Johnny Depp on alkkis eikä käy suihkussa
Niin ne meidän kultapojatkin vaan alkoholisoituu ja keski-ikäistyy, mutta Deppin alamäki on kyllä synkkä. Mieshän on täysdenso ja siis jo ihan Andy Mccoyn tasolla.
Tässä kännipuhe:
Suihkuttomuus selviää kuvista ja googlaamalla, on epäsiisti kuin mikä.
Kommentit (40)
Tämän sankarin rinnalla jopa nämä Sillanpään vaihdevuosi sekoilut tuntuu pieniltä.
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävässä kunnossa nykyään.
http://4.bp.blogspot.com/_SU8w_1Tnu_A/SKGyZw1xEaI/AAAAAAAAAfo/bUsvJLgMM…
Huono vitsi.
Vieläköhän Vanessa huolis takasin?
Vierailija kirjoitti:
TIL mitä tarkoittaa denso 😃
Sukupolvikuilu. Mitä tarkoittaa TIL?
Meni samaan kastiin Minttu Virtasen musiikkivideon ja Axl Smithin selittely videon kanssa, en pystynnyt myötähäpeältäni kovin pitkälle katsomaan!
Mun kaveri ei suostu vieläkään millään uskoon että Deppillä on päihdeongelma ja puolustaa tätä joka käänteessä. en tajua... mutta kaipa se on vaikeaa omasta idolistaan uskoa mitään pahaa (kuitenkin tämä puolustaja on itse nainen ja jo yli 40 v eli ei teini).
Tossa videossa Depp on jo semmoisessa kuosissa mihin vaan tosijuopot pääsee eli vaikuttaa olevan jo monta päivää putkessa ja gaalaan menty vanhoilla ja uusilla pohjilla. Kivasti sanat nielaisee.
En ole ikinä kiinittännyt Deppiin mitään huomiota mutta yritin kuvitella tohon tilalle jonkun omista idoleista. Vaikka Hugh Grantin, Hugh Laurien tai Tom Hanksin mutta onneksi en pystynnyt!
Kauhee tuo Amber. Esittää siinä videolla pulmusta. Johnny sanoo monta kertaa Amberille: "Olet hullu" ja Johnny on selkeesti vihainen jostain mitä Amber on tehny tai sanonu. Ja Amber kääntyy koko ajan katsoon kameraan että se varmasti kuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Pelkään että tämä on lopun alkua. Saamme ehkä lukea pian hänen kuolemastaan ..
Toivon, että tekee Britneyt. Sekoilee huolella, mutta saa hoitoa ja paranee.Voi voi :(
Ei ihmetytä 'sekoilut', kun molemmat mk ultran alla ja ohjelmointi alkaa pettää.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiitoinen kommetti depiltä. Mitähän näkee omissa elokuvissaan? hermostuneen oloinen kaveri.
Tuli ihan mieleen tosta olemuksesta Saksikäsi-Edward
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon, että tekee Britneyt. Sekoilee huolella, mutta saa hoitoa ja paranee.Voi voi :(
Ei ihmetytä 'sekoilut', kun molemmat mk ultran alla ja ohjelmointi alkaa pettää.
Hoito = jakso uudelleenohjelmoinnissa. Ja johan pelittää Britney taas kuin unelma. Ja vakuutena on ehdollinen huoltajuus poikiin motivaatiota luomassa uuden pyristelyn varalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoito = jakso uudelleenohjelmoinnissa. Ja johan pelittää Britney taas kuin unelma. Ja vakuutena on ehdollinen huoltajuus poikiin motivaatiota luomassa uuden pyristelyn varalta.
Meinaatko että Johnny yrittää päästä pois illuminatin pauloista? Mä uskoin illuminatiin pari vuotta sitten ja menin aivan sekaisin. En uskaltanut enää nukkuakkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kauhee tuo Amber. Esittää siinä videolla pulmusta. Johnny sanoo monta kertaa Amberille: "Olet hullu" ja Johnny on selkeesti vihainen jostain mitä Amber on tehny tai sanonu. Ja Amber kääntyy koko ajan katsoon kameraan että se varmasti kuvaa.
Amber yrittää klassisen tökerösti saada 'tunnustuksen' nauhalle. Kyselee aamusta ja haluaa saada Deppin puhumaan asiasta nauhalle. Kun olin luonnehäiriöeksäni kanssa, ajauduin monesti itse käyttäytymään epävakaasti hänen manipulaationsa alla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mäkin kuvaisin tollasta raivoovaa ja dokaavaa hullua, joka meinaa hajottaa paikat ja lorauttaa itselleeen litran viiniä. Depp on oikeasti videolla pelottava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko että Johnny yrittää päästä pois illuminatin pauloista? Mä uskoin illuminatiin pari vuotta sitten ja menin aivan sekaisin. En uskaltanut enää nukkuakkaan.
En tiedä yrittääkö pois vai hajosiko ohjelmointi tuon eukon seurassa?
Mun käy niin sääliksi amber että voisin mennä lohduttamaan sitä ihan henkilökohtaisesti ja minua ei häiritse vaikka sillä olisikin tyttöystäviä.
t.M40v
Vierailija kirjoitti:
Mun kaveri ei suostu vieläkään millään uskoon että Deppillä on päihdeongelma ja puolustaa tätä joka käänteessä. en tajua... mutta kaipa se on vaikeaa omasta idolistaan uskoa mitään pahaa (kuitenkin tämä puolustaja on itse nainen ja jo yli 40 v eli ei teini).
Tossa videossa Depp on jo semmoisessa kuosissa mihin vaan tosijuopot pääsee eli vaikuttaa olevan jo monta päivää putkessa ja gaalaan menty vanhoilla ja uusilla pohjilla. Kivasti sanat nielaisee.
Hah hah 40-vuotias teini.
Mä en oo ikinä tajunnu mikä tos depissä viehättää
Järkyttävässä kunnossa nykyään.
http://4.bp.blogspot.com/_SU8w_1Tnu_A/SKGyZw1xEaI/AAAAAAAAAfo/bUsvJLgMM…