Mikä auttaisi ahdistukseen?
Ihan hirveä olo ollut koko päivän, ahdistaa ja itkettää. Olen yrittänyt tehdä kaikenlaista nyt illalla, kävin kirppiksellä ja siivosin kotona, mutta koko ajan painava olo rinnassa ja itsetuhoiset ajatukset päällä. Syvään hengittämistäkin olen koettanut, mutten pysty keskittymään siihen.
Kommentit (11)
Mulla auttaa raivokas hikilenkkeily. Jos ei sekään auta niin otan lääkkeen.
Ei voi lähteä enää lenkille, muuten ei tuu uni ja huomenna pitää mennä töihin. ap
Yritän vielä niitä hengitysharjoituksia, jospa niistä olisi apua. ap
Punttisali! En tiedä onko mitään ihanampaa, kun treenin jälkeen tärisevin jaloin paita märkänä ja hiki naamasta valuen kävelee suihkuun, kuumaan suihkuun ja pesee tuoksuvalla suihkushampoolla ja karhealla sienellä hinkaten kaikki kuonat... se olo sen jälkeen...
Se on voittajan olo.
Kuuntele youtubesta pelon meditaatio tai vastaava. Pelastanut minut monta kertaa ja olen nukahtanut rauhallisesti.
Mulla sama ollu jo muutaman päivän. Tsemppiä ja myötätuntoa sulle ap <3
Etkö saa mistään yhtään rauhoittavaa tai nukahtamislääkettä? :/ Sympatiat sulle ..♡
Mä laitan kuulokkeet päähän ja kuuntelen musiikkia niin kovalla, että kaikki ajatukset hukkuu sen alle. Yleensä jotain tosi aggressiivista huutoa. Auttaa, yllättävää kyllä. :D
Mua auttaa rukoilu, mutta uskon, jos se ei oo kaikkien juttu. Mä voin silti rukoilla sun puolesta :)
Miten ois jos lukisit pätkän kirjaa ja nukahtaisit. Huomenna on uusi päivä.