Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Johnny Depp on alkkis eikä käy suihkussa

Vierailija
15.08.2016 |

Niin ne meidän kultapojatkin vaan alkoholisoituu ja keski-ikäistyy, mutta Deppin alamäki on kyllä synkkä. Mieshän on täysdenso ja siis jo ihan Andy Mccoyn tasolla.

Tässä kännipuhe:

Suihkuttomuus selviää kuvista ja googlaamalla, on epäsiisti kuin mikä.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
22/40 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän sankarin rinnalla jopa nämä Sillanpään vaihdevuosi sekoilut tuntuu pieniltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävässä kunnossa nykyään.

http://4.bp.blogspot.com/_SU8w_1Tnu_A/SKGyZw1xEaI/AAAAAAAAAfo/bUsvJLgMM…

Huono vitsi.

Vierailija
24/40 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläköhän Vanessa huolis takasin?

Vierailija
25/40 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TIL mitä tarkoittaa denso 😃

Sukupolvikuilu. Mitä tarkoittaa TIL?

Vierailija
26/40 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni samaan kastiin Minttu Virtasen musiikkivideon ja Axl Smithin selittely videon kanssa, en pystynnyt myötähäpeältäni kovin pitkälle katsomaan!

Vierailija
27/40 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomilainen mies?

Vierailija
28/40 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri ei suostu vieläkään millään uskoon että Deppillä on päihdeongelma ja puolustaa tätä joka käänteessä. en tajua... mutta kaipa se on vaikeaa omasta idolistaan uskoa mitään pahaa (kuitenkin tämä puolustaja on itse nainen ja jo yli 40 v eli ei teini).

Tossa videossa Depp on jo semmoisessa kuosissa mihin vaan tosijuopot pääsee eli vaikuttaa olevan jo monta päivää putkessa ja gaalaan menty vanhoilla ja uusilla pohjilla. Kivasti sanat nielaisee.

Vierailija
29/40 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä kiinittännyt Deppiin mitään huomiota mutta yritin kuvitella tohon tilalle jonkun omista idoleista. Vaikka Hugh Grantin, Hugh Laurien tai Tom Hanksin mutta onneksi en pystynnyt!

Vierailija
30/40 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhee tuo Amber. Esittää siinä videolla pulmusta. Johnny sanoo monta kertaa Amberille: "Olet hullu" ja Johnny on selkeesti vihainen jostain mitä Amber on tehny tai sanonu. Ja Amber kääntyy koko ajan katsoon kameraan että se varmasti kuvaa.

Vierailija
31/40 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkään että tämä on lopun alkua. Saamme ehkä lukea pian hänen kuolemastaan ..

Toivon, että tekee Britneyt. Sekoilee huolella, mutta saa hoitoa ja paranee.

Voi voi :(

Ei ihmetytä 'sekoilut', kun molemmat mk ultran alla ja ohjelmointi alkaa pettää.

Vierailija
32/40 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiitoinen kommetti depiltä. Mitähän näkee omissa elokuvissaan? hermostuneen oloinen kaveri.

Tuli ihan mieleen tosta olemuksesta Saksikäsi-Edward

Vierailija
33/40 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihmetytä 'sekoilut', kun molemmat mk ultran alla ja ohjelmointi alkaa pettää.

Hoito = jakso uudelleenohjelmoinnissa. Ja johan pelittää Britney taas kuin unelma. Ja vakuutena on ehdollinen huoltajuus poikiin motivaatiota luomassa uuden pyristelyn varalta.

Vierailija
34/40 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoito = jakso uudelleenohjelmoinnissa. Ja johan pelittää Britney taas kuin unelma. Ja vakuutena on ehdollinen huoltajuus poikiin motivaatiota luomassa uuden pyristelyn varalta.

Meinaatko että Johnny yrittää päästä pois illuminatin pauloista? Mä uskoin illuminatiin pari vuotta sitten ja menin aivan sekaisin. En uskaltanut enää nukkuakkaan.

Vierailija
35/40 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhee tuo Amber. Esittää siinä videolla pulmusta. Johnny sanoo monta kertaa Amberille: "Olet hullu" ja Johnny on selkeesti vihainen jostain mitä Amber on tehny tai sanonu. Ja Amber kääntyy koko ajan katsoon kameraan että se varmasti kuvaa.

Amber yrittää klassisen tökerösti saada 'tunnustuksen' nauhalle. Kyselee aamusta ja haluaa saada Deppin puhumaan asiasta nauhalle. Kun olin luonnehäiriöeksäni kanssa, ajauduin monesti itse käyttäytymään epävakaasti hänen manipulaationsa alla.

Vierailija
36/40 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mäkin kuvaisin tollasta raivoovaa ja dokaavaa hullua, joka meinaa hajottaa paikat ja lorauttaa itselleeen litran viiniä. Depp on oikeasti videolla pelottava.

Vierailija
37/40 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko että Johnny yrittää päästä pois illuminatin pauloista? Mä uskoin illuminatiin pari vuotta sitten ja menin aivan sekaisin. En uskaltanut enää nukkuakkaan.

En tiedä yrittääkö pois vai hajosiko ohjelmointi tuon eukon seurassa?

Vierailija
38/40 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun käy niin sääliksi amber että voisin mennä lohduttamaan sitä ihan henkilökohtaisesti ja minua ei häiritse vaikka sillä olisikin tyttöystäviä.

t.M40v

Vierailija
39/40 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaveri ei suostu vieläkään millään uskoon että Deppillä on päihdeongelma ja puolustaa tätä joka käänteessä. en tajua... mutta kaipa se on vaikeaa omasta idolistaan uskoa mitään pahaa (kuitenkin tämä puolustaja on itse nainen ja jo yli 40 v eli ei teini).

Tossa videossa Depp on jo semmoisessa kuosissa mihin vaan tosijuopot pääsee eli vaikuttaa olevan jo monta päivää putkessa ja gaalaan menty vanhoilla ja uusilla pohjilla. Kivasti sanat nielaisee.

Hah hah 40-vuotias teini.

Vierailija
40/40 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo ikinä tajunnu mikä tos depissä viehättää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme