Kirjoita tähän sen koulun nimi missä sinua on kiusattu
Ja voit myös kertoa miten sinua on siellä kiusattu?
Kommentit (956)
Oulunsalo
Lestat on ihan hulluja porukassa. Miks niitä ei voi roudata kaikkia vaikka ahvenanmaalle ja olisivat siellä sitte keskenään taivaaseen pääsijöiden kans?
Ei kyllä pitäs tuollasen lahkon päästä normaalien sekaan.
Kilterin yläaste joskus 80-luvun lopulla
Oulaisten yläaste. Aivan kamala pikkukaupunki pohjois-pohjanmaalla. Onneksi asun muualla. Joskus ohimennessä käyn. Edelleen ihmiset kuin jostakin Syvä joki elokuvasta.
Jämäksen koulu Kuhmossa..yks nykyisin isoa virkaa toimittava armeijan leivissä oleva tyrannisoi koko koulua.
Vierailija kirjoitti:
Savonlinnan Normaalikoulu. Lisäksi opettajat siellä tuntuvat olevan vähän itseään täynnä.
Minä olen käynyt samassa koulussa ala-asteen. Minä vuonna koulutiesi alkoi?
Uskovainen opettaja joka pakotti virsiä opettelemaan ulkoa ja istuin jälki-istunnossa ala-asteella.
Vierailija kirjoitti:
Kosken seudun yläaste
Sama koulu mullakin.
Vierailija kirjoitti:
Aleksis kiven yläaste, helsinki.
Tämä. Hieman ennen 80-l puoliväliä. Reksikin oli seinähullu kaksimetrinen ex-poliisi joka ei kaihtanut väkivaltaa.
Nousiainen, Henrikin koulu. Kolme vuotta fyysistä ja psyykkistä, rankkaa pahoinpitelyä ja suoranaista vainoa. Fyysiset vammat niin pahoja, että esim. murtumia ei enää voi korjata ja olen loppuikäni kaksi sormea 'käppyrässä'. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikai nyt missään lukiossa enää kukaan alistu mihinkään kiusaamiseen? 16-19 vuotiaita nuoria jo!
Kuule, työpaikallakin jotkut joutuu kiusatuksi! Älä sinä tule tänne vähättelemään muiden kokemuksia.
ps En ole tuo kyseisen viestin kirjoittajaNo sitten voi ihminen kyllä katsoa peiliin jos aikuisenakaan ei osaa sanoa vastaan :D
Idiootit ei ymmärrä vaikka heille sanoisi vastaan. Vain turpaan veto auttaa.
Vehkataipaleen ala-aste
Saimaanharjun yläaste
Joensuun normaalikoulu
Liperin adventtikirkon peruskoulu
Hailuodon peruskoulu
Nöykkiön ala-aste ja Nöykkiön koulu.
Oikeita kiusaamishelvettejä.
Huittisten-Vampulan peruskoulun yläaste vuosina 1975-1978.
Vierailija kirjoitti:
Nousiainen, Henrikin koulu. Kolme vuotta fyysistä ja psyykkistä, rankkaa pahoinpitelyä ja suoranaista vainoa. Fyysiset vammat niin pahoja, että esim. murtumia ei enää voi korjata ja olen loppuikäni kaksi sormea 'käppyrässä'. :(
Tuohan olisi ollut poliisiasia. Olisi ehdottomasti pitänyt viedä asia eteenpäin.
Ollikkalan ala-aste, Salo