Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kirjoita tähän sen koulun nimi missä sinua on kiusattu

Vierailija
17.08.2016 |

Ja voit myös kertoa miten sinua on siellä kiusattu?

Kommentit (956)

Vierailija
201/956 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuhmon yläaste. Opettajat eivät puuttuneet mitenkään, vaikka varmasti huomasivat tilanteen. Tapahtui 2000-luvulla.

Todellakin! Vanhemmille vielä välitettiin jatkuvasti valheellista tietoa, miten Kuhmon yläasteella ei tapahdu kiusaamista. Olin ysiluokalla sitten tukioppilaana ja erästä kummiluokkalaista kiusattiin pahasti. Menin puhumaan asiasta muiden tukioppilaiden kanssa kyseiselle luokanvalvojalle, mutta keksittiin kuulema vaan koko juttu 🙄 Harmittaa kun en osannut pitää silloin puoliani, en omasta enkä edes toisen puolesta.

Vierailija
202/956 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapiolan yläaste

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/956 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nilsiän yläaste 1997-2000. Kolme vuotta maanpäällistä helvettiä.

Ehkä ironista, että opon tunnilla kiusattiin eniten eikä opo puuttunut asiaan, vaikka voisi jotenkin kuvitella olevan ensimmäinen henkilö, joka puuttuisi kiusaamiseen.

Vierailija
204/956 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sanon kaikiile, jotka ovat joutuneet kiusatuiksi. ne kiusaajat ovat olleet teille kateellisia.

teissä ei itsessänne ole mitään syytä ollut, mutta se kateus, vie vaikka kalatkin vedestä.

nämät samat kiusaajat jatkavat, työpaikalla/harrastuksissa/vanhainkodeissa, sitä samaa kiusaamistaan.

useimmat kiusaajat kohtaavat kuitenkin, kohtalonsa, alkoholin/huumeiden/vankilan/kuoleman myötä.

te kiusatut, olette selvinneet (osa ei), olkaa ylpeitä itsestänne ja puhukaa joka paikassa, että teitä on kiusattu. kertokaa rohkeasti asiat, kuten ne ovat olleet, näin saatte itsellenne mielenrauhan.

minä puutun heti kiusaamiseen, jos vähänkin näen.  oli tilanne mikä hyvänsä. 

erään kerran Kelan virkailija, kyykytti erästä hiljaista miestä. minä nousin ylös penkiltäni ja sanoin hyvin kuuluvalla, selkeällä äänellä, anna virkailija olla viimeinen kerta, kun kiusaat asiakasta.

kaikki hiljeni, virkailija poistui paikalta eikä enään näkynyt ja asiakasta tuli palvelemaan toinen virkailija joka hoiti tehtävänsä asianmukaisesti.

kaikille kiusatuille voimia, terveyttä, onnea, rakkautta. olkaa rohkeat, älkää pelätkö. TE PÄRJÄÄTTE AINA, mutta kiusaajanne ei.

Harmi kun se ei aina mene noin. En vain pysty ajattelemaan noin naiviisti. Olin vain erilainen ja helppo kohde. En pärjännyt enkä pärjää, vaikka kiusaajani pärjäsivät ja pärjäävät

Vierailija
205/956 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taivalkosken yläaste

Kiusaamispesäke pahimmasta päästä omana aikanani. Huhut kertoo, että on sattunut suisidi-tapaus kiusaamisten vuoksi.

En ihmettelis, vaikka olis montakin...

Haluatko kertoa mitä ikäluokkaa olet? Ite oon syntynyt 80-luvun alkupuolella.

Olen ysärin alussa syntynyt ja minuakin on kiusattu siellä, tosi rankasti. Jos jotain ”positiivista” voisin kertoa, niin ex-kiusaajillani menee tätä nykyä huonosti. Karma, se on hieno asia.

Vierailija
206/956 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palokan koulussa. Opettajat eivät välittäneet.

Vierailija
207/956 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukinmäen yläaste. Hakattiin ja potkittiin toistuvasti, heiteltiin kivillä. Hypittiin pään päällä maatessa maassa

Vierailija
208/956 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aleksis kiven yläaste. Kaikenlaista mollaamista, ja porukasta jättämistä, erityisesti köksäntunneilla. 

Nykyisin olen töissä kokkina, ja luultavasti nopeampi/parempi keittiössä kuin yksikään minua haukkuneista urpoista. :)

Vierailija
209/956 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten nykyäänkin Nöykkiönlaakso kiusaamishelvetti. Opettajat siellä eivät välitä mitään kiusaamisesta. Päinvastoin kiusattuja syyllistetään asiasta, etteivät pidä puoliaan, ole hyviä kavereita jne. Monelta kiusatun vanhemmalta kuullut samaa. Hakata ja kivittääkin saa ilman seuraamuksia. Hyvien oppilaiden kiusaaminen on suorastaan suotavaa. Osa kiusaajista etenkin tytöistä on sosiaalisesti taitavia ns. suosittuja, jotka ovat todellisia piilokiusaajia.

Vierailija
210/956 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainingin koulu, Espoo.

