Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"nelikymppisille miehille kelpaa vain parikymppinen nainen" -toistelu ja realiteetit

Vierailija
18.08.2016 |

Tätä olen lukenut täältä kyllästymiseen asti ja kyllä, nettideiteillä on merkittävästi miehiä, jotka etsivät itseään ja minua nuorempia naisia (40 v.). Eli olen ihmisjätettä, joka ei koskaan saa miestä, vaikka olen normaalipainoinen, treenaan, olen nätti ja huoliteltu (tahattomasti) lapseton nainen? Ei aivan.

Valoja päälle nyt ihmiset näiden juttujen kanssa. Miettikääpä seuraavia asioita:
- Nuoret naiset ovat täälläkin noin sata kertaa sanoneet, että nelikymppinen on liian vanha.
- Onko tuttavapiirissäne, kaupungilla, ylipäänsä kaikkialla vain pareja, joilla on ikäero, jossa nainen on ainakin 10 vuotta miestä nuorempi?
- Onko niin, että ette tiedä tai tunne ketään naista, joka olisi uusioperheessä oman ikäisensä tai nuoremman miehen kanssa (kun lapsi kerran on viimeinen niitti naisen "arvolle")?

Joo, netissä jokainen voi hakea ihan mitä vain. Varmasti komea, pitkä, menestynyt ja treenattu nelikymppinen saa kaikenikäisiä naisia ja veikkaan, että hänellä on ihan realistiset mahdollisuudetkin sellaiseen. Suurin osa miehistä on ihan tavallisia, ja jopa noista komeista menestyjistä suuri osa on liian vanha parikymppiselle, joka ei vain halua vanhempaa miestä, oli status ja ulkonäkö mitä vain.

Netissä jokainen voi hakea miten epärealistisia asioita ikinä haluaakaan. Minä en hae. Ongelmaksi on muodostunut ainoastaan lapsettomuus ja se, että en jaksaisi enää aloittaa uusperheessä. Mutta treffeille pääsen kyllä ja ihan kivojen ikäisten, vähän vanhempien ja vähän nuorempien kanssa.

TLDR: älkää hyvät ihmiset kuvitelko, että nettideitit ovat TODELLISUUS. Katsokaa ympärillenne ja miettikää, miksi tosiaan reaalimaailman parit eivät noudata nettideittien hakukriteereitä (kaikilla 40+ -miehillä on aina paljon nuorempi nainen).

Kommentit (168)

Vierailija
21/168 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 40 kirjoitti:

Ja pointti oli ?

Sorry vaan mutta suurin osa 40 naisista luulevat olevansa vieläpä timmejä mutta kyllä se parasta ennen päiväys on mennyt jo 10 vuotta sitten eli ei ihme että miehet haluavat nuorempaa.

Suositelen deittailemaan 50-60 vuotiaita miehiä heille 40 kymppisenä on ihan 20 kymppinen

Timmeys ei liene luulon asia vaan ihan mitattavissa. Onko vatsakumpua, onko rasvaa, onko lihaksia jne. Ryhdistä näkee keskivartalon kunnon. Ruokavalio, tupakointi, alkoholin käyttö ja unen määrä näkyvät ihossa. Miehet ovat keskimäärin pulskempia kuin naiset.

http://www.vauva.fi/keskustelu/2614237/paavo_nurmen_luvattu_kansa_ja_yl…

Vierailija
22/168 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se on. Jokainen saa haluta juuri sellaista kumppania kuin haluaa, mutta samalla riskeeraa sen, että kumppania ei löydy koskaan. Toisaalta kukaan tuskin haluaa, että häneen tyydytään, koska parempaakaan ei ole saatavilla. Joillekin kumppanin valinta on järkipäätös, jossa punnitaan plussat ja miinukset. Kaikki eivät elä tunteella, vaikka tunneihmiset eivät kauhean hyvin sitä käsitäkään. Rakkaus...vain onnekkaimmat saavat kokea sen aidoimmillaan. Sillä aidoimmillaanhan kukaan ei valitse ketään. Rakkaus valitsee, ihmisellä ei siinä tilanteessa ole oikeastaan vaihtoehtoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/168 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 40 kirjoitti:

Ja pointti oli ?

