Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aspergerin kanssa styylaaminen

Vierailija
15.08.2016 |

Olen 40 v mies. Tyttöystäväni aspergeriksi paljastui. Hän minulle kertoi diagnoosistaan tänään. Olin järkyttynyt. Suunnittelimme jo häitä. Nyt en enää tiedä mitä tehdä. Tyttöystäväni on ihana, mutta vähän outo. En halua että lapsistani tulee aspergereitä.

Aspergerin kanssa styylaaminen

Vaihtoehdot

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se diagnoosi tyttöystävääsi muuttaa? Siis sama ihminenhän hän on kuin aiemminkin ja ihmisen kanssa sitä naimisiin mennään eikä diagnoosin.

Tunnen erään naisen joka sai hoitaa lapsia, kunnes kertoi aspergeristään työnantajalle!

Jahas, ja taas alkaa nämä "asperger ei saa hoitaa lapsia" - jutut, joista sinut Henna viimeistään jo tunnistaa. Sano nyt vielä, että lievä down saa hoitaa lapsia...

Erilaisissa frendeissä kehitysvammainen oli monta vuotta päiväkodissa lapsia hoitamassa! Enkä ole edelleenkään Mikään Henna! Kyseiseen päiväkotiin ei aspergeria oteta! Eikä muihinkaan päiväkoteihin!

Aspergereitä on montaa laatua ja aivan varmasti lukuisissa päiväkodeissa on asperger-henkilöitä.

Vierailija
22/35 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aspergereitä on montaa laatua ja aivan varmasti lukuisissa päiväkodeissa on asperger-henkilöitä."

Mutta jos paljastaa olevansa asperger, niin potkitaan heti pois! Minutkin potkittiin! Kehitysvammaisia ei potkita, vaikka heidät tunnistaa jo naamasta! Minua eivät päästä edes sisään päiväkotiin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Aspergereitä on montaa laatua ja aivan varmasti lukuisissa päiväkodeissa on asperger-henkilöitä."

Mutta jos paljastaa olevansa asperger, niin potkitaan heti pois! Minutkin potkittiin! Kehitysvammaisia ei potkita, vaikka heidät tunnistaa jo naamasta! Minua eivät päästä edes sisään päiväkotiin!

No sitten vain prosessi käyntiin ja syytät niitä syrjinnästä.

Vierailija
24/35 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaa!

Vierailija
25/35 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiljaa!

Ken leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.

Vierailija
26/35 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usko nyt jo Henna, että se aspergerius ei ole ongelmiesi syy, vaan muu käytöksesi, jolle löytyy taatusti jokin muu diagnoosi kuin asperger.

Vierailija
27/35 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt minkään diagnoosin kannata antaa sitä asiaa päättää,vaan sen, millainen se ihminen käytännössä on. Jos se on "outo", kuten sanot, sillä tavalla jota et jaksa, niin ei kannata jatkaa. Jos taas ei, niin siitä vaan. 

Itselläni on asperger-diagnoosi ja olen vaimo ja kahden lapsen äiti. Enpä usko että moni minua edes järin ouotona pitää. Ehkä hieman erakkona luonteena, joka tarvii omaa rauhaa, mutta sellaisia on monet diagnoosittomat introvertitkin.

Vierailija
28/35 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35 v nainen. Kirjoittaja Hennaksi paljastui.. Hän minulle kertoi sanajärjestyksellään tänään. Olin huvittunut. Suunnittelimme jo piimä-tarjoilua. Nyt en tiedä itkeäkö vai nauraa. Kirjoittaja on sykoloki, mutta sentään putinin töttö. En halua että lapsistani tulee mormooneja.

Vierailija
29/35 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kertoo olevansa asperger niin ei saa enää olla lasten lähellä!

Koskeeko tämä myös teinejä? Tiedän pistää sitten oven lukkoon, ettei omani joudu lähelleni kunhan koulusta tulee.

Vierailija
30/35 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
31/35 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tyttöystäväni aspergeriksi paljastui. Hän minulle kertoi diagnoosistaan tänään." Nämä lauseet paljastaa Hennan. Asperger aihe, kysely, lapset mainittu ja sanajärjestys perseellään on hyvät tuntomerkit.

Vierailija
32/35 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tyttöystäväni aspergeriksi paljastui. Hän minulle kertoi diagnoosistaan tänään." Nämä lauseet paljastaa Hennan. Asperger aihe, kysely, lapset mainittu ja sanajärjestys perseellään on hyvät tuntomerkit.

Unohtamatta kyselyn erikoisia vastausvaihtoehtoja. Jo ap Hennaksi paljastui. 

Vierailija
33/35 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin asperger-tyttöystävän.

Omat omituisuuteni sopivat sellaisen kanssa hyvin yhteen.

Vierailija
34/35 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
35/35 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä blogi?

Ja en minäkään tätä aspergeria palkkaisi lastenhoitajaksi, saatika päästäisi lasteni lähelle.

Jonkun toisen, tervejärkisen apergerin voisin ottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän