)

Vierailija
153/956 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luostarivuoren yläaste 80-luvun lopulla. 

Vierailija
154/956 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niva-Kaijan yläaste, Nivala

Vierailija
155/956 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivalkosken yläaste

Vierailija
156/956 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtaanpuiston yläaste

Syrjitty, nimitelty ja leimattu, lukollisen kapin oveen herjoja kirjoitettu, kivillä heitetty koulun pihalla, levitetty valheellisia juoruja

N27

Vierailija
157/956 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosaaren yläaste

Heitelty kivillä koulun pihalla.

N27

Vierailija
158/956 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaanaan ala-aste Raisio, elämäni kamalimmat vuodet. Luokanvalvoja piti myös puhuttelun, kun syrjin muuta luokkaa olemalla yksin - kai, kun ei mukaan huolittu, pilkattiin ja toistuvasti tehtiin naurunalaiseksi.

Vai saaren yläaste, Raisio. Olin niin onnellinen, että pääsen vihdoin vaihtamaan luokkaa, mutta edellinen luokanvalvoja soitti yläasteelle ja vaati, että hänen luokkaansa ei saa rikkoa, kun tulevat niin hyvin toimeen. Ja niin sama painajainen jatkui vielä yläasteen.

Vierailija
159/956 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taivalkosken yläaste

Kiusaamispesäke pahimmasta päästä omana aikanani. Huhut kertoo, että on sattunut suisidi-tapaus kiusaamisten vuoksi.

Vierailija
160/956 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kruununhaan yläaste

Sama paikka mulla. 80-90-luvun vaihteessa. Ulkonäöstä ihan jatkuvaa v*ttuilua. Mut sellasta leikkimielistä vaan, kun meillä oli niin kiva luokka... not.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan