Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stockmannin MAC-pisteen myyjät tylyjä

Vierailija
17.08.2016 |

Oletteko muut huomanneet, että Stokkan kosmetiikkaosastolla vain harva myyjä on iloinen ja asiakaspalvelutaitoinen?

MAC-pisteellä ollut myyjä oli niin luotaantyöntävä, että ostin aikomani kahden tuotteen sijasta vain yhden, sillä en halunnut tuhlata enempää aikaani siinä jäätävässä tunnelmassa. Joo anteeksi kun häiritsin arvon myyjätärtä kun kaipasin neuvoa tuotteen valinnassa...

Kommentit (95)

Vierailija
21/95 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan kannattai kertoa sekä Stockalle että MACille, että hei, teidän pisteen myyjät on paskoja. Luulis vaihtuvan.

Luuletko tosissasi, että Stockmannia kiinnostaa pätkän vertaa, mitä Macin myyjättäret tekevät tai jättävät tekemättä :'DD Niin kauan kuin maksavat vuokransa ajallaan, saavat tehdä mitä lystäävät.

Olipas se susta hauskaa ":D"

Kiinnosti Stockaa tai ei, niin siksi siitä ilman muuta kannattaa naputella viestiä ihan MACille.

Vierailija
22/95 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ette ole saaneet palvelua MAC:n pisteellä, oletteko vaan alkaneet availemaan hyllyjä ja ottaneet minkä tarvitsette? Vai odottaneet myyjää?

Nii just tota oon miettinyt.. Saako niistä laatikoista ottaa itse tarvitsemansa tuotteen, vai täytyykö myyjän aina tulla antamaan tuote? Tietääkö joku?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/95 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan kannattai kertoa sekä Stockalle että MACille, että hei, teidän pisteen myyjät on paskoja. Luulis vaihtuvan.

Luuletko tosissasi, että Stockmannia kiinnostaa pätkän vertaa, mitä Macin myyjättäret tekevät tai jättävät tekemättä :'DD Niin kauan kuin maksavat vuokransa ajallaan, saavat tehdä mitä lystäävät.

Kyllä ne perseilijät sen Stockan imagoa vetää alaspäin, niin luulis kiinnostavan. Mut jos ei, niin ehkä sitten on syytä kartella jopa koko Stockaa.

Hieno logiikka. "Yrityksen X myyjät ovat perseestä. Siksi boikotoin yritystä Y."

Boikotoitko myös VR:ää, kun rautatieasemalla oleva taksikuski oli perseestä?

Hieno logiikka? No totta helvetissä se vaikuttaa, miten ihmiset sun katon ja nimen alla tekee työnsä.

Veditpä aika paskan argumentin tohon, mutta tilannehan olisi lähempänä samaa, jos VR:n ravintolavaunun pulla tekisi sulle ripulin: ei se VR sitä pullaa valmista, mutta junassa sairastuit - kenen maine menisi?

Vierailija
24/95 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne perseilijät sen Stockan imagoa vetää alaspäin, niin luulis kiinnostavan. Mut jos ei, niin ehkä sitten on syytä kartella jopa koko Stockaa.

Hieno logiikka. "Yrityksen X myyjät ovat perseestä. Siksi boikotoin yritystä Y."

Boikotoitko myös VR:ää, kun rautatieasemalla oleva taksikuski oli perseestä?

Stockmannin SISÄLLÄ oleva ja Stokkalle vuokraa maksava yritys on vähän eri juttu kun rautatieaseman ulkopuolella ja mitenkään VR:ään liittymätön yritys.

Stokka on siirtymässä kosmetiikkapisteiden lisäksi muutenkin shop in shop-tyyliin, joten luulisi tosiaan kiinnostavan millaista palvelua näiden liikkeiden myyjät tarjoavat. Macin kohdalla paska palvelu taitaa olla kuitenkin valitettavasti enemmän sääntö kuin poikkeus.

Vierailija
25/95 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

blackpanda kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ette ole saaneet palvelua MAC:n pisteellä, oletteko vaan alkaneet availemaan hyllyjä ja ottaneet minkä tarvitsette? Vai odottaneet myyjää?

Nii just tota oon miettinyt.. Saako niistä laatikoista ottaa itse tarvitsemansa tuotteen, vai täytyykö myyjän aina tulla antamaan tuote? Tietääkö joku?

Macista en tiedä, mutta aika usein ne hyllyt ovat muilla lukossa, joten eipä niitä kuulu penkoa itse, kai muuten olisi samanlainen hylly kuin edullisilla merkeilläkin, joista voi itse ottaa.

Vierailija
26/95 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, Turussa Macin pisteellä olen saanut aina tosi hyvää palvelua.

Vierailija
27/95 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyly myyjä, niin asiakas yrittää ostaa hänen hyväksyntänsä valitsemalla nopeasti kalliin tuotteen.

Vierailija
28/95 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua on palveltu. Mutta ne meikit on huonoja. Siksi en osta niitä enää.

Vierailija
29/95 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Macin pisteellä saa tosiaan huonosti palvelua keskustan Stockalla. Johtuu osittain myös siitä, että siellä on karmea tungos suuren osan ajasta, mutta olen kokenut samaa myös silloin, kun olen yksin ollut katselemassa tuotteita; myyjät keskittyvät puhelemaan keskenään. Kaipa sitä pitäisi oma-aloitteisesti pyytää apua, mutta kun useimmiten muissa pisteissä myyjät auttavat vapaaehtoisesti.

Kuitenkin, kävin tänään Jumbon Stockan Macin pisteellä ja ainoana asiakkaana koko kempparipuolella (lähes :D ) myyjä tuli kyllä heti kysymään voiko auttaa.

30/95 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen saanut aina hyvää palvelua MAC-pisteellä, viimeksi kävin siellä tällä viikolla. Ei valitettavaa.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
31/95 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kerran Stockalta Mac-tietokoneen ja myyjä oli asiallinen, mutta arvelen, että sitä ei tässä tarkoitettu.

Vierailija
32/95 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella ainakin on ollut kivat myyjät. Yleensä muut kosmetiikkamyyjät stokkalla juoruavat siellä hyllyjen välissä nenän vartta pitkin välillä tuijottaen, mutta Macin pisteellä saa aina palvelua

33/95 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo keskustan Stokkan MAC on tosiaan nykyään aina ihan tukossa, sen jälkeen kun se siirtyi siihen uuteen kulmaukseen.

Eli homma toimii siten, että menet jonottamaan ja sitten kun vuorosi tulee, saat myyjän palvelua osaksesi. Eli kannattaa katsoa testereistä jo valmiiksi, mitä haluaa, ja sitten kun oma vuoro tulee, sanot vaan myyjälle mitä haluat, ja hän antaa tuotteen.

Olen kyllä aina saanut opastusta, viimeksi tälläkin viikolla, kun melkein ostin liian vaalean puuterin. Myyjä ihan oma-alotteisesti sanoi, että väärä väri mulle, kannattaa ottaa tummempi. 

Onkohan se vähän niinkin, että jotkut saa aina huonoa palvelua, ovat sitten missä hyvänsä? Itse saan aina loistavaa palvelua. Oma asenteeni on ystävällinen ja asiallinen, sillä pääsee pitkälle.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
34/95 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Youtubessa on myös muutama jenkki valittanut macin myyjien käytöksestä. Eli ei vain yhden paikan ongelma.

Sama tuli mieleen. Miksihän nimenomaan MAC tuntuu vetävän puoleensa todella ammattitaidottomia ja epäystävällisiä asiakaspalvelijoita?

Vierailija
35/95 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ole samaa mieltä kanssasi Kaffepulla. Olen itse asiakaspalvelutyössä ja tiedän, että se on hetkittäin hyvinkin raskasta, täten itse haluan olla aina mahdollisimman mukava ja helppo asiakas. Tervehdin yli 50% kerroista myyjiä ennen ku he ehtivät itse minua tervehtiä. Turun Stockalla olen kyllä huomannut miten myyjät seisovat siellä meikkiosaston kassan lähettyvillä keskustellen keskenään ja katseet jotka asiakkaisiin kohdistuvat ovat yleensä völinpitämättömiä/arvostelevia. Tosin tietty merkin edustajat ovat yleensä hyvin mukavia, viimeksi juuri Lancomen edustaja (Sokoksella) oli hyvinkin avulias ja mukava ja osasi käydä muutakin keskustelua kuin tuotteen tyrkyttämistä! Jäi todella kiva fiilis, ja tämä

Vaikuttaa ainakin itsellä siihen, että uusin todennäköisesti ostokseni Lancomella!

Vierailija
36/95 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Tuo keskustan Stokkan MAC on tosiaan nykyään aina ihan tukossa, sen jälkeen kun se siirtyi siihen uuteen kulmaukseen.

Eli homma toimii siten, että menet jonottamaan ja sitten kun vuorosi tulee, saat myyjän palvelua osaksesi. Eli kannattaa katsoa testereistä jo valmiiksi, mitä haluaa, ja sitten kun oma vuoro tulee, sanot vaan myyjälle mitä haluat, ja hän antaa tuotteen.

Olen kyllä aina saanut opastusta, viimeksi tälläkin viikolla, kun melkein ostin liian vaalean puuterin. Myyjä ihan oma-alotteisesti sanoi, että väärä väri mulle, kannattaa ottaa tummempi. 

Onkohan se vähän niinkin, että jotkut saa aina huonoa palvelua, ovat sitten missä hyvänsä? Itse saan aina loistavaa palvelua. Oma asenteeni on ystävällinen ja asiallinen, sillä pääsee pitkälle.

Kaffepulla, metsään menee viimeinen ajatuksesi. Omassa tapauksessani huono asiakaspalvelu ei ollut minun syytäni. Saan usein oikein kivaa palvelua ja olen hyvin lempeä asiakas. Huonon asiakaspalvelukokemuksen saa kyllä todeta ihan ääneen silloin kun siihen on aihetta, eikä tällöin tarvitse tulla osoittelemaan syyttävällä sormella asiakkaan suuntaan.

Vierailija
37/95 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman myöhässä tulee tää mun kommentti mutta itse joo kerran stokalla halusin siirtyy macciin ja olisin halunnu vähä apuu niittenkaa mut ei sitä oikeen stadista saanu mut sit menin jumboon ja siellä oli aivan ihana nainen töissä joka meikkas mut iha uudestaan ku katottii oikeen sävyne meikkivoide ja puuteri. 

Vierailija
38/95 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallinnassa MACin pisteessä kaubamajalla saa aina hyvää palvelua.

Vierailija
39/95 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ne jotain asiakkaita palvelee, kun kerran toiminta on kannattavaa. Toiset valikoivat asiakkaansa

Vierailija
40/95 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tallinnassa MACin pisteessä kaubamajalla saa aina hyvää palvelua.

Olin tulossa kirjoittamaan samaa! En erityisemmin pidä MAC-tuotteista, mutta olen ostanut Tallinnasta, koska palvelu toimii.

Helsingistä on huonoja kokemuksia mullakin. Stockan omat myyjät on huippuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan