Seksikkäintä mitä olla voi - mies puvussa!
Minkälainen mies teistä on seksikkäin? Minusta mikään ei voita miestä puvussa. Rakastan katsella omaa miestäni joka arkipäivä töihin lähtiessä siistissä ja hyvin istuvassa puvussa.
Kommentit (89)
Musta taas surffarimiehet on seksikkäintä mitä on. Ah.......... mm...
Mies hyvin istuvassa puvussa ja mies univormussa ovat 😍
Täällä kanssa yksi, joka voisi vain istua ja tuijottaa pukumiehiä. :)
Tismalleen! Kyllä raksamiehet on parhaita.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tismalleen numero 31! Ei työssään pukua käyttävä todellakaan osta pukua Dressmannilta. Sieltä omansa hakee juurikin vain raksamies, joka pukee puvun kerran vuodessa tai kahdessa häihin.
ap
No mitähän vikaa siinä on, että ostaa puvun dressmannilta? En nyt vaan käsitä mikä siinä on niin hirveää. Yritätkö nyt paheksua niitä raksaraneja, jotka työssään eivät pukua käytä ja tosiaan ostavat sen halvemman puvun dressmannilta ja käyttää sitä kerran kaksi vuodessa?
Häh? Mitä tässä et ymmärrä?
Hakeeko raksarane työvaatteensa tokmannilta, ne 9,90,- collegehousut. Entä hakeeko sairaanhoitaja työkengikseen H&M:sta ne vitosen balleriinat vaiko jotain KUNNOLLISTA?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tismalleen numero 31! Ei työssään pukua käyttävä todellakaan osta pukua Dressmannilta. Sieltä omansa hakee juurikin vain raksamies, joka pukee puvun kerran vuodessa tai kahdessa häihin.
ap
No mitähän vikaa siinä on, että ostaa puvun dressmannilta? En nyt vaan käsitä mikä siinä on niin hirveää. Yritätkö nyt paheksua niitä raksaraneja, jotka työssään eivät pukua käytä ja tosiaan ostavat sen halvemman puvun dressmannilta ja käyttää sitä kerran kaksi vuodessa?
Häh? Mitä tässä et ymmärrä?
Hakeeko raksarane työvaatteensa tokmannilta, ne 9,90,- collegehousut. Entä hakeeko sairaanhoitaja työkengikseen H&M:sta ne vitosen balleriinat vaiko jotain KUNNOLLISTA?
Tuo oli hyvä vertaus. Sairaanhoitaja voi ostaa ne nätin väriset vitosen ballerinat kesähäihin, mutta varmasti pitkässä vuorossa on jalassa jotain työhön sopivaa.
Samoin metsurilla on turvakengät, raksaranella huomioliivi, leipurilla tukka myssyn alla... ja bisnesmiehellä siisti, laadukas puku.
Vierailija kirjoitti:
Hei!
Kyllä laadukkaita ja istuvia pukuja saa esim. Ermenegildo Zegnalta, Tom Fordilta jne.
ap
Vahvasti epäilen että miehelläsi ei ole Tom Fordin pukua. En ole liike-elämässä nähnyt muuten kenelläkään. Ovat ihan OTR:näkin siellä 5000 euron hujakoilla.
Vierailija kirjoitti:
Oma mieheni 25v on rakennusalalla töissä, ei kuitenkaan raksalla suoranaisesti. Voi sitä ihanuutta, kun joskus sattuu tulemaan käymään kotona kesken päivän niissä työvaatteissa <3 Tukka vähän sekaisin ja poskissa pieni puna. Toki hyvin istuva, laadukas pukukin näyttää hyvältä, mutta se on harvinaisempaa herkkua tässä perheessä :)
Kuka helvetti voi seurustella tuollaisen pojanklopin kanssa?! 25v ja kutsut mieheksi? :D Poika se on eikä mikään mies. Mutta nuorihan se varmasti olet sinäkin, tuo "<3" kertoo jo kaiken oleellisen. Kaksi lasta löytänyt toisensa.
Kyllä miehelläni muuten on Tom Fordin puku. Ja satun tuntemaan kyllä muitakin ihmisiä businessmaailmasta kenellä on. Luuletko, ettei kenelläkään Suomessa olisi niitä?
ap
Niin tuo 49 :n lainaamahan ei olut ap.
Vierailija kirjoitti:
Ei, en tosiaan hae vastakohtaa. Olen itse, niin kuin mieskin, akateemisesti koulutettu ja hyvässä asemassa työskentelevä. Ja siis itselläkin työasuna jakkupuku, kotelomekko tms.
ap
Mä pukeudun myöskin töissä kotelomekkoihin yms, mutta tästä huolimatta mies, joka on mua tässä viimevuosina eniten säväyttänyt "siinä mielessä", oli karmivaan neonkeltaiseen t-paitaan ja maalintuhrimiin housuihin pukeutuva, tatuoitu raksamies. (Asenne ratkaisee, ja mulle on sama vaikka mies pukeutuisi perunasäkkiin.)
Em. raksahessussa parasta oli, että häntä ei häirinnyt pätkän vertaa se, että olimme täysin eri maailmoista, vaan flirttasi mulle rempseästi aina tavatessamme. Eli ei siis kärsinyt mistään alemmuuskomplekseista tms, vaan oli aina iloinen, kohtelias ja pikkuisen rietas.
Teinimpänä tykkäsin pukumiehistä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehelläni muuten on Tom Fordin puku. Ja satun tuntemaan kyllä muitakin ihmisiä businessmaailmasta kenellä on. Luuletko, ettei kenelläkään Suomessa olisi niitä?
ap
En ihan äkkiseltään usko että olisi. Itse katselin moista Sveitsissä. Liike-elämän tyypit täällä pukee käytännössä Fere ja Sauma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, en tosiaan hae vastakohtaa. Olen itse, niin kuin mieskin, akateemisesti koulutettu ja hyvässä asemassa työskentelevä. Ja siis itselläkin työasuna jakkupuku, kotelomekko tms.
ap
Mä pukeudun myöskin töissä kotelomekkoihin yms, mutta tästä huolimatta mies, joka on mua tässä viimevuosina eniten säväyttänyt "siinä mielessä", oli karmivaan neonkeltaiseen t-paitaan ja maalintuhrimiin housuihin pukeutuva, tatuoitu raksamies. (Asenne ratkaisee, ja mulle on sama vaikka mies pukeutuisi perunasäkkiin.)
Em. raksahessussa parasta oli, että häntä ei häirinnyt pätkän vertaa se, että olimme täysin eri maailmoista, vaan flirttasi mulle rempseästi aina tavatessamme. Eli ei siis kärsinyt mistään alemmuuskomplekseista tms, vaan oli aina iloinen, kohtelias ja pikkuisen rietas.
Teinimpänä tykkäsin pukumiehistä.
Tämähän on yksi klassinen seksuaalinen stereotypia - tai fetissi. Madonnakin tykkäsi, kun Guy Ritchie puristi pyllystä ja lähti kamujen kanssa kaljalle - jonkin aikaa ainakin.
Toimii varmasti, jos kummallakin on sopivan erilaiset elämänpiirit eikä mitään kauheaa perhehärdelliä kahdestaan pyöritettävänä.
Minä taidan olla vähän heikkona sotilaspukuihin. Enkä nyt nää päiväunia mistään armeijapojista, vaan ne ihan aikuiset miehet ketkä on töissä siellä puolustusvoimilla.
Mut minä oonkin vaan minä ;-)
No ei pue ainakaan yritysjohtoa, jota minä tunnen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma mieheni 25v on rakennusalalla töissä, ei kuitenkaan raksalla suoranaisesti. Voi sitä ihanuutta, kun joskus sattuu tulemaan käymään kotona kesken päivän niissä työvaatteissa <3 Tukka vähän sekaisin ja poskissa pieni puna. Toki hyvin istuva, laadukas pukukin näyttää hyvältä, mutta se on harvinaisempaa herkkua tässä perheessä :)
Kuka helvetti voi seurustella tuollaisen pojanklopin kanssa?! 25v ja kutsut mieheksi? :D Poika se on eikä mikään mies. Mutta nuorihan se varmasti olet sinäkin, tuo
"<3" kertoo jo kaiken oleellisen. Kaksi lasta löytänyt toisensa.
Taidat itse olla jonkun kääkän kanssa.Kyllä komearyhtisen, paksuhiuksisen pitkänhuiskean 25 vuotiaan kanssa.Joku saa sellaisiakin pokattua
Kyllä yritysten johtoportaan pukumiehet pukeutuvat hyvinkin kalliisiin merkki- ja mittatilauspukuihin!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä yritysten johtoportaan pukumiehet pukeutuvat hyvinkin kalliisiin merkki- ja mittatilauspukuihin!
Kyllä osa, mutta ei Tom Fordiin. Ne tunnistaa aika helposti ellei ole mittaratkaisuilla poikettu ns. standardista. Mittapuvut ja laadukkaat vaatteet sinänsä ei ole mitään ihmeellistä. Väitän tietäväni tästä aiheesta jotain..
Kenellä olisi rahaa laittaa tuollainen summa pukuun???
Koska ap puhuu itsestään ja myöskin puvun määritelmä ja tarina kasvaa ja kehitttyy vaativampaan makuun viestien edetessä.