Kirjoita tähän sen koulun nimi missä sinua on kiusattu
Ja voit myös kertoa miten sinua on siellä kiusattu?
Kommentit (956)
Kuparivuorenkoulu Naantali. Tekis mieli oksentaa niiden päälle huutelevat omien kakaroiden kiusaamisesta nyt netis. Ja se helvetin havukka liikunnanopettaja oikea mestari kyykyttäjä Anna Liisa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on surullista ja järkyttävää luettavaa. Kaikille kiusatuille, ihan jokaikiselle, toivon sydämeni pohjasta kaikkea hyvää. Olette todellisia selviytyjiä. Älkää koskaan antako kiusaajillenne sitä iloa, että jäisitte murehtimaan niitä kamalia aikoja. Kiusaajat kyllä jossain elämänsä vaiheessa saavat vastata teoistaan, tavalla tai toisella. Minua aikoinaan pahimmin kiusannut hyppäsi junan alle.
Mitähän selviytymistä se on jos vielä keski-ikäisenä on mentaalisesti ihan sekaisin? Hengissä olen, mutta nimenomaan en ole selvinnyt tuosta. Eläkä usko mihinkään karmaan, mikään ylempi taho ei rankaise noita. Omat kiusaajani pärjäävät hiton hyvin elämässä, on unelmaduunia, parisuhde, perhe ja mikäs siinä on purjehtia elämän aavalla kun on luonne sellainen että mennään vaikka muita runnoen.
Minun kiusaajani ja pahoinpitelijäni pamahti paksuksi viisitoistavuotiaana.
Elämässä parhaiten pärjäävät toisia lyttäävät, omahyväiset narsistit. Sen ymmärtäminen on ollut mulle kova paikka. Moni kiusaajani on johtotehtävissä ja yrittäjinä tällä hetkellä (muutama ollut verolistoillakin), itse olen ollut on-off työttömyyskierteessä yli 10 vuotta. Mulla on diagnosoitu useampi vakava-asteinen persoonallisuushäiriö, jotka kaikki johtuvat psykiatrin mukaan päivittäisestä kiusaamisesta, mutta mielestäni tuokin on vaan yhteiskunnan keino leimata ja lytätä pahaa kokeneita ihmisiä. Olen tunteva ihminen, en häiriintynyt. Sen sijaan täytyy olla tunteeton psykopaatti jos ei kiusaamiseen ja väkivaltaan reagoi ollenkaan. Tämä on ollut mulle lohdullista ja antanut voimaa elämään.
Pienikoulupaljonpahaa kirjoitti:
Pihtiputaan yläaste, syrjimistä, selän takana puhumista, liikuntatunneilla valittiin viimeiseksi, keksittyjä juoruja, haukkumista päin naamaa, ryhmätöistä poisjättämistä.
Olen kuullut myös tästä paikkakunnasta! Paljon hihhuleita, holisteja ja muuten vaan hulluja.
Larvalan tähtitieteellinen yläaste, Seinäjoki
Lausteen ala-aste.
Ketään en voi tuomita Helvetin lieskoihin, mutta jos voisin niin ne kiusaajat kyllä.
Tenetin yläaste Sotkamossa. Porukasta eristämistä, törkeitä puheita, päälle heiteltiin kävyillä ja pikkukivillä, vaatteet vietiin naulakosta väärään paikkaan.
Espoon kristillinen koulu (EKK).
"Elämässä parhaiten pärjäävät toisia lyttäävät, omahyväiset narsistit. Sen ymmärtäminen on ollut mulle kova paikka."
TÄMÄ
Alahärmän yläaste.
Kamala koulu, kamala kylä.
Välttäkää kuin ruttoa.
Mertalan ala-aste Savonlinnassa, myös opettaja oli kiusaaja.
Talvisalon koulu, kiusaaminen oli väkivaltaista ja päivittäistä ja tämä tapahtui 1980-luvulla. Näköjään kiusaamisen perinteet tässä koulussa jatkuvat, kauhea paikka. Opettajat eivät voineet asialle mitään. Lukiossa tilanne oli vähän parempi, mutta kiusaamista oli sielläkin.
Pikkolan ylä-aste, Kangasala. Olen 82 syntynyt. Kiitos A, N, sinä pitkä luikero ilkkuja tyttö, joka nimeä en muista ja kumppanit.
Nyt kun kävin katsomassa Facebook-profiilejanne, voin hymyillä. Elämän kova koulunne näkyy teissä. :)
Kymenkartanon yläaste, Heinola. Päivittäistä kiusaamista ja pahoinpitelyä. Opettajat eivät puuttuneet millään tavalla. Tämä 90-luvulla.
En muista olenko jo kommentoinut ketjuun, mutta Helsingissä maatullin ala-aste, pohjoishelsingin yläaste, malmin yläaste sekä Jämsän maatalousoppilaitos.
Järvenpään ylä-aste, 7,8,9 luokat. Ihan kaikilla tavoin kiusattiin. Vaatteita varastettiin, ulkonäköä ja vaatteita haukuttiin. Koko ajan pientä hivutusta. Minua alettiin kiusaamaan, koska minulla oli kuparinkullertavanpunaiset vyötärölle ylettyvät hiukset. (yhdellä ajoittain kiusaavalla itsellään oli ohuet ruosteen väriset hiukset) . Punaperespaviaani oli nimeni. Pääpi*u vainosi koko ajan. Kiusatuista joku pääsi välillä porukkaan ja hänestä tuli hetkeksi kiusaaja. Ja sitten hänet taas otettiin kohteeksi. Yksi kiusatuista yritti mennä junan alle, onneksi joku ehti pelastamaan tytön. Olin pois koulusta muutaman kerran, en vaan pystynyt menemään sinne. Aikuisenakin pelkäsin kiusaajani. Näin hänet eräässä tilaisuudessa istumassa takanani olevalla penkkirivillä. Olin varma, että hän tekee minulle jotain. Terveisiä vaan sinulle M-MJ, yllätys yllätys olen hengissä punaisine hiuksineni.
steinerkoulu ,rovaniemi - vuosien rääkkäys
Alavieska?