Sorry vaan mutta suurin osa 40 naisista luulevat olevansa vieläpä timmejä mutta kyllä se parasta ennen päiväys on mennyt jo 10 vuotta sitten eli ei ihme että miehet haluavat nuorempaa.

Suositelen deittailemaan 50-60 vuotiaita miehiä heille 40 kymppisenä on ihan 20 kymppinen

Timmeys ei liene luulon asia vaan ihan mitattavissa. Onko vatsakumpua, onko rasvaa, onko lihaksia jne. Ryhdistä näkee keskivartalon kunnon. Ruokavalio, tupakointi, alkoholin käyttö ja unen määrä näkyvät ihossa. Miehet ovat keskimäärin pulskempia kuin naiset.

Missä lukee miesten olevan pulskempia kuin naiset?Enemmän  tuntuu kunnon syöttösikoja tulevan naisissa vastaan kadulla.

No esim THL on sitä mieltä:

Yli puolet aikuisista on vähintään ylipainoisia (painoindeksi vähintään 25 kg/m2), ja joka viides voidaan luokitella lihavaksi (painoindeksi vähintään 30 kg/m2).

*Työikäisten miesten keskimääräinen painoindeksi on 27,1 kg/m2.

*Miehistä vähintään ylipainoisia on 66 % (painoindeksi 25–30 ja 30+).

*Miehistä lihavia on 20 % (painoindeksi 30 tai enemmän).

*Työikäisten naisten keskimääräinen painoindeksi on 26,0 kg/m2.

*Naisista vähintään ylipainoisia on 46 % (painoindeksi 25–30 ja 30+).

*Naisista lihavia on 19 % (painoindeksi 30 tai enemmän).

Miehet johtaa kaikkia tilastoja. Että se siitä. 

Vierailija
24/168 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lapsettomuutesi on miehille ongelma? En ole koskaan törmännyt tuollaiseen, jos nyt sitten ei ole kyse siitä, että haluat vielä omia lapsia ja kertaalleen perheen perustanut mies ei niitä halua. Toisaalta sinuakaan ei uusperhekuviot kiinnosta. Oma lapsettomuuteni on nähty pelkästään positiivisena asiana, tosin en ole ehdoton lastenhankinnan suhteen kumpaankaan suuntaan. Nyt olen suhteessa mieheen, jolla on yksi lapsi ja on puhuttukin siitä, miten helppoa asiat lopulta kuitenkin on sopia, kun tilanne voisi olla lähes nelikymppisenä sekin, että lapsia on yhteensä kahdeksan ja niilläkin useampia eri vanhempia.

Vierailija
25/168 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 40 kirjoitti:

Ja pointti oli ?

Missä lukee miesten olevan pulskempia kuin naiset?Enemmän  tuntuu kunnon syöttösikoja tulevan naisissa vastaan kadulla.

Yli puolet aikuisista on vähintään ylipainoisia (painoindeksi vähintään 25 kg/m2), ja joka viides voidaan luokitella lihavaksi (painoindeksi vähintään 30 kg/m2).

Naisilla samat kriteerit ylipainolle kuin miehellä. Todella laadukas tutkimus :D 

Vierailija
26/168 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lapsettomuutesi on miehille ongelma? En ole koskaan törmännyt tuollaiseen, jos nyt sitten ei ole kyse siitä, että haluat vielä omia lapsia ja kertaalleen perheen perustanut mies ei niitä halua. Toisaalta sinuakaan ei uusperhekuviot kiinnosta. Oma lapsettomuuteni on nähty pelkästään positiivisena asiana, tosin en ole ehdoton lastenhankinnan suhteen kumpaankaan suuntaan. Nyt olen suhteessa mieheen, jolla on yksi lapsi ja on puhuttukin siitä, miten helppoa asiat lopulta kuitenkin on sopia, kun tilanne voisi olla lähes nelikymppisenä sekin, että lapsia on yhteensä kahdeksan ja niilläkin useampia eri vanhempia.

Menee ehkä jo sivuraiteille, mutta oon niin samaa mieltä. Mulla itselläni on kaksi alakouluikäistä ja mun on hyvin vaikea nähdä tässä kohtaa itseäni suhteessa sellaisen miehen kanssa, jolla on myös lapsia. Olen parisuhteessa minua nuoremman lapsettoman miehen kanssa, koska tähän elämäntilanteeseen se sopii erinomaisesti. Ihan käytännön asioiden kannalta. Todella iso rakkausrakkaus pitäisi olla kyseessä, jos "lapsellisen" miehen kanssa joskus yhteen päätyisin. Kaikki ne sun lapset, mun lapset, meidän lapset, exän nykyiset lapset kuviot ei kyllä houkuttele yhtään...

Vierailija
27/168 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan loistava aloitus. Tottakai nelikymppiset miehet haluavat leikkiä netissä että parikymppiset naiset kävisivät heihin kuumana. Todellisuus on aivan jotain muuta. Itse olen 26-vuotias eikä kävisi mielessäkään alkaa seurustella nelikymppisen äijän kanssa ja vielä vähemmän keski-ikäiset ukot kiinnosti silloin kun olin 20-vuotias :D. Harvemmin tuolla kadulla tulee vastaan pariskuntia jossa nainen on nuori ja timmi ja mies keski-ikäinen... arvatkaa miehet miksi? Koska nuo nuoret timmit naiset saavat ihan sitä oman ikäistään seuraa joten kannattaa palata nyt maan päälle sieltä taivaista haaveilemasta.

Vierailija
28/168 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 40 kirjoitti:

Ja pointti oli ?

http://www.vauva.fi/keskustelu/2614237/paavo_nurmen_luvattu_kansa_ja_yl…

Voistko samalla kommentoida linkkiä kiitos.Tilastot saadaan aina näyttämään hyvältä yhteen suuntaan.Jokainen ihminen tietää miten naiset kilpailevat kaikessa ja en ihmettele yhtään tuollaisen tilaston julkaisemista.

Vierailija
29/168 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 40 kirjoitti:

Ja pointti oli ?

Haluta saa ihan mitä vaan, eri asia mikä lopulta on realistista ja mikä ei. Suurimmalle osalle 40+ miehistä parikymppinen nainen ei ole realistinen toive.

Vierailija
30/168 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan loistava aloitus. Tottakai nelikymppiset miehet haluavat leikkiä netissä että parikymppiset naiset kävisivät heihin kuumana. Todellisuus on aivan jotain muuta. Itse olen 26-vuotias eikä kävisi mielessäkään alkaa seurustella nelikymppisen äijän kanssa ja vielä vähemmän keski-ikäiset ukot kiinnosti silloin kun olin 20-vuotias :D. Harvemmin tuolla kadulla tulee vastaan pariskuntia jossa nainen on nuori ja timmi ja mies keski-ikäinen... arvatkaa miehet miksi? Koska nuo nuoret timmit naiset saavat ihan sitä oman ikäistään seuraa joten kannattaa palata nyt maan päälle sieltä taivaista haaveilemasta.

Taas joku läski av-ämmä koittaa selittää miten miehen pitää vaan ymmärtää hänen sellut ja vatsamakkarat.

Ei miehet todellakaan haaveile mistään 20v muijista.80% tyytyy mielellään omaan ikähaarukkaan ja tosiaan 5-10% 40v miehistä saattaa päästä 20v muijan kanssa petiin.Enemmän olen tavannut naisia ikähaarukassa 40-50v jotka voisivat tosissaan katsoa sinne peiliin ja lakata haaveilemasta.

Vierailija
31/168 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan näin omien tytärten mielipiteiden mukaan...vanhempi mies (40+) ei todellakaan voisi vähempää kiinnostaa. Ikä, arvot, ajattelutapa ynnä mahdolliset lähes oman ikäiset miehen lapset.

Siis yäk!

Vierailija
32/168 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 45- vuotias nainen ja kävin juuri eilen treffeillä 32- vuotiaan miehen kanssa. Hän hehkutti sitä, että miten ihanaa kanssani on jutella ja että olen valtavan kiinnostava ja ihana nainen; " niin kaunis ja aistillinen". Että repikää siitä te, joiden mielestä miehet etsivät vain nuoria naisia.

Noo, kyllä se pelimies siitä rauhottuu, kun sille pesää annat.

Vierailija
33/168 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen on ihan muut syyt, eli ap;n oma käytös,  kuin parikymmppiset tytöt ettei ap:n kaltaisia katkeria loosereita kukaan halua. 

