Seksikkäintä mitä olla voi - mies puvussa!
Minkälainen mies teistä on seksikkäin? Minusta mikään ei voita miestä puvussa. Rakastan katsella omaa miestäni joka arkipäivä töihin lähtiessä siistissä ja hyvin istuvassa puvussa.
Kommentit (89)
Täälläkin yksi pukumiehistä tykkäävä. Joku duunarivaatteissa tai univormussa oleva ei voisi kyllä vähempää säväyttää.
Oma mieheni 25v on rakennusalalla töissä, ei kuitenkaan raksalla suoranaisesti. Voi sitä ihanuutta, kun joskus sattuu tulemaan käymään kotona kesken päivän niissä työvaatteissa <3 Tukka vähän sekaisin ja poskissa pieni puna. Toki hyvin istuva, laadukas pukukin näyttää hyvältä, mutta se on harvinaisempaa herkkua tässä perheessä :)
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin yksi pukumiehistä tykkäävä. Joku duunarivaatteissa tai univormussa oleva ei voisi kyllä vähempää säväyttää.
Taitaa sisäinen naisesi vain kuvitella, että pukumiehellä on rahaa joten automaattisesti innostut heistä.
Pukumiehiä nyt on joka paikassa. Täysin mielikuvituksetonta, laitostunutta massaa. Puku tekee lampaan.
Minä taas pidän miestäni huomattavasti paljon seksikkäämpänä farkuissa ja t-paidassa (ja tahkatakissa). Mut mä olenkin itse akateemisen ja varakkaampi ja mies on vähemmän koulutettu ja käyn jatkuvasti hienoissa tilaisuuksissa eli ne eivät tee vaikutusta muhun.
Taisin hakea vastakohtaa. Ehkä te pukumiehiä ihailevat toivotte nyös vastakohtaa itsellenne? Pukuhan on menestyksen ja vallan symboli.
Tiukat uimahousut päällä sexyin.Miten ihmeessä joku voi pitää pukua seksikkäänä :D
Puku ei kyllä uppoa minuun , ei mitenkään.
Mutta hihaton paita ja sopivasti erottuvat hauikset, vaikka kitaraa soittamassa.
Mä en kanssa tykkää puvuista - omani joutuu asiakastapaamisiin mennessään laittamaan puvun päälle ja ajamaan parran, minusta seksikkäin on muutaman päivän sänki ja pelkät farkut jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas pidän miestäni huomattavasti paljon seksikkäämpänä farkuissa ja t-paidassa (ja tahkatakissa). .
Tämä. Oma mies lähtee töihin joka aamu puvussa ja kauluspaidassa, on lähtenyt jo 20v, se on työvaate. Farkut, hyvin istuva vähän trendikkäänpi kauluspaita ja jotkut vaikka mokkakengät on musta paremman näköistä.
Muakaan ei mies puvussa sytytä mitenkään erityisemmin.
Mutta sellainen rentoasu sitäkin enemmän. Sopivasti lököttävät housut ja ilman paitaa, nam. Kroppa tosin ratkaisee paljon.
Ei, en tosiaan hae vastakohtaa. Olen itse, niin kuin mieskin, akateemisesti koulutettu ja hyvässä asemassa työskentelevä. Ja siis itselläkin työasuna jakkupuku, kotelomekko tms.
ap
Vierailija kirjoitti:
Mut mä olenkin itse akateemisen ja varakkaampi ja mies on vähemmän koulutettu ja käyn jatkuvasti hienoissa tilaisuuksissa eli ne eivät tee vaikutusta muhun.
Ei ristus mitä itsensä kehumista ja yritystä nostaa iteäsi muiden yläpuolelle :-D
Vierailija kirjoitti:
Olen itse, niin kuin mieskin, akateemisesti koulutettu ja hyvässä asemassa työskentelevä.
Jaa tämä olikin näitä tapauksia jotka tekevät uusia ketjuja vain päästäkseen kehumaan itseään :-D
Vierailija kirjoitti:
Ei, en tosiaan hae vastakohtaa. Olen itse, niin kuin mieskin, akateemisesti koulutettu ja hyvässä asemassa työskentelevä. Ja siis itselläkin työasuna jakkupuku, kotelomekko tms.
ap
Tsiisus. Olisit nyt tehnyt heti suoraan ketjun omasta erinomaisuudestasi.
Minusta kauheinta mitä voi olla on joku hihattomassa topissa oleva lökäpöksymies. Minustakin puku on se, joka saa miehen näyttämään mieheltä. Ah, mitä katseltavaa kerrassaan!
Minua eivät pukumiehet sytytä, olen viettänyt heidän kanssaan niin paljon aikaa. Mutta nuo duunarien keltaiset, vähän neonväriset työvaatteet saavat miehet näyttämään miehiltä.
No joo, joku Daniel Craig täydellisessä kropassa Tom Fordin mittatilauspuvussa =) Mutta ei tavallinen insinöörin tallukka luihussa kropassa Dressamanin puvussa oikein säväytä....
Parasta on mies (oikeasti lihaskikas, komea, pitkä) jossain palomiehen vaatteissa tai muissa kunnon likaisissa ja rasvaisissa työtamineissa. Mielellään vielä kypärä päässä jne.
Vierailija kirjoitti:
Oma mieheni 25v on rakennusalalla töissä, ei kuitenkaan raksalla suoranaisesti. Voi sitä ihanuutta, kun joskus sattuu tulemaan käymään kotona kesken päivän niissä työvaatteissa <3 Tukka vähän sekaisin ja poskissa pieni puna. Toki hyvin istuva, laadukas pukukin näyttää hyvältä, mutta se on harvinaisempaa herkkua tässä perheessä :)
Toi tukka sekaisin ja vähän rasvaa namalla on just se juttu =)
Niin samaa mieltä kanssasi!