Kyllästynyt olemaan neitsyt.
Olen 21-vuotias nainen. Haluaisin hoitaa homman pois alta, mutta mulla on vähän rimaa, enkä halua maata 60+v juopon kanssa mitä täällä tuppukylässä riittää. Ei sillä, musta tuntuu että edes nuo eivät ole kiinnostuneet mustak koska olen hyvin maskuliininen, 185cm pitkä, lyhyet tällä hetkellä oranssit hiukset ja lävistys ja venytykset löytyy (av-mammojen mukaan ehkä wt) ja miehet tuntuu arastavan tälläistä naista. Lähin _kapakka_ on 15km päässä ja siellä tarjonta on samanlaista. Olen myös aika ujo, mikä ei paranna tilannetta. Hiljaiset ja ujot on aina pervoimpia, joten muutos tähän on nyt saatava. Mitä mun pitäis tehdä?
Kommentit (5)
Matkusta lähimpään tuppukylää isompaan kaupunkiin, ota hotellihuone ja hoida homma. Tinder tai nuorten menomesta. Problem solved.
Olisiko mahdollista että muuttaisit ulkonäkösi normaaliksi, miehet vois kiinnostua paremmin.
Miksi neitsyydestä pitäisi päästä eroon vain huvin vuoksi? Älä välitä muiden ihmisten mielipiteistä äläkä typeristä sosiaalisista paineista. Ei ole häpeä olla neitsyt. Odota mieluummin sitä oikeaa ihmistä jonka kanssa olla intiimisti.
Taidat pelätä miehiä ja siksi sulla on tuollainen tukka ja lävistyksiä, koska ne karkottaa miehet.