Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko aikuisiällä lyönyt ketään?

Vierailija
17.08.2016 |

Peukku ylös jos olet, peukku alas jos et ole. Tarinoita myös kehiin!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lyönyt miestäni useasti riidoissa ja humalassa :(

Vierailija
2/6 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteella itsepuolustukseksi kun minua potki eräs henkilö jonossa. Aikuisena en ole lyönyt, minua on kyllä lyöty. Väkivaltaa en hyväksy. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lyönyt miestäni useasti riidoissa ja humalassa :(

Okei. Mä löin erästä miestä kännissä vähän aikaa sitten, en tiedä edes miksi suutuin. Meni muisti. Muistan vaan riuhtoneeni häntä pitkin rappukäytävää. Ap

Vierailija
4/6 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahta ihmistä olen aikuisena lyönyt.

Ensimmäinen kerta oli, kun joku narkkari varasti Helsingin Kalliossa silloisen tyttöystäväni kädestä hänen puhelimensa. Juoksin nistin kiinni ja vein hänet hallitusti maahan. Yritin puhua järkeä hänelle ja sainkin puhelimen häneltä takaisin. Sovittiin, että päästän hänet ylös ja jatketaan molemmat matkoihimme ilman jälkiseuraamuksia. Ylös päästyään tämä ääliö sitten kävi kimppuun ja oli pakko lyödä itsepuolustukseksi häntä. Lyönnin voimasta hän kaatui maahan, oli siinä hetken, nousi ja lähti juoksemaan karkuun.

Toinenkin tapaus oli Helsingin Kalliossa. Mies kohteli hyvin kovakouraisesti (oletettavaa)naisystäväänsä. Töni lujaa ja huusi ja huoritteli kovaan ääneen. Nainen itki. Mentyäni väliin, kävi mies sitten kimppuuni, eikä minulle jäänyt lopulta muuta vaihtoehtoa kuin lyödä takaisin hänen alkaessa takomaan minua. Parit iskut vaihdeltiin, kunnes (onneksi) joku koko tilanteen nähnyt porukka tuli pitämään miehestä kiinni. Pidimme sitten miehen kurissa poliisien tuloon saakka.

Välttelen väkivaltaa yleisesti ottaen viimeiseen asti. En koskaan aloita tappelua ja usein olen saanutkin edellä kuvattujen tilanteiden kaltaisia tapahtumaketjuja ratkeamaan ihan vain puhumalla asiallisesti. Ehkä iso kokonikin on siinä apuna, että monesti pelkkä leppoisan möreällä äänellä sanottu kehoitus riittää.

Vierailija
5/6 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nekrulle annoin kenkää niskaan kun ei osannut käyttäytyä.

Vierailija
6/6 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa hieno isäm maan puolustaja. :)

Mennäänkö naimisiin? :)