Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittimarkkinoiden ANKEA taso!

Vierailija
16.08.2016 |

Olen 39-vuotias, puoli vuotta sinkkuillut nainen pääkaupunkiseudulta. Liikunnallinen, normaalipainoinen (173cm/69kg) ja nätti. Koulutustani vastaavassa työssä, murrosikäinen lapsi ja kaksi kissaa. Hymyilen paljon.

Tiesin kyllä vanhastaan jo, miten ankea miesten taso baareissa ja yökerhoissa on, mutta olen silti pettynyt. Jurrisia, masentavan näköisiä perunaneniä pettämässä vaimoaan. Koko ravintolassa tyypillisesti parhaimmillaan yksi tai kaksi ulkonäöltään minua kiinnostavaa miestä, mutta he ovat joko varattuja tai kiinnostuneita 10 vuotta itseään (ja minua) nuoremmista.

Jos jonkun kanssa juttua syntyykin, loppuu se yhtäkkiseen hiljaisuuteen/johonkin muuhun kuten että toinen ei olekaan exästään yli, 1-3 treffien jälkeen.

Kaipaisin niin kovasti elämääni fiksua ja mukavaa miestä. Täälläkin on ollut keskustelua ikäisteni vaikeuksista löytää rakkautta. Olenko liian vanha ikäisilleni miehille?? Tai onko mulla liian korkeat ulkonäkö- ym. vaatimukset?

Kommentit (96)

Vierailija
81/96 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 47 v äiti löysi 12 vuotta nuoremman miehen:) tosin äiti on oikeastaan rypytön edelleen ja näyttää max 35 v, ihmettelen syvästi.

Äitikin joutui ensin käymään kaikki lurjukset läpi ja sitten vasta löytyi kunnollinen.

Vaikutat mukavalta ja lämpimältä ihmiseltä, on se kumma kun ei toveria löydy /:

Suosittelen nettideittaamista myös. Monta rautaa tuleen☺

Vierailija
82/96 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hemmetti sentään. Miksi mun kohderyhmä ei voi olla mun ikäskaalaa? Eli on siis totta että naisen vanheneminen ei ole ok mutta miehen on? Ei kaikki 40-v. miehet voi haluta lisää lapsia (mikä olis ymmärrettävä syy mua nuoremman etsintään). Eli näinkö se menee. Että naisten markkinat on vaan nuorten naisten ja sitten onkin miesten markkinat. Todella epäreilua! Sitä paitsi miehet kuolee nuorempana - tavallaan olis järkevää valita KORKEINTAAN oman ikäinen mies. Mutta enhän mäkään halua parikymppistä, vaikka oliskin kiinteitä jne. Haluan jonkun jolla on ymmärrystä elämästä.

Äh. Eli sopivan liikunnallinen, sopivan koulutettu (ei liikaa arvon herroille, ei liian vähän) normaali nätti 39v. nainen ei enää kelpaa. Surullista.

Ap

Voit miettiä asiaa niinkin että naisten keski-ikä on ainakin 10 vuotta korkeampi kuin miesten. Lisäksi mies ei vanhene ulkoisesti niin radikaalisti vanhetessaan kuin nainen. 

Lisäksi turha odottaa saavasi lapsetonta miestä jos itselläsi on jo murrosikäinen lapsi. Miehet eivät etsi valmiita koteja vaan haluavat tehdä itse omat lapsensa.

En nyt tajua tuota naisten keski-ikäkommenttia. Jos naiset elävät keskimäärin 10 vuotta miehiä vanhemmaksi, miksi IHMEESSÄ nainen haluaisi vielä ottaa itseään 10 vuotta vanhemman miehen? Ja sori nyt vaan. Suurin osa nelikymppisistä miehistä on jo ihan ikäisensä näköisiä. Kyllä vuodet miehissäkin näkyy vaikka he kuinka jotain toista toivoisivat. Vuodet, elämäntavat, geenitkin. Ja mitä tulee lapsiin, jos joku neli- tai jopa viisikymppinen mies oikeasti haluaa aloittaa alusta nuoren naisen kanssa, siitä vaan. Hyvä vaan, jos tällaiset tapaukset eivät kiinnostukaan, koska itse haluan elämältä nykyään ihan erilaisia asioita kuin yövalvomisia ja vaipanvaihtamisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/96 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tota mä just tarkotan, Willy. En halua miestä jonka rakkauden estää toisen lapsi. Tässä iässä luulis miehilläkin keskimäärin olevan vähän viisautta ja kypsyyttä. Mutta jos miehet haluaa vaan tiukan pillun oman napansa viereen niin luovutan.

Ap

Miten toisen miehen ylikasvaneiden siittiöiden ruokkiminen ja vaatettaminen on osoitus kypsyydestä?

Miksi lapsentekoon on kelvannut mies, johon et ole kuitenkaan halunnut sitoutua lapsen kasvatuksen merkeissä, tai hän ei ole halunnut sitä?

Miten se on osoitus fiksuudesta, että maksaa laskun huvituksista joihin ei ole osallistunut?

Mikset pistä samantien ilmoa sihteeriopistolle?

Vierailija
84/96 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun kohderyhmä on 45+ vuotiaat. Huomattu on että alle nelikymppiset miehet hakee kaksvitosta naista.

Ite en menis vanhempaan suuntaan, koska MIKSI? Mieluummin parikymppinen jäbä sitten. ;)

Vierailija
85/96 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hemmetti sentään. Miksi mun kohderyhmä ei voi olla mun ikäskaalaa? Eli on siis totta että naisen vanheneminen ei ole ok mutta miehen on? Ei kaikki 40-v. miehet voi haluta lisää lapsia (mikä olis ymmärrettävä syy mua nuoremman etsintään). Eli näinkö se menee. Että naisten markkinat on vaan nuorten naisten ja sitten onkin miesten markkinat. Todella epäreilua! Sitä paitsi miehet kuolee nuorempana - tavallaan olis järkevää valita KORKEINTAAN oman ikäinen mies. Mutta enhän mäkään halua parikymppistä, vaikka oliskin kiinteitä jne. Haluan jonkun jolla on ymmärrystä elämästä.

Äh. Eli sopivan liikunnallinen, sopivan koulutettu (ei liikaa arvon herroille, ei liian vähän) normaali nätti 39v. nainen ei enää kelpaa. Surullista.

Ap

Voit miettiä asiaa niinkin että naisten keski-ikä on ainakin 10 vuotta korkeampi kuin miesten. Lisäksi mies ei vanhene ulkoisesti niin radikaalisti vanhetessaan kuin nainen. 

Lisäksi turha odottaa saavasi lapsetonta miestä jos itselläsi on jo murrosikäinen lapsi. Miehet eivät etsi valmiita koteja vaan haluavat tehdä itse omat lapsensa.

Minulla on murrosikäinen lapsi ja seurustelen lapsettoman, itseni ikäisen miehen kanssa. Olen tehnyt hänelle selväksi, että en halua lisää lapsia, eikä hänkään halua "tehdä lapsiaan itse". Mies on kivannäköinen ja täyspäinen. Ja löytynyt Tinderistä.

N39

Vierailija
86/96 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
87/96 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^_^

Vierailija
88/96 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ethän sä baarista niitä parhaimpia löydä, ennemmin salama iskee kahdesti samaan paikkaan. Ja itse kun olin vastaavassa tilanteessa, aloitin operaatio Laadunparannuksen ja treenasin kroppani sellaiseen kondikseen, jossa suurin osa naisista ei ole koskaan elämänsä aikana. Mulla on kyllä muutenkin kaikki kohdallaan (vaikka itse sanonkin ja suomalainenhan ei saisi itseään arvostaa) ja miehiä tulisi ovista ja ikkunoista. Olen saanut valita parhaimman päältä :)

Oho, AV-mamma joka sen lisäksi että ymmärtää yskän, jopa panostaa asiaan. Ja nauttii tuloksista, kuten varmaan miehesikin. Mitä ihmettä noin fiksu ja reipas tekee tällä roskapalstalla? Tämä on APn tyylisien naisten paikka, täällä ei panosteta vuosikausia, täällä ei omata suhteellisuudentajua, täällä on oikein haukkua kohtaamansa miehet pottuneniksi ja haaveilla eliittimiehistä, vaikka oma viehättävyys vetelee viimeisiään.

Vierailija
89/96 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii illan teemaan. :D

Vierailija
90/96 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi faktaa:

- Naiset on yleisemmin vielä nelikymppisenä simpsakoita, hyvin puettuja, treenattuja, fiksuja jne. Ts. tasokkaita naisia on paljon.

- Tasokkaat samanikäiset miehet katselee nuorempia, koska tavallaan tässäkin on markkina-arvoteoria. Jos kelpaa nätille ja nuoremmalle + fiksulle, niin kyllä sitä siihen helposti sortuu. Miehet on kautta historian halunneet nuorempia naisia ja ovat saaneetkin, jos on tarpeeksi valtaa, rahaa jne.

Koska viimeksi muistatte jonkun rikkaan miehen tai merkittävän poliitikon tai johtajan ottaneen oman ikäisensä naisen keski-iässä? Ei tule äkkiä mieleen ketään.

Vierailija
91/96 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävis (hyvin säilynyt) nelikymppinen. Ei nyt mitään loppuelämän suhdetta, mut semmonen noin viiden vuoden määräaikainen olis hyvä.

t. mies 30v

Vierailija
92/96 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa kun tää keskustelu versoilee vielä! Moni on kritisoinut, etten ainakaan voi haaveilla lapsettomasta. Mutta ei miehen lapset ole mulle ongelma. En edes olettaisi, ettei ikäiselläni tai vähän vanhemmalla miehellä olisi ollut elämää ennen minua. Ja lasten kasvattaminen jos mikä kasvattaa. Aina vain itseään varten elänyt keski-ikäinen mies tuntuisi ehkä "teinimäiseltä"...

Toinen juttu, oonko teidän mielestä siis liian tuhti (173cm, 69kg) ? Kuntotesteissä pärjään erinomaisesti, kuntoa löytyy ja lihastakin jonkun verran. Mutta myös pehmeyttä, enkä kyllä ole mikään lintunen. Kokoa 38 ja 40. Mini vaan kehotti laihduttamaan, jopa 10kg.

Ap

Vierailija
93/96 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

...siis moni kehotti laihduttamaan ☺

Ap

Vierailija
94/96 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole liian tuhti kuin niille laadukkaimmille miehille. Perus petteriä ei paljoa paino kiinnosta ellei ole valaan kokoluokkaa.

Vierailija
95/96 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole liian tuhti kuin niille laadukkaimmille miehille. Perus petteriä ei paljoa paino kiinnosta ellei ole valaan kokoluokkaa.

Eli niille jota AP haluaisi. Jotka saavat parempaakin, timmimpää, nuorempaa.

Peruspetterit oli rumia pottuneniä APn mielestä. Kyllä, luin koko ketjun.

Vierailija
96/96 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, olethan sä aika isokokoinen verrattuna moneen muuhun. Muutenhan olisi turha vertailla, mutta kun ne tavoittelemasi miehet näkee myös ne monet muut. Joko tyydyt tasosi mukaiseen mieheen, tai nostat tasoasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän