Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kirjoita tähän sen koulun nimi missä sinua on kiusattu

Vierailija
17.08.2016 |

Ja voit myös kertoa miten sinua on siellä kiusattu?

Kommentit (956)

Vierailija
241/956 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjois-Tapiolan yläaste 90 luvulla. Hyvä että selvisin hengissä tuolta. Koko aikuis-ikäni olen sitten kärsinyt masennuksesta.

Vierailija
242/956 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mouhijärven yläaste, Sastamala

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/956 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikai nyt missään lukiossa enää kukaan alistu mihinkään kiusaamiseen? 16-19 vuotiaita nuoria jo!

Kuule, työpaikallakin jotkut joutuu kiusatuksi! Älä sinä tule tänne vähättelemään muiden kokemuksia.

ps En ole tuo kyseisen viestin kirjoittaja

OHIS

Aivan, kiusaaja kerää työpaikalla hovin ja jos et hovia jaksa mielistellä, olet epäsosiaalinen! Esimiesasemassa oleva ihminen (alkoholiongelmainen) tivasi minulta, että miksen käy juttelemassa työkavereille. Kävinhän minä, mutta en "hoville", joten siitäkin saatiin jonkinlainen lyömäase. Toisaalta, eikös esimiehen pitäisi huolehtia siitä, että töitä tehdään eikä juoruta. Ei tiennyt itse olevansa juorujen kohde. Naisporukan ilkeimmät osaa olla kyllä aikuisinakin valmiina hyppäämään heikommaksi kuvittelemansa kurkkuun.  Ilmeisesti hovin kiusaajakuningatar oli sellainen jo koulussa. Miten paljon tässäkin menetetään tehokasta työaikaa, esim. sairaslomina, jotka ovat aivan aiheellisia, että pääsee hetkeksi pois tuollaisesta helvetistä. Esimiehet ovat aivan pihalla, he kun ovat teknisen alan miehiä yleensä, eivätkä edes usko, mitä kaikkea tapahtuu. Ja tätä työpaikka on kaupungin toimisto. Kaupunki alkaa H:lla, mutta ei ole Helsinki.

Vierailija
244/956 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaanaan ala-aste Raisio, elämäni kamalimmat vuodet. Luokanvalvoja piti myös puhuttelun, kun syrjin muuta luokkaa olemalla yksin - kai, kun ei mukaan huolittu, pilkattiin ja toistuvasti tehtiin naurunalaiseksi.

Vai saaren yläaste, Raisio. Olin niin onnellinen, että pääsen vihdoin vaihtamaan luokkaa, mutta edellinen luokanvalvoja soitti yläasteelle ja vaati, että hänen luokkaansa ei saa rikkoa, kun tulevat niin hyvin toimeen. Ja niin sama painajainen jatkui vielä yläasteen.

Siis tämä luokanvalvojakin on kiusaaja!

Jep, vihasin häntä niin paljon vielä vuosia jälkeen. Kuoli jokin aika sitten, muu luokka keräsi rahaa muistoseppeleseen ja olivat kirjoittaneet siirappisen muistopuheen paikallislehteen, jännästi en halunnut osallistua.

Vierailija
245/956 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kähärin ala-aste, Turku, 1986. Syljettiin päälle, haukuttiin mustalaiseksi (pohjalainen, blondi), sytytettiin toppahousut tuleen, käskettiin vetää käteen ja ottamaan suihin. Minä, 11-vuotias barbeilla leikkivä tavis-tyttö... Kiusaajani olivat kaikki poikia ja joillain ei sitten olleet kotiolot kohdillaan. Jengin johtaja oli psykologin poika, ja eräs toinen poika lyöttäytyi yhteen parikymppisenä melkein viiskymppisen naisen kanssa. 

Kaikenlaisia.

en usko. tai sitten osittain oma vika

Vierailija
246/956 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiusattu.

Vähän oli välillä nahistelua ja nimittelyä puolin ja toisin.

Sellaista normaalia keskenkasvuisten mittelöä ja sosiaalisten suhteiden opettelua.

Vierailija
247/956 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stadissa ei kiusata.

Landella näköjään kiusataan.