Vierailija
211/956 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järvenpään yhteiskoulu 2016. Toinen kiusaajista pyrkii politiikkaan, tulen katkaisemaan siivet.

Kinnarin koulu sitä ennen.

Vierailija
212/956 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jo monesti mainittu Joutsenon yläaste? Ihme ellei, mainitsen kuitenkin tämän! 

Vierailija
213/956 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jo monesti mainittu Joutsenon yläaste? Ihme ellei, mainitsen kuitenkin tämän! 

Näyttää olevan mainittukin jo aiemmin. Enpä ihmettele!

Vierailija
214/956 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhajoen yhteiskoulu, 

olen poika, 14v.

Vierailija
215/956 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pertun koulu

Juorujen levittämistä, naureskelua, haukkumista todella rumasti, ulkopuoliseksi sulkemista, ihmisten usuttamista toisiaan vastaan kunnes lopulta kaikki kääntyy minua vastaan, pyörän rikkomista, talvikenkien varastamista/piilottamista.

Jokelan yläaste

Juorujen levittämistä, naureskelua, haukkumista todella rumasti, ulkopuoliseksi sulkemista, salakuvien julkaisua netissä haukkumistarkoituksella, koulun seinälle ripustettujen kuvistöiden repimistä silpuksi, ”potentiaalisena seuraavana koulusurmaajana” ilmiantamista henkilökunnalle ilman muuta syytä kuin aiheuttaa minulle ongelmia.

Mutta kaikki toki tietää jälkimmäisen koulun maineen. Koko laitos olisi pitänyt sulkea, for good.

Vierailija
216/956 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutsan yläaste. Pisimmät kolme vuotta elämästäni.

Vierailija
217/956 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehtaanpuiston yläaste

Syrjitty, nimitelty ja leimattu, lukollisen kapin oveen herjoja kirjoitettu, kivillä heitetty koulun pihalla, levitetty valheellisia juoruja

N27

Muakin yritettiin. Puhuttiin selän takana ja vittuiltiin päin naamaa.

Mutta niinhän se kaikkialla on.

N20

Vierailija
218/956 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauttuan ala-aste

Euran yläaste

Kokemäen ammattikoulu

Niin henkistä kuin fyysistä väkivaltaa vuosien ajan paikallisten junttien toimesta. 

Ei rajoittunut pelkästään kouluun vaan vapaa ajalla oli ihan kunnon vainoa välillä, perättömien juttujen levittelyä, meidän postilaatikon hajottamien useaan otteeseen, kirjeiden lähettelyä, porukalla koti pihaan tulemista ja uhattu hakata.. listaa voisi jatkaa loputtomiin. Jännä että kiusaajien isoveljet ja heidän aikuiset kaverit oli tässä kaikessa paskassa mukana. Niin ja unohtamatta myös seksuaalista häirintää. 

Tuonne ei ole ikävä. Onneksi mulla on hyvä elämä nykyään, lukuunottamatta paniikkihäriötä ja sos.tilanteiden pelkoa. 

Vierailija
219/956 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meilahden yläaste. En kerro tarkemmin.

N81

Tietenkään et kerro, koska olet raukkamainen. NIinkuin kiusatut yleensä ovat. Et edes täällä anonyymina uskalla sanoa kuin koulun nimen. 

Mitä me siitä nimestä? Vuosi voi olla -71 tai 2003. 

Mutta piti päästä sanomaan ja sitten mielialalääkkeet nassuun. 

Jos osaisit lukea, ymmärtäisit lukemasi ja osaisit vielä analysoidakin sitä, pystyisit päättelemään, että viestin lopussa luku 81 viittaa todennäköisesti syntymävuoteen, ja siitä voi päätellä, millä vuosikymmenellä hän on yläasteensa käynyt. (81-vuotiaat eivät ole käyneet peruskoulua, joten eivät siis yläastettakaan.) Toki on sellainenkin mahdollisuus, että hän on todella 81-vuotias, ja on ollut mainitsemassaan koulussa opettajana, ja tullut siellä kiusatuksi.

Vierailija
220/956 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnukan koulu, Liminka. Ensimmäisellä luokalla kiusaajina olivat opettaja ja eräs tyttöoppilas, jota tämä opettaja puolusti. Ei kuulemma voinut kiusata minua (poikaa), koska tytöt eivät kiusaa ja istuin jälki-istunnossa joka päivä noin vartin verran, koska "olin ollut tuhma" ja yrittänyt mustamaalata tätä kiusaajaani. Kiusaajien määrä lisääntyi sitten myöhemmin ja vasta vitosluokalla uusi opettaja sai kiusaamisen loppumaan ja olen hänelle ikikiitollinen. Tekisi mieli lähettää hänelle Joulutervehdys vuolailla kiitoksilla, mutten kehtaa. Ensimmäisen luokan opettaja tosin sai sen ensimmäisen vuoden jälkeen potkut. Vain yksi kiusaajistani on pyytänyt anteeksi aikuisena. Muilta en edes anteeksipyyntöä odota ja pahin kiusaajani on saanut jo palkkansa kunnon elämämkoululaisena. Tulen aina hyvälle mielelle nähdessäni hänen rappionsa. Itselläni nykyään pyyhkii ihan hyvin.