Vierailija
34/168 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että osa keski-ikäisistä miehistä haluaa päästä naimaan kakskymppisiä ei kerro mitää parinmuodostuksesta. Eikä kukaan oikeasti aikuinen nelikymppinen edes jaksa kakskymmpisen seuraa kuin paneskelumielessä. En tiedä millä perusteella ap on johtopäätöksiinsä oikein tullut. Itse en näe missään liikkeellä mainitsemiaan pareja, enkä tunne ainuttakaan.

Tämä. 40+ miehet jättävät usein deitti-ilmoituksissaan kertomatta, että hakevat panoseuraa, eivät seurustelusuhdetta. Kieroimmat valehtelevat hakevansa "kumppania tositarkoituksella", jotta naiset kiinnostuisivat ylipäätään ollenkaan. Jos suhde huomattavasti nuoremman naisen kanssa kestääkin paneskelua pidemmälle, kenties perheen perustamiseen saakka, niin mitäs sitten kun se nuori nainen vanhenee? Luuleeko samaa tahtia vanhentunut mies 50+ tai jopa 60+ edelleen saavansa 20-30 vuotiaan naisen?

Noin parikymppisen naisen mielestä jo 25-vuotias mies voi tuntua liian vanhalta. Että herätkää jo tosiaan harhoistanne, miehet :D

Vierailija
35/168 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas joku läski av-ämmä koittaa selittää miten miehen pitää vaan ymmärtää hänen sellut ja vatsamakkarat.

Ei miehet todellakaan haaveile mistään 20v muijista.80% tyytyy mielellään omaan ikähaarukkaan ja tosiaan 5-10% 40v miehistä saattaa päästä 20v muijan kanssa petiin.Enemmän olen tavannut naisia ikähaarukassa 40-50v jotka voisivat tosissaan katsoa sinne peiliin ja lakata haaveilemasta.

Menikö tunteisiin?

Ps. En ole läski, ihan hyvä yritys toki näpäyttää :D

Vierailija
36/168 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menikö tunteisiin?

Ps. En ole läski, ihan hyvä yritys toki näpäyttää :D

Miksi menisi tunteisiin?Kerroin vain miten lähemmäs 40v miesten asiat ovat.Te naiset olette kyllä kovia pimatsuja aina luulemaan ja luuloista tulee lopulta sellainen teille myönteinen totuus :)

Vierailija
37/168 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 40 kirjoitti:

Ja pointti oli ?

Olen 33 ja sinä olisit liian vanha. Et kelpaa. En tunne ketään naista, jolla olisi yli 5 vuotta vanhempi mies. Opiskeluaikoina yksi opiskelukaveri otti varakkaan vanhemman miehen jolla oli lapsia. Hänelle naurettiin. Ilkeää, mutta näin asiaan suhtaudutaan. Tuollainen pari on vitsi.

4-kymppiset miehet kuvittelevat pärjäävänsä 3-kymppisille siksi että harrastavat liikuntaa. He eivät tajua, että yleisin 3-kymppisten sinkkumiesten harrrastus on liikunta ja kuntosali. Ja 4-kymppinen voi huhkia lenkkipolulla vaikka kellon ympäri, hän ei ikinä kuitenkaan pärjää 10 vuotta nuoremmalle.

Vierailija
38/168 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 45- vuotias nainen ja kävin juuri eilen treffeillä 32- vuotiaan miehen kanssa. Hän hehkutti sitä, että miten ihanaa kanssani on jutella ja että olen valtavan kiinnostava ja ihana nainen; " niin kaunis ja aistillinen". Että repikää siitä te, joiden mielestä miehet etsivät vain nuoria naisia.

No kuule tollo, se seksin harrastaminen on yleensä tavoite ja päämäärä molemmilla, jos mies ja nainen pitävät toisiaan miellyttävinä. Vain sinä pidät seksin saamista onnistuneena huijauksena, koska olet kelvoton rakastaja. Silloin ei nainen saakaan mitään.

Vierailija
39/168 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuule tollo, se seksin harrastaminen on yleensä tavoite ja päämäärä molemmilla, jos mies ja nainen pitävät toisiaan miellyttävinä. Vain sinä pidät seksin saamista onnistuneena huijauksena, koska olet kelvoton rakastaja. Silloin ei nainen saakaan mitään.

Niin asiaa.

Vierailija
40/168 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

heh heh

done that been there

pimpsaa poika yritti saada toivottavasti sai