Deittimarkkinoiden ANKEA taso!
Olen 39-vuotias, puoli vuotta sinkkuillut nainen pääkaupunkiseudulta. Liikunnallinen, normaalipainoinen (173cm/69kg) ja nätti. Koulutustani vastaavassa työssä, murrosikäinen lapsi ja kaksi kissaa. Hymyilen paljon.
Tiesin kyllä vanhastaan jo, miten ankea miesten taso baareissa ja yökerhoissa on, mutta olen silti pettynyt. Jurrisia, masentavan näköisiä perunaneniä pettämässä vaimoaan. Koko ravintolassa tyypillisesti parhaimmillaan yksi tai kaksi ulkonäöltään minua kiinnostavaa miestä, mutta he ovat joko varattuja tai kiinnostuneita 10 vuotta itseään (ja minua) nuoremmista.
Jos jonkun kanssa juttua syntyykin, loppuu se yhtäkkiseen hiljaisuuteen/johonkin muuhun kuten että toinen ei olekaan exästään yli, 1-3 treffien jälkeen.
Kaipaisin niin kovasti elämääni fiksua ja mukavaa miestä. Täälläkin on ollut keskustelua ikäisteni vaikeuksista löytää rakkautta. Olenko liian vanha ikäisilleni miehille?? Tai onko mulla liian korkeat ulkonäkö- ym. vaatimukset?
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Tota mä just tarkotan, Willy. En halua miestä jonka rakkauden estää toisen lapsi. Tässä iässä luulis miehilläkin keskimäärin olevan vähän viisautta ja kypsyyttä. Mutta jos miehet haluaa vaan tiukan pillun oman napansa viereen niin luovutan.
Ap
http://www.miesasia.fi/2014/10/miksi-miehen-ei-kannata-seurustella.html
Etsit todellakin väärästä paikasta. Tuossa iässä ne varteenotettavimmat kumppanit löytyy aivan muualta kuin baareista tai yökerhoista. Aloita vaikka uusi harrastus tai pyydä ystäviäsi järkkäämään sulle sokkotreffit.
Tuossa iässä olet kiinnostava noin 50-kymppisille miehille. Sieltä löytyy sellaisia joilla ei enää ole lapsia (eivät halua uuteen perheeseen) tai sellaisia joilla on pieniä lapsia (hakeeko uutta äitiä..)
Valitse siitä. Kokosi vaikuttaa passelilta. Ja olet vielä kiinteähkökin? Kyllä se siitä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
No ethän sä baarista niitä parhaimpia löydä, ennemmin salama iskee kahdesti samaan paikkaan. Ja itse kun olin vastaavassa tilanteessa, aloitin operaatio Laadunparannuksen ja treenasin kroppani sellaiseen kondikseen, jossa suurin osa naisista ei ole koskaan elämänsä aikana. Mulla on kyllä muutenkin kaikki kohdallaan (vaikka itse sanonkin ja suomalainenhan ei saisi itseään arvostaa) ja miehiä tulisi ovista ja ikkunoista. Olen saanut valita parhaimman päältä :)
Tää on se juttu varmaan mulla. Pääsisin kyllä joka viikko 2-3 treffeille ja varmaan enemmänkin jos ehtisin ja jaksaisin käydä mutta miesten taso ei ole miellyttänyt. Suurinta osaa en itse(kään) olisi halunnut nähdä uudelleen. Omalla kohdallani suurimmat puutteet eivät ole olleet miesten ulkonäössä vaan korvien välissä. Existä valittavia, urasta valittavia ja niitä joiden elämäntehtävä on pelkkä matkustelu/hauskanpito. Ei kiitos.
Samat sulle.
Itse olen vapautunut sinkkumies ja näitä sinkkunainen markkinoita riivaa joko:
- liian pienet lapset ja löysä isä, eli EI oikeata vapaa-aikaa
- isot lapset ja LIIKAA vapaa-aikaa jonka uuden miehen pitää täyttää KOKONAAN
- KOIRA PERKELE, joka sitoo 24h kotiin ja ei pysty edes vapaa-ajallaan tekemään mitään
Sitten on nämä tavalliset "mun ex teki sitä ja tätä" "nyyh nyyh" ja "joudun muuttamaan pienempään kun ei ole rahaa" valittajat....ankeata on.
Vierailija kirjoitti:
Etsit todellakin väärästä paikasta. Tuossa iässä ne varteenotettavimmat kumppanit löytyy aivan muualta kuin baareista tai yökerhoista. Aloita vaikka uusi harrastus tai pyydä ystäviäsi järkkäämään sulle sokkotreffit.
Ystävien kautta minäkin kehottaisin etsimään. Ja laajentamaan muutenkin omia ystävä- /tuttavapiirejään. Hanki uusia harrastuksia, nimenomaan yhteisöllisiä sellaisia. Älä pidä kynttilää vakan alla vaan vinkkaa ystävillesi, että sinulla on haku päällä ja kysele onko heillä ystäväpiirissään sopivia eronneita miehiä.
Tapasin oman miesystäväni juuri tällä tavalla eli yhteinen ystävä järjesti meille tapaamisen. Ei ollut ensimmäiset ystävän järjestämät treffit, mutta tällä kertaa natsasi. Oli paljon helpompaa alkaa tutustua toiseen kun tiesi, ettei taustalta paljastu mitään isoja yllätyksiä (esim. että hän olisikin naimisissa). Parhaillaan yritän löytää omastani ja miehen ystäväpiiristä sopivaa miestä yhdelle työkavereistani...
Itse kävin 46 vuotiaan naisen kanssa treffeillä.
Seksiäkin mntiin sitten tekemään. Löysät paikat (niin juuri), karvainen tuhero ja kaino kuin neitsyt.
Onnettomat markkinat on.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa iässä olet kiinnostava noin 50-kymppisille miehille. Sieltä löytyy sellaisia joilla ei enää ole lapsia (eivät halua uuteen perheeseen) tai sellaisia joilla on pieniä lapsia (hakeeko uutta äitiä..)
Valitse siitä. Kokosi vaikuttaa passelilta. Ja olet vielä kiinteähkökin? Kyllä se siitä löytyy.
Älä, aloittaja, hyppää suinpäin merkittävästi itseäsi vanhemman miehen kelkkaan. Oma mieheni on kahdeksan vuotta minua vanhempi ja se on tässä iässä (minä 50+, hän 60+) iso asia ja on vaatinut paljon työstämistä. Välillä olen pohtinut luovuttamista, koska elämäntapamme ovat niin erilaiset. Ensinnäkin hän on asenteissaan ja elämäntavoissaan selkeästi eri sukupolvea, mikä näkyy mm. suhtautumisessa someen, musiikkimaussa, elokuvamaussa ja ylipäänsä vapaa-ajan vietossa. Toiseksi hän on eläkkeellä mutta minä vielä pitkään työelämässä, mikä taas näkyy arjessa. Kolmanneksi miehet kuolevat keskimäärin naista nuorempina, joten edessä voi olla vielä pitempi yksinäinen vanhuus, jos mies on selvästi vanhempi.
Ap:n kuvauksessa tökkää heti tuo kohta baarissa on vain pari kiinnostavan näköistä ja..., eli haet ulkonäön perusteella miestä, joka on selvästi keskitason yläpuolella. Jos kaikki naiset toimisivat näin, niin miehiä riittää ihan loogisesti vain pienelle vähemmistölle.
Olen itse siis vajaa nelikymppinen mies ja:
- Ei, en etsi itseäni nuorempaa. Parisuhde toimii mielestäni parhaiten kun elämäntilanne ja siis myös ikä, on jokseenkin sama.
- Lapset ei haittaa - ne on jo tehty ja ongelma olisi ehkä enemmän, jos nainen haluaisi vielä perustaa perheen
- Käyn toki erittäin satunnaisesti baareissa, mutten oikeastaan hae sieltä seuraa - tyhjän saa pyytämättäkin.
Sinun kriteereillä miehiä nyt vain on vähemmän niitä etsiviä naisia. Toivottavasti kuitenkin löydät mitä etsit.
T. pottunenäinen mies
Vierailija kirjoitti:
Löytyykö myös miesten mielipiteitä?
Ap
Jos ravintolassa on vain yksi tai kaksi sinua ulkonäöltään kiinnostavaa miestä, niin tuossa on ongelmasi. Et tule löytämään sopivaa miestä, jos ulkonäkökriteerisi ovat samalla tasolla kuin niillä 25-vuotiailla naisilla, joiden koet epäreilusti vievän sinulta kaikki hyvät ikäisesi miehet. Kyllä nelikymppisen naisen luulisi jo ymmärtävän.
miähen mielipide
Vierailija kirjoitti:
Olet lihava vanha kurppa jolla on lapsia.Ei kukaan tuollaista halua.
Ap:n on kuitenkin ainakin yksi joskus halunnut, mikä on kerran enemmän kuin sinut.
14, joka päätti jättäytyä sinkuksi, jatkaa. Pidän itsestäni huolta ja tunnen olevani vielä nuori 40- vuotiaana. Haluaisin kuitenkin kumppaniksi kypsän, aikuisen miehen, joten nuoremmat miehet ei sytytä. Olen tapaillut useampaan 5-kymppistä miestä ja kokemukset ovat aika masentavia. Kaikilla on järjestään erektio-ongelmia, monet ovat pitkän, seksittömän liiton jäljiltä täysin tumpeloita sängyssä, on diabetesta ja sydänsairauksia, jotka rajoittavat elämää, on katkeruutta exää kohtaan. Useimmat 5-kymppiset miehet näyttävät jo todella ikääntyneiltä, iho on ryppyinen ja roikkuva eikä pukeutumiseen juuri panosteta. Kun tapailemani mies näyttää siltä että voisi olla isäni, on todella vaivaannuttavaa näyttäytyä yhdessä julkisilla paikoilla. Olen siis mieluummin sinkku.
Jos itse valkkaat kenen kanssa haluaisit tehdä tuttavuutta ja sitte teet aloitteen niin saat varmasti kivan miehen ennemmin tai myöhemmin.
Jos odotat että se unelmiesi mies tulee itse juttelemaan juuri sinulle.....joudut todennäköisesti odottamaan kauan. Ehkä loputtomiin.
Vierailija kirjoitti:
Jos itse valkkaat kenen kanssa haluaisit tehdä tuttavuutta ja sitte teet aloitteen niin saat varmasti kivan miehen ennemmin tai myöhemmin.
Jos odotat että se unelmiesi mies tulee itse juttelemaan juuri sinulle.....joudut todennäköisesti odottamaan kauan. Ehkä loputtomiin.
Tämä. Kyllä tuntuu vieläkin olevan vaikeata monen naisen ymmärtää tämä asia.
Vierailija kirjoitti:
Löytyykö myös miesten mielipiteitä?
Ap
Voisit olla ihan kiinnostava, jos itse lähestyt minua. En minä tosin räkälöissä pyöri......voisit lähestyä minua vaikka ruokakaupassa, bussipysäkillä, puistossa, venesatamssa tai missä tahansa normaalissa paikassa.
Et sinä kuitenkaan niin poikkeuksellisen upealta kuulosta, että jaksaisin itse lähestyä kaikista naisista juuri sinua......jos et ole millään lailla ensin osoittanut että voisit olla kiinnostunut minusta.
Vierailija kirjoitti:
Aika outo väite. Ensinnäkään en pysty edes muistamaan, mitkä suhteeni ovat alkaneet niin, että mies on tullut ensimmäisenä juttusille, koska minusta siihen aloitteen tekemiseen tarvitaan kaksi. Molempien pitää ensin osoittaa tavalla tai toisella, että toinen vaikuttaa kiinnostavalta ja saa lähestyä. Toiseksi miten ne "kivat miehet" ja "unelmien miehet" eroavat toisistaan? Jos olisin sinkku niin tekisin tietysti niitä aloitteita juuri niille "unelmien miehille" - edellyttäen siis, että he ensin sanattomalla viestinnällä ilmaisisivat kiinnostusta omalta puoleltaan.
Olet liian vanha ikäisillesi ja ulkonäkövaatimuksesi ovat epärealistiset. Olet lähes nelikymppinen tukevahko täti-ihminen ja pokerinaamalla valitat että ikäisesi miehet baarissa ovat masentavan näköisiä perunaneniä :D
Newsflash: ne ikäisesi hyvännäköiset vapaat miehet voivat neljävitosiksi saakka valita 28-34-vuotiaista mieleisensä, koska +\-kolmevitosista sinkkumiehistä on niin olemattoman vähäinen tarjonta. Vähän jälkeen kolmenkympin mennään naimisiin, tehdään lapset ja kolmeseiskana lähdetään toiselle kierrokselle. Muutama vuosi sitten eronneet kolmekasit/ysit harvemmin haluavat uutta vakavaa suhdetta/liittoa, joten olet hyvin hankalassa ikäryhmässä, valitan.
M39
Muista että olet osa sitä ankeaa tasoa.
Eihän nyt helvetti nelikymppiset ukot enää käy missään yökerhoissa tai baareissa, muuten kuin sattuman kaupan kanssa. Siis ne fiksuimmat joiden perässä olet. Etsi jostain muualta.