Deittimarkkinoiden ANKEA taso!
Olen 39-vuotias, puoli vuotta sinkkuillut nainen pääkaupunkiseudulta. Liikunnallinen, normaalipainoinen (173cm/69kg) ja nätti. Koulutustani vastaavassa työssä, murrosikäinen lapsi ja kaksi kissaa. Hymyilen paljon.
Tiesin kyllä vanhastaan jo, miten ankea miesten taso baareissa ja yökerhoissa on, mutta olen silti pettynyt. Jurrisia, masentavan näköisiä perunaneniä pettämässä vaimoaan. Koko ravintolassa tyypillisesti parhaimmillaan yksi tai kaksi ulkonäöltään minua kiinnostavaa miestä, mutta he ovat joko varattuja tai kiinnostuneita 10 vuotta itseään (ja minua) nuoremmista.
Jos jonkun kanssa juttua syntyykin, loppuu se yhtäkkiseen hiljaisuuteen/johonkin muuhun kuten että toinen ei olekaan exästään yli, 1-3 treffien jälkeen.
Kaipaisin niin kovasti elämääni fiksua ja mukavaa miestä. Täälläkin on ollut keskustelua ikäisteni vaikeuksista löytää rakkautta. Olenko liian vanha ikäisilleni miehille?? Tai onko mulla liian korkeat ulkonäkö- ym. vaatimukset?
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
61/63: ymmärrän toki ja olen pahoillani. Voimia ♡
Ap
Kiitos, elämä on joskus kovaa mutta ilman kovaa ei ole elämää.
En todellakaan uskonut jääväni kaksin tyttäremme kanssa 40 vuotiaana, oli vielä vauva haaveita ja unelmia nyt ne taitavat jäädä vain haaveiksi .
Vierailija kirjoitti:
Sun kohderyhmä on 45+ vuotiaat. Huomattu on että alle nelikymppiset miehet hakee kaksvitosta naista.
Huh. Kaksvitosena en edes katsonut 30+ miehiä.
Mistä ne nelikymppiset luulee löytävänsä nuoren naisen? Kiinasta?
Joo, surkeata on tarjonta naisissakin. 30-35-vuotiaatkin on aina joko ihmeellisiä mummoja tai sitten klubielämän kantiksia ja naamakin on jo enimmäkseen valunut sinne baarin lattialle.
Itse olen vasta aloittelemassa elämääni kun suuri osa on jo näköjään hautaan valmiita.
Homma hieno auto! Sellainen, jonka perään kaikki miehet (erityisesti amikset) kuolaa. Sillä et mitään statusmiestä saa, mutta voit saada sen tavallisen duunarin, joka voi olla hyvä mies ja samanikäinen.
Tätä ei kukaan usko, mutta miehet on käsittämättömän viehtyneitä autoihin. Useampi tuntemani nainen on saanut juuri auton avulla miesten huomion. Ne haluaa testata sitä autoa, ajella sillä.
Vierailija kirjoitti:
Joo, on aika hurjaa, et kun mä itse koen että osaan olla paljon parempi kumppani kuin 10 vuotta sitten, plus pidän itsestäni huolta, en enää kelpaakaan miehille. Ei ole ihme että esim. naiset itkee raskausarpiaan, vaik niille vakuutetaan et "kanna ne kunniamerkit ylpeydellä". Kun eron tultua kaikkikunnialla eletty elämäkin ja sen merkit on taakka sinkkumarkkinoilla? Luulin aikuisia miehiä aikuisiksi...
Se, ette halua seuustella lisääntyjien kanssa, ei kerro ihmisen aikuisuudesta tai kypsyydestä mitään. Se on samanlainen preferenssi kuin se, että toisen pitää edustaa samaa uskontoa tai seksuaalista suuntautumista.
Useat 30-45v niin miehet kuin naiset ovat ikisinkkuja tai alkoholisoituneita bilehulluja, mutta vain erittäin harvoin hyviä elämänkumppani ehdokkaita, helmiäkin on mutta vähän.
Tuontitavaraa , 🙈 ja toivotaan parasta
Vierailija kirjoitti:
Joo, on aika hurjaa, et kun mä itse koen että osaan olla paljon parempi kumppani kuin 10 vuotta sitten, plus pidän itsestäni huolta, en enää kelpaakaan miehille. Ei ole ihme että esim. naiset itkee raskausarpiaan, vaik niille vakuutetaan et "kanna ne kunniamerkit ylpeydellä". Kun eron tultua kaikkikunnialla eletty elämäkin ja sen merkit on taakka sinkkumarkkinoilla? Luulin aikuisia miehiä aikuisiksi...
no eikai raskausarvet nyt mikään ongelma ole?!huoh!niitä on melkein jokaisella.
Tietosanakirja suoraa puhetta kirjoitti:
Useat 30-45v niin miehet kuin naiset ovat ikisinkkuja tai alkoholisoituneita bilehulluja, mutta vain erittäin harvoin hyviä elämänkumppani ehdokkaita, helmiäkin on mutta vähän.
Öö, tämä nyt ei pidä ollenkaan paikkaansa.
Huvittaa miten täällä puhutaan miehien löytämisestä, kuin olisivat jotain harvinaisia riistaeläimiä. Onnea etsintään!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pitää ja se on jääkylmä totuus / just eikä melkein
Vierailija kirjoitti:
Olen 39-vuotias, puoli vuotta sinkkuillut nainen pääkaupunkiseudulta. Liikunnallinen, normaalipainoinen (173cm/69kg) ja nätti. Koulutustani vastaavassa työssä, murrosikäinen lapsi ja kaksi kissaa. Hymyilen paljon.
Tiesin kyllä vanhastaan jo, miten ankea miesten taso baareissa ja yökerhoissa on, mutta olen silti pettynyt. Jurrisia, masentavan näköisiä perunaneniä pettämässä vaimoaan. Koko ravintolassa tyypillisesti parhaimmillaan yksi tai kaksi ulkonäöltään minua kiinnostavaa miestä, mutta he ovat joko varattuja tai kiinnostuneita 10 vuotta itseään (ja minua) nuoremmista.
Jos jonkun kanssa juttua syntyykin, loppuu se yhtäkkiseen hiljaisuuteen/johonkin muuhun kuten että toinen ei olekaan exästään yli, 1-3 treffien jälkeen.
Kaipaisin niin kovasti elämääni fiksua ja mukavaa miestä. Täälläkin on ollut keskustelua ikäisteni vaikeuksista löytää rakkautta. Olenko liian vanha ikäisilleni miehille?? Tai onko mulla liian korkeat ulkonäkö- ym. vaatimukset?
No aloita laihduttamalla BMI pari pykälää pienemmäksi, ja treenaa itsesi kuntoon. 39v tarkoittaa ettei ole monta vuotta kauneutta jäljellä enää. Ja lisäksi noin nirso ettei kiinnostavaa miestä löydy mistään... voi voi. Katso vaikka Mia Halosen haastattelut, näet tulevaisuutesi "ammattilaiselta", Love Coach vai miksi se itseään kutsuikaan.
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa miten täällä puhutaan miehien löytämisestä, kuin olisivat jotain harvinaisia riistaeläimiä. Onnea etsintään!
En ole nainen mutta olettaisin että naisten on vaikea löytää itselleen hyvä kumppani siinä kuin meillä miehilläkin. Eihän se naisten tai miesten kokonaismäärästä ole kiinni vaan siitä, sattuuko sopiva kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitetaan hyviä miehiä , komeita töissä käyviä joilla on elämänhallinta kunnossa eivätkä ole juoppoja lihavia kaljupäisiä kääpiöitä ehkäpä vielä pitkäaikaistyöttömiä tai vastaavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pitää ja se on jääkylmä totuus / just eikä melkein
Huvittavaa, miten paljon ihmiset paljastavat omasta luokastaan ja sosiaalisista piirteistään tällaisia asioita vakuutellessaan. Et varmaan itsekään tajunnut asiaa.
Minä olen 49-v mies, kaksi lasta eksän kanssa. Tykkään lapsista ja haluaisin heitä kaikin mokomin lisää. Sinä olet siinä rajoilla kannattaisiko sinusta kiinnostua.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 49-v mies, kaksi lasta eksän kanssa. Tykkään lapsista ja haluaisin heitä kaikin mokomin lisää. Sinä olet siinä rajoilla kannattaisiko sinusta kiinnostua.
Voin ap:n puolesta vastata että hän tuskin kiinnostuisi sinusta. Olen aloittajan kanssa samanikäinen ja omat lapseni ovat sen ikäisiä että heidän kanssaan alkaa arki olla jo melko sujuvaa. En missään nimessä haluaisi enää aloittaa kaikkea alusta, saati sitten edes antaa kroppaani siihen tarkoitukseen vähintään vuodeksi, ellei kahdeksi. Parisuhteelta haluan aikuisia asioita, elämästä nauttimista kaiken muun merkeissä, paitsi vauvojen. Ehkä sinulla miehenä on niin erilainen kokemus lasten ns. tekemisestä ja niiden kasvattamisesta, en tiedä, mutta todellakin lähtökohdat on niin erilaiset että parempi antaa molempien etsiä haluamaansa. Aloittajasta poiketen tosin itse olen sen löytänytkin, minua nuoremmasta vapaaehtoisesti lapsettomasta miehestä :)
Vierailija kirjoitti:
Ei hemmetti sentään. Miksi mun kohderyhmä ei voi olla mun ikäskaalaa? Eli on siis totta että naisen vanheneminen ei ole ok mutta miehen on? Ei kaikki 40-v. miehet voi haluta lisää lapsia (mikä olis ymmärrettävä syy mua nuoremman etsintään). Eli näinkö se menee. Että naisten markkinat on vaan nuorten naisten ja sitten onkin miesten markkinat. Todella epäreilua! Sitä paitsi miehet kuolee nuorempana - tavallaan olis järkevää valita KORKEINTAAN oman ikäinen mies. Mutta enhän mäkään halua parikymppistä, vaikka oliskin kiinteitä jne. Haluan jonkun jolla on ymmärrystä elämästä.
Äh. Eli sopivan liikunnallinen, sopivan koulutettu (ei liikaa arvon herroille, ei liian vähän) normaali nätti 39v. nainen ei enää kelpaa. Surullista.
Ap
Voit miettiä asiaa niinkin että naisten keski-ikä on ainakin 10 vuotta korkeampi kuin miesten. Lisäksi mies ei vanhene ulkoisesti niin radikaalisti vanhetessaan kuin nainen.
Lisäksi turha odottaa saavasi lapsetonta miestä jos itselläsi on jo murrosikäinen lapsi. Miehet eivät etsi valmiita koteja vaan haluavat tehdä itse omat lapsensa.