Kirjoita tähän sen koulun nimi missä sinua on kiusattu
Ja voit myös kertoa miten sinua on siellä kiusattu?
Kommentit (956)
Hakarinteen koulu, 2010-luvun alku
Tuomalan koulu Tuusulassa, ja homma tietenkin jatkui myös yläasteella, Järvenpään yhteiskouluksi sitä taidettiin silloin kutsua. En usko että kiusaajat täysin ymmärsivät kuinka pahoja jälkiä kiusaaminen minuun jätti, en toipunut koskaan täysin. Olisin toivonut että edes opettajat olisivat tehneet jotain, mutta aika vähäiseksi ne teot jäi, vaikka opettajat eivät mitään pahoja ihmisiä itse olleetkaan.
Tintti79 kirjoitti:
Mertalan ala-aste Savonlinnassa, myös opettaja oli kiusaaja.
Talvisalon koulu, kiusaaminen oli väkivaltaista ja päivittäistä ja tämä tapahtui 1980-luvulla. Näköjään kiusaamisen perinteet tässä koulussa jatkuvat, kauhea paikka. Opettajat eivät voineet asialle mitään. Lukiossa tilanne oli vähän parempi, mutta kiusaamista oli sielläkin.
Samantyylistä kokemusta Savonlinnassa :( etenkin Talvisalo täysi fiasko!
Jokivarren koulu. Onneksi opettaja, joka nautti oppilaiden kiusaamisesta, sai sydänkohtauksen ja kuoli.
Pieni paikkakunta, en viitsi sitä kirjoittaa. Kiusaaminen alkoi heti ekalla luokalla ja jatkui vielä ylä-asteenkin ajan. Yksin piti selviytyä.
Monesti itkettää vielä kun muistot tulee pintaan.
Kiusaaminen jättää ikuiset arvet
Vierailija kirjoitti:
Pertun koulu
Juorujen levittämistä, naureskelua, haukkumista todella rumasti, ulkopuoliseksi sulkemista, ihmisten usuttamista toisiaan vastaan kunnes lopulta kaikki kääntyy minua vastaan, pyörän rikkomista, talvikenkien varastamista/piilottamista.Jokelan yläaste
Juorujen levittämistä, naureskelua, haukkumista todella rumasti, ulkopuoliseksi sulkemista, salakuvien julkaisua netissä haukkumistarkoituksella, koulun seinälle ripustettujen kuvistöiden repimistä silpuksi, potentiaalisena seuraavana koulusurmaajana ilmiantamista henkilökunnalle ilman muuta syytä kuin aiheuttaa minulle ongelmia.Mutta kaikki toki tietää jälkimmäisen koulun maineen. Koko laitos olisi pitänyt sulkea, for good.
Minä vuonna?
Ihalan koulu, Raisio. Kiusaamiseen osallistui myös opettaja, joka korosti sitä miten me kuusi jotka tulimme kolmannesta luokasta eteen päin muualta pilaamaa luokkahenkeä.
Selene kirjoitti:
Riihimäen tiilikoulu, riihimäen jukolankoulu ja riihimäen harjunrinteenkoulu.
Vuosi?
Säveltäjän puiston Ala-aste 1999 Oppilaiden toimesta.
Pukinmäen Ala-aste 2000-2006 Opettajien sekä oppilaiden toimesta.
Käpylän Yläaste 2007-2009 Opettajien toimesta. Kyllä muutama oppilaskin jtn vittuili, mutta olin kasvattanut jo sen verran kovan nahan edellisiltä vuosilta, ettei osunut. Enemmän se aikuisilta tuleva pska satutti.
Opettajien toimia jaksan yhä ihmetellä. Syrjintää ja vittuilua. Ja tahallista silmätikkuilua. Vaikka olin se takapulpetin hiljainen tyttö. En koskaan kiusannut muita, häiriköinyt tai ollut millään muullakaan tavalla olemassa, muutakuin yrittämällä olla mahdollisimman näkymätön. Lohduttaa ajatus, että niillä suurimalla osalla nykyää menee päin helvettiä elämä. Karma is a b*tch!
Helsingin yliopisto. Oli todella loukkaavaa nähdä Afrikan tähti kastajaisissa.
Keminmaan keskuskoulu2000-luvun loppupuolella, n. 2008-2010. Oppilaiden toimesta ja eräs naisopettaja (nimikirjaimin A.K) nyt näin aikuisena miettien. Opettaja oli kyllä varsin tietoinen kiusaamisesta muttei koskaan puuttunut. Pikemminkin nöyryytti näyttämällä piirtoheittimen kautta minusta kiertäneen lapun koko luokalle. On varmasti jo nykyään eläkkeellä koska oli jo tuolloin iäkkäämpi.
Joroisten ala-aste. Opettaja kiusasi nöyryyttämällä ja itkettämällä luokan edessä.
Vesalan Peruskoulu Kontula Helsinki 00940.Koko ala-aste aikaa.Alkoi Heti seuraava koulupäivä: 1 lk. vuosi 2009
Rintin polku. Kontula peruskoulu jatkuen Hylin puolelle lukion . Jostain 3lk.alko? koko koulun aikani siellä..Eli kolmanella luokalla menennessä vuosi oli :1985.
Pulpin koulu
Joutsenon koulukeskus