Vierailija
248/956 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leppävaaran ylä-aste Espoossa

Vierailija
249/956 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuninkaanhaan yläaste, Pori. Kiusaajat saman ja rinnakkaisluokkien tyttöjä. Pojat eivät varsinaisesti kiusanneet, mutta kaikenlaista häirintää kyllä tuli heidän osaltaan jatkuvasti.

Minulla taas eräs toinen koulu Porissa. Tai oikeastaan parikin koulua Porin alueella. En voi kertoa tarkemmin.

Vierailija
250/956 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahmon koulu Siilinjärvellä. Olen yllättynyt, ettei sitä ole mainittu vielä kertaakaan. Ei ollut mikään maailman mukavin paikka monille nuorille.

Hamulan ala-aste ja Ahmon yläaste.

Vierailija
251/956 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuokkalan koulu, Jyväskylä. Eristettiin porukoista, haukuttiin, käytettiin hyväksi jne. Ihanat koulukaverit lähettelivät mollausviestejä myös Keskisuomalaisen nuorten tekstaripalstalle.

Vierailija
252/956 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arrakosken ala-aste seksuaalista fyysistä kiusaamista pojalta.

Padasjoen ylä-aste samaa sanallista seksistä henkistä nimittelyä.

Tunnilla kiusaamista, opettaja yritti puuttua tunnin aikana ei onnistunut

Aikuisena jouduin hakeen apua, terapeutin mukaan poika on käytöksen perusteella ollut hyväksikäytetty lapsena.

Myöhemmin on selvinnyt että ei ole kiusaajillani hyvin mennyt elämä.

Itse en anna koskaan anteeksi

Vierailija
253/956 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä fyysistä että henkistä väkivaltaa 4 vuotta. En sano koulun nimeä, mutta pienen vanhalestadiolaiskylän ala-aste Rovaniemellä. Koulu on kaupungin lakkautuslistalla. Hyvä juttu, on melkoinen umpio.

Vierailija
254/956 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Munkkiniemen yhteiskoulu, Hki 90-luvun puolivälissä.

Täällä vuosina 2005-2008.

Vierailija
255/956 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttäviä kokemuksia ja ihan sairasta pahuutta monet kiusaamistapaukset. Ihmettelen tuhoamisvimmaa, jolla monet tytöt ja pojat ovat rääkänneet ja pahoinpidelleet luokkalaisiaan. Mistä tällainen raakuus ja suoranainen pahuus kumpuaa? Ei mene normaalin murrosiän kuohun piikkiin.

Kiusatut ovat vain päivästä ja vuodesta toiseen menneet kouluun kiusattaviksi ilmeisesti ilman mitään todellista vaihtoehtoa. Kuulostaa ihan vankilakidutukselta. Tuollaisesta kasvualustasta pitäisi vielä kehkeytyä yhteiskunnan jäseneksi ja työkykyiseksi. Kaikki eivät siihen pysty, enkä yhtään ihmettele. Olen sanaton.

Vierailija
256/956 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

OAMK. Aikaa tästä reilut 15 v.

Vierailija
257/956 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harjulan ala-aste ja keskustan yläaste, molemmat Järvenpäässä. Muutettiin pois 8. luokan puolivälissä, kiitos siitä, äiti <3

Itse en koulua käynyt Järvenpäässä, mutta asuin siellä muutaman vuoden nuorena aikuisena. Niin helvetin ilkeitä ihmisiä kuin Järvenpäässä en ole tavannut missään!

Muutin Helsinkiin heti, kun sain asuntoni myytyä. En todellakaan kaipaa mitään Järvenpäästä, en työkavereita, naapureita, kaupan kassaa tai kissaa.

Vierailija
258/956 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ounasrinteen ala-aste, 80-luvun alku.

Vierailija
259/956 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies34vuotta kirjoitti:

Luonetjärven ala-aste ja sen jälkeen vieressä oleva Tikkakosken yläaste. 90-luvun lopussa/2000 luvun alussa. 

Oliko koulun pikkunatsit asialla? Muistan kun kiusasivat yhtä tyttöä mm. tuhoamalla vaatteita. 

Vierailija
260/956 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jämsänkosken yläaste 80-luvun lopulla. Helvetin esikartano.