Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiltti mies on myytti: Luulin löytäneeni sen paljon puhutun kiltin miehen - sekin osoittautui k*sipääksi.

Vierailija
15.08.2016 |

Olin oikeasti ihan varma, että tämä mies on kiltti, tasapainoinen ja hyväsydäminen. No samanlainen vmäinen, itsekäs kitisijä hän on kuin muutkin. En usko, että on oikeasti olemassa vilpittömästi lempeitä miehiä. Miehet ovat pohjimmiltaankin epävarmoja ja taantuvia eläimenpoikasia, jotka aina lopulta menettävät kontrollin tunteidensäätelyyn.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten vaan saat mitä tilaat.

Vierailija
2/34 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tapahtui? Muuttuiko käytös yllättäen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama pätee naisiin. Eläimiä tässä kaikki ollaan.

Vierailija
4/34 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä puhe, mistä puute vai miten se meni.

Vierailija
5/34 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blaablaa, en jaksa lukea mutta taas joku omista kokemuksistaan yleistää jonkun universaalin lain.

Vierailija
6/34 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä näki todellisen luonteesi...  Miksi olla mukava kilari naiselle?

Vierailija
7/34 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto puhutko mun miehestä??! Mulla meni vuosikausia häiden jälkeen tuon tajuamiseen mutta noinhan se juuri on. Tukea ja turvaa en hänestä saa, sitähän juuri tarvitsisin.

Vierailija
8/34 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulepas ap, olen ollut naimissa kohta 45 vuotta kiltin ja kunnolisen miehen kanssa. Mutta en ole tuijottanut kokonn enkä ulkonäköön, sillä tavallisen näköiset ja kokoiset miehet eivät luule itsestään liikoja, vaan hyväksyvät sen vaimonkin vajavaisuuden.

Ennen tätä miestä olen niitä "jännämiehiä" tavannut ja joskus se kiltteys on ollut pintakiiltoa ja se jännä on ollutkin piilossa.

Vierailija
9/34 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltit miehet kohtelevat ok, mutta heihin ei voi turvautua hädän hetkellä. Kuspäistä kitinää tulee ulos kiltistä miehestäkin. Mutta ihminen on pohjimmiltaan itsekäs eli me kaikki.

Vierailija
10/34 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miehet on vilpittömän lempeitä kunnes kyllästyvät pilluusi.

Vierailija
11/34 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin allekirjoitan tuon! Mä olin ijan ihmeissäni kuinka joku voi olla niin kiltti ja herkkä? Kunnes... Herkkyys olikin vaan holtitonta itkemistä ja erilaisen sikailun hyväksymistä itselleen. Ja kiltteyskin alkoi häviämään kun muutaman kerran käynyt päälle vihaisena. Muutenkin itsekäs vittumainen kusipää.

Vierailija
12/34 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mitä, eikö mies suostunut kynnysmatoksi sinulle?

Vierailija
13/34 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vain et ole käsittänyt itsestäsi sitä että olet Kirsi Kilari taikka Maija Mulkku.

Vierailija
14/34 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on kiltti. Mutta ei liian. Sais olla kiltimpikin. Vielä on Jeevesistä vähän opettelua.

t.kivikissaäiti

15/34 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä että olet itse sentään kiltti ja hyväsydäminen ihminen.

Vierailija
16/34 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo... kaikki on hanurista miehet ja naiset. Munat pois ja piirakat tukkoon. Juodaan viinaa kotona.

Vierailija
17/34 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jee! Kiva kiitos vaan! Löysit kiltin miehen ja muutit hänet paskaksi, kuten kaiken muun mihin kosket. Kiitti vitusti, nyt kilttejä on taas yksi vähemmän. Hei pliis, valkkaa ensi kerralla ihan suosiolla joku jännämies ettet pilaa kunnollista taas.

Vierailija
18/34 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehellä iso merkittävän peenis?

Vierailija
19/34 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän itseäni kilttimiehenä. Olen mielestäni ystävällinen, hellä, ymmärtäväinen ja hyväsydäminen, rakastan vaimoani vilpittömästi, pyrin aina tasapuolisuuteen, avoimuuteen ja rehellisyyteen kaikissa elämän yhteisissä asioissa.

---------

Mutta ei minusta tosiaan saa mitään emotionaalista turvasatamaa tai kaikki maailman myrskyt kestävää kalliota, ei tosiaankaan. Olen epävarma, voivotteleva, helposti masentuva ja pieniäkin asioita surkutteleva. En ole myöskään mikään kovakroppainen karju, vaan toimistossa työskentelevä pieni, pehmeä olmi. En siis ole mielestäni millään tavalla "miehinen mies". En sisäisesti, en ulkoisesti. Kaikkein miehekkäintä minussa on partaveden tuoksu, ja sekin tulee pullosta.

Vierailija
20/34 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on kiltti ja hyväsydäminen, lapsirakas, perhekeskeinen, ahkera jne. Se ei kuitenkaan tarkoita, että tarvii olla lapanen tai kohdella minua silkkihansikkain. Kyllä minulle saa laittaa hanttiin ja suuttua jos olen sen ansainnut. Suurin osa näistä "kusipäistä" parisuhteessa on vaan tuotosta huonosta henkilökemiasta ja sitten ruokitaan toinen toistensa "huonoja puolia". Ihmisen ei tarvitse olla täydellinen ollakseen hyvä kumppani. Niitä oikeita psykopaatteja ja kusipäänarsisteja on kuitenkin paljon vähemmän kuin annetaan ymmärtää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi