Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittimarkkinoiden ANKEA taso!

Vierailija
16.08.2016 |

Olen 39-vuotias, puoli vuotta sinkkuillut nainen pääkaupunkiseudulta. Liikunnallinen, normaalipainoinen (173cm/69kg) ja nätti. Koulutustani vastaavassa työssä, murrosikäinen lapsi ja kaksi kissaa. Hymyilen paljon.

Tiesin kyllä vanhastaan jo, miten ankea miesten taso baareissa ja yökerhoissa on, mutta olen silti pettynyt. Jurrisia, masentavan näköisiä perunaneniä pettämässä vaimoaan. Koko ravintolassa tyypillisesti parhaimmillaan yksi tai kaksi ulkonäöltään minua kiinnostavaa miestä, mutta he ovat joko varattuja tai kiinnostuneita 10 vuotta itseään (ja minua) nuoremmista.

Jos jonkun kanssa juttua syntyykin, loppuu se yhtäkkiseen hiljaisuuteen/johonkin muuhun kuten että toinen ei olekaan exästään yli, 1-3 treffien jälkeen.

Kaipaisin niin kovasti elämääni fiksua ja mukavaa miestä. Täälläkin on ollut keskustelua ikäisteni vaikeuksista löytää rakkautta. Olenko liian vanha ikäisilleni miehille?? Tai onko mulla liian korkeat ulkonäkö- ym. vaatimukset?

Kommentit (96)

Vierailija
41/96 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen että meidän ikäisten naisten ongelma sinkkumarkkinoilla on epärealistiset odotukset. Fiksuja, hyvin säilyneitä ja mukavia miehiä ei vaan kauheasti ole vapaana. Ensimmäisellä kierroksella kelpasi mies joka oli vähän sinnepäin, koska laatua tärkeämpää oli päästä naimisiin ja saada lapsia. Nyt ei ole enää valmis tyytymään ihan mihin tahansa ja muuten kelvot miehet ovat ulkoisesti papparaisia.

Itse olen kolmekymppinen 185 cm/90 kg  mies, joka tienaa suht hyvin, tykkään liikkua, vaikka en mikään himoliikkuja toki ole, tykkään matkustella, laittaa ruokaa, en tupakoi, en juopottele, pyrin pukeutumaan siististi, pidän esimerkiksi kissoista vaikka en omistakaan, voisin kuvitella joskus hankkivani lapsia, ikinä en ole ketään lyönyt tai muutenkaan käyttäytynyt väkivaltaisesti jne......mutta en kelpaa naisille. Tinderissä lähes kaikki pyyhkäisevät vasemmalle, suurin osa todennäköisesti koska etsivät miehekkäämpää miestä, joku ehkä sen takia että en hirveästi hymyile kuvissa (oikeasti hymyilen kyllä välillä, mutta perusilmeeni on tylsempi, ja minun on vaikeaa saada tekohymyä kuviin) .......voi jollakin naisella olla jotain muuta yksittäistä syytä miksi ei ole kiinnostunut, mutta joka tapauksessa voidaan sanoa, että kyllä naiset tosiaan vaativat aika mukavasti erilaisia asioita miehiltä tänä päivänä, kun minun kaltainen mies ei meinaa saada kuin jonkun yksittäisen keskustelukumppanin pitkän hakemisen jälkeen, ja nekin ovat sellaisia naisia jotka odottavat minun olevan se aktiivisempi osapuoli keskustelussa alusta loppuun, ja tyytyvät itse lähinnä vastailemaan viesteihini, sen sijaan että kysyisivät jotain minulta.

Varmasti kaltaisiani miehiä löytyy muitakin, eli miehiä joiden luulisi kelpaavan monellekin naiselle, mutta syystä tai toisesta naiset eivät näitä miehiä kelpuuta, vaan kirjoittelevat mieluummin netissä miten sitä mieluista miestä ei vaan millään löydy.

Vierailija
42/96 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

YH ei käy!

T. Mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/96 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap:ta 5 vuotta vanhempi mies, käyn työssä, lapsi murrosiässä, ollut kissoja. En silti usko, että minussa on mitään niin erityistä, että kelpaisin nätille, varsinkaan jonkin verran nuoremmalle naiselle. Se kipinä puuttuu, joka saisi naisen lämpenemään. Tavallisen, arjesta selviytyvän miehen on hirveän vaikea olla kiinnostava.

Vierailija
44/96 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin vika on siinä että miehet etsivät nuorempaa. Ainahan niitä on, mutta enemmistö etsii itsensä ikäistä. Osa omasta halusta, osa siksi että tajuavat että heillä ei ole mahdollisuuksia saada 10 vuotta nuorempaa kumppania. Luulisin ongelman olevan vain siinä, että tuossa ikäluokassa ollaan jo pariuduttu ja ensimmäisessä avioliitossa, jota ei kovin herkästi lähdetä purkamaan kun lapset ovat pieniä. Toki eronneitakin on ja sinkkuja, mutta vähemmän kuin 2-kymppisten ikäluokassa.

Vierailija
45/96 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ethän sä baarista niitä parhaimpia löydä, ennemmin salama iskee kahdesti samaan paikkaan. Ja itse kun olin vastaavassa tilanteessa, aloitin operaatio Laadunparannuksen ja treenasin kroppani sellaiseen kondikseen, jossa suurin osa naisista ei ole koskaan elämänsä aikana. Mulla on kyllä muutenkin kaikki kohdallaan (vaikka itse sanonkin ja suomalainenhan ei saisi itseään arvostaa) ja miehiä tulisi ovista ja ikkunoista. Olen saanut valita parhaimman päältä :)

Tämä! Komppaan tätä tekstiä. Itsekin olen ollut aina hyvin liikunnallinen mutta ruokakin maistui. Laihdutin reilu 10kg jolloin fysiikkani pääsi oikeuksiinsa ja miehiä todella riittää. Itselläkin parempi olo itsestä.

Suomalaisten pitää oppia kehumaan itseään, turha nöyristely on naurettavaa.

Vierailija
46/96 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli turha sitä on ilmeisesti edes yrittää enää. Ei mulle ole miehen isyys mikään este ollut. Ja on voinut olla mua 5v. vanhempikin, ei ongelmaa. Mutta mahdottomalta vaikuttaa siitä huolimatta. Mitä mahtaa muut eronneet ikäiseni naiset tehdä. Vetäytyä koloihinsa (jos siis ei omista superfittiä kroppaa ilman häiritsevän suurta liikunnallisuutta😉)

Löytyykö myös miesten mielipiteitä?

Ap

Ei se ikä varmastikaan ole mikään este. Saattaa tuo asenne olla myös sitä luokkaa, ettei sinun seura kiinnosta. Miksi on miesten ja muiden ihmisten vika, jos et löydä mieleistä seuraa?

Vierailija
47/96 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa iässä olet kiinnostava noin 50-kymppisille miehille. Sieltä löytyy sellaisia joilla ei enää ole lapsia (eivät halua uuteen perheeseen) tai sellaisia joilla on pieniä lapsia (hakeeko uutta äitiä..)

Valitse siitä. Kokosi vaikuttaa passelilta. Ja olet vielä kiinteähkökin? Kyllä se siitä löytyy.

Älä, aloittaja, hyppää suinpäin merkittävästi itseäsi vanhemman miehen kelkkaan. Oma mieheni on kahdeksan vuotta minua vanhempi ja se on tässä iässä (minä 50+, hän 60+) iso asia ja on vaatinut paljon työstämistä. Välillä olen pohtinut luovuttamista, koska elämäntapamme ovat niin erilaiset. Ensinnäkin hän on asenteissaan ja elämäntavoissaan selkeästi eri sukupolvea, mikä näkyy mm. suhtautumisessa someen, musiikkimaussa, elokuvamaussa ja ylipäänsä vapaa-ajan vietossa. Toiseksi hän on eläkkeellä mutta minä vielä pitkään työelämässä, mikä taas näkyy arjessa. Kolmanneksi miehet kuolevat keskimäärin naista nuorempina, joten edessä voi olla vielä pitempi yksinäinen vanhuus, jos mies on selvästi vanhempi.

Ei konservatiivisuus ja kaleutuneisuus ikää katso. Olen 30-vuotias ja tunnen joitakin naisia, jotka sopisivat asenteineen jonnekin 1930-luvulle.

Vierailija
48/96 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytyykö myös miesten mielipiteitä?

Ap

Jos ravintolassa on vain yksi tai kaksi sinua ulkonäöltään kiinnostavaa miestä, niin tuossa on ongelmasi. Et tule löytämään sopivaa miestä, jos ulkonäkökriteerisi ovat samalla tasolla kuin niillä 25-vuotiailla naisilla, joiden koet epäreilusti vievän sinulta kaikki hyvät ikäisesi miehet. Kyllä nelikymppisen naisen luulisi jo ymmärtävän.

miähen mielipide

Tämä on niin yksilöllistä. Minä en kykenisi tavoittelemaan naista, jota en pitäisi viehättävänä. Ei vaan tule mitään.

Vierailija
49/96 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ethän sä baarista niitä parhaimpia löydä, ennemmin salama iskee kahdesti samaan paikkaan.

Miten tää nyt pitäisi ymmärtää, kun salamat todellakin iskevät jatkuvalla syötöllä samoihin paikkoihin, koska sähkö etenee aina lyhimmän vastuksen reittiä, eikä erityisen satunnaisesti.

Vierailija
50/96 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen luovuttanut. Miehet tosiaan havittelevat paljon itseään nuorempia, riippumatta siitä onko heillä mitään mahdollisuuksia tai kiinnostaako mies ketään nuorempaa naista. Yksinhuoltajuus on pitkä miinus, vaikka en ole sitä omasta tahdostani. Eläimiä minulla ei ole. Aion kasvattaa lapset parhaani mukaan ja unohtaa toiveet edes kevyestä seurustelusta. Kun ei miehille kelpaa niin ei sitten. Vanhempi mies olisi ihan ok, mutta ennen aikojaan pappaantuneet eivät sytytä ja heitä on paljon.

Vierailija
51/96 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet liian vanha ikäisillesi ja ulkonäkövaatimuksesi ovat epärealistiset. Olet lähes nelikymppinen tukevahko täti-ihminen ja pokerinaamalla valitat että ikäisesi miehet baarissa ovat masentavan näköisiä perunaneniä :D

Newsflash: ne ikäisesi hyvännäköiset vapaat miehet voivat neljävitosiksi saakka valita 28-34-vuotiaista mieleisensä, koska +\-kolmevitosista sinkkumiehistä on niin olemattoman vähäinen tarjonta. Vähän jälkeen kolmenkympin mennään naimisiin, tehdään lapset ja kolmeseiskana lähdetään toiselle kierrokselle. Muutama vuosi sitten eronneet kolmekasit/ysit harvemmin haluavat uutta vakavaa suhdetta/liittoa, joten olet hyvin hankalassa ikäryhmässä, valitan.

M39

Ei ole muuten "olemattoman vähäinen tarjonta". Eikä minulle olisi kelvannut 39-vuotias mies, vaikka oman ikäisiä olisi ollut vähänkin tarjolla. 39 on sama kuin 40 enkä halua nelikymppistä miestä. 25-vuotias kävisi ehkä jos oman ikäisiä ei löydy. N33

Vierailija
52/96 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin vika on siinä että miehet etsivät nuorempaa. Ainahan niitä on, mutta enemmistö etsii itsensä ikäistä. Osa omasta halusta, osa siksi että tajuavat että heillä ei ole mahdollisuuksia saada 10 vuotta nuorempaa kumppania. Luulisin ongelman olevan vain siinä, että tuossa ikäluokassa ollaan jo pariuduttu ja ensimmäisessä avioliitossa, jota ei kovin herkästi lähdetä purkamaan kun lapset ovat pieniä. Toki eronneitakin on ja sinkkuja, mutta vähemmän kuin 2-kymppisten ikäluokassa.

Kyllä pk-seudulla miehillä on mahdollisuus saada nuorempia, koska naisia on niin paljon ylimäärää vapaina markkinoilla. Aika usein 40-45 mies, jos on fiksu, löytää noin kolmikymppisen naisen. Ne viisikymppiset sitten vasta katselee meitä nelikymppisiä naisia.

Itseäni ei taas yhtään nappaa nuo viisikymppiset, eikä kyse ole mistään rypyistä ja perunanenistä vaan siitä, että monella tuntuu olevan tosi perinteiset sukupuoliroolikäsitykset ja parisuhdekäsitykset. Haluaisivat vaan jonkun kivan seksikumppanin ja kodinhengettären, kun ei oikein ilmankaan osaa olla. Ei sen syvempää yhteyttä kaivata.

Vierailija
53/96 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtälössä on jotakin vikaa. Miehiä on naisia enemmän joka ikäluokassa noin 55-ikävuoteen. Helsingissä on enemmän naisia kuin miehiä, mutta jo Tuttavapiirissäni on vain yksi pariskunta, jossa nainen on 15 vuotta miestä nuorempi. Mies on miljönääri.

Vierailija
54/96 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä ollut jo tiedossa kauan. Muistan takavuosina jo naapurissa asuvan lääkärin valitelleen tuota. Nainen oli oikein simpsakka, isotuloinen (varakas), lapsi aikuinen jne. Ja lapsiakin vain yksi. Sanoi, että vaihtoehdot on eläkeukot tai perässä vedettävät pummit. Ei kaivannut mieheltä kuin, että mies elättäisi itsensä, mutta se oli kuulemma jo liikaa vaadittu, kun viisikymppiset semmoiset vapaat miehet katselee nuorempia.

Samaa katselin sivusta, kun tätini aikanaan iässä 40-50 pyöri miesmarkkinoilla. Ei mitään vikaa. Hoikka, toimeentuleva nainen. Ei kaunis, mutta hyvin puettu ja mukavannäköinen. Ei halunnut "vanhaa miestä", joten haaviin tarttui vain omanikäisistä työttömiä puolialkoholiseja, joiden laskuja sai maksaa. Nämä samat miehet vonkui eksiensä perään tauotta.

Vierailija
55/96 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttu mies jäi leskeksi seitsemänkymppisenä. Rouvansa oli ihan tavisnainen, mies omalla tavallaan komea ja täytyy sanoa, että seitsemänkymppiseksi charmikas mies. Lisäksi miehellä on aikanaan ollut statusammatti. Hänestä oli aikakausilehdessä haastattelu leskeytymisestä ja sen jälkeen sai satoja, satoja kirjeitä naisilta, jotka haluasii tutustua. Samaan aikaan koko ympäristön naislauma pyöri ympärillä ja harrastuksissa yms. Hän oli aivan sekaisin suosiostaan. Ja nämä naiset ei olleet mitään mummeleita vaan tyylikkäitä, koulutettuja, varakkaita naisia. Eronneita ja leskiä, useimmat 10-15 vuotta nuorempiakin. Kaipa tämä mies oli sitten vaan ikäluokassaan niin hyvä saalis vapaiden joukossa.

Lopulta tutustui yhteen kirjoittaneeseen naiseen, joka oli kuusikymppinen ja vielä töissä. Naisella oli korkea virka ja tosi kaunis/tyylikäs ikäisekseen. Asuvat nykyään yhdessä ja rouvakin on eläköitynyt.

Tuntuu, että kyllä se vaan niin on, että nuorena naiset saa valita ja mitä vanhemmaksi mennään, sitä kovempi kilpailu hyvistä miehistä on.

Vierailija
56/96 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päin Suomea mahdat olla, kommentin nro 45 mies?

Ap :)

Vierailija
57/96 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 61, laita vaan s.postiosoite tms. jos haluat tsekata, saattaisinko mä olla "hyvä"!

Ap

Vierailija
58/96 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nro 61, laita vaan s.postiosoite tms. jos haluat tsekata, saattaisinko mä olla "hyvä"!

Ap

Kiitos mielenkiinnosta mutta on vielä vähän liian aikaista, vaimoni 38v menehtyi kesäkuussa kohdunkaulansyöpään , tytär 12v on aika rikki kuten myös itsekin enkä ole vielä valmis uuteen suhteeseen.

Vierailija
59/96 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaiselle on kai se oikea jossain , eri asia on se että kohtaavatko he koskaan

Vierailija
60/96 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

61/63: ymmärrän toki ja olen pahoillani. Voimia ♡

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan