Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eläinlääkäri lopetti vahingos koirani

Vierailija
15.08.2016 |

Käytin eilen koiraamme rokotuksella tai niin ainakin oli tarkoitus! Olen kuullut puhuttavan, että koiria viedään piikille. No, sanoin lääkärille, että tulimme sitten piikille. Lääkäri alkoi kysellä ihmeellisyyksiä, mutta ajattelin,että kyllähän neuvolassakin lasten rokotuksista ollaan ensin juteltu. Lääkäri tosiaan kysyi,että olenko varma tästä? No, olen, vastasin. Sitten se kysyi,että haluanko olla läsnä kun se tehdään. Siinä ajattelin,että onpas kumma, no voin mä mennä käytävään odottamaan. Pian sitten tultiin kysymään,että haluanko vielä nähdä koirani??!! Sitten valkeni koko totuus: lääkäri oli LOPETTANUT rakkaan koirani!! Järkytys ihan valtaisa, minun ensimmäinen koirani ja en saanut pitää sitä luonamme kuin vuoden verran :(

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkoko näiden on aina tulla juuri tänne harjoittelemaan trollaamista?

Vierailija
2/17 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopajoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi itku:( Otan osaa...

Vierailija
4/17 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just just ja voi voi

Vierailija
5/17 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira

Vierailija
6/17 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo ja Porvoossa tämä lekuri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo minäkin vien lapset piikille enkä tietty sano mille piikille sillä kertaa.

Vierailija
8/17 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justiinsa. Ei millään pahalla, mutta johan ne aikaa varatessa selkokielisesti tarkentavat, mitä varten aikaa varataan. Lisäksi lääkäri ennen eläimen lopettamista selvittää toimenpiteen, mitä siinä tapahtuu ja kysyy myös meneekö eläin yhteistuhkaukseen vai haluaako omistaja haudata sen itse. En todellakaan usko, että on mahdollista varata aikaa eutanasiaan ilman että termi eutanasia tulee kertaakaan ilmi. Huono provo, joka todistaa ainakin sen, että sinulla ei ole lemmikkejä eikä minkäänlaista kokemusta eläinlääkärillä käymisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaa lisää. Ei oikein kulje vielä toi läppä..

Vierailija
10/17 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntainako?

Auts, olipa ikävä tapaus. Miten lääkäri reagoi, kun hänelle selvisi totuus? Pahoitteliko edes?

Lämmin osanotto ja voimia kovasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpölöpö

Vierailija
12/17 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten, taisi olla 90-luvulla oli tälläinen tapaus, aloittajan tarina on pelkkä huono provo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori oli tylsää, olihan tää provo

kopioin tekstin suoraan täältä

http://kaksplus.fi/threads/elaeinlaeaekaeri-lopetti-koiramme-vahingossa…

ap

Vierailija
14/17 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, jokainen eläinlääkäri kyselee ennen piikittämistä, mitä eläinvainajalle tehdään.

Ja pitää olla tosi tyhmä, jos puhuu piikilletuomisesta, kun vie eläimen rokotettavaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori oli tylsää, olihan tää provo

kopioin tekstin suoraan täältä

http://kaksplus.fi/threads/elaeinlaeaekaeri-lopetti-koiramme-vahingossa…

ap

Hauskuutta kesti kaikki 13min. Olisit keksinyt paremman, esim mieheni hakkaa/pettää/on muuten vaan sika. Ne menestyvät paremmin kunhan et sorru liioitteluun vaan etenet kohtuuden rajoissa. Tsemppiä seuraavaan yritykseen.

Vierailija
16/17 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollal lallaa........

Vierailija
17/17 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käynyt tällainen tapaus. Väärinkäsitys oli, tämä on kopio siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi