Olen pokeriammattilainen. Kysyttävää?
Kommentit (48)
Tota ootat sä koko päivän nauloi ja kallei vai pelaatko rushia?
Vierailija kirjoitti:
- pokerstars
- pohjakassa: 20tonnia
- keskitulo 4bb/100 mikä on mulla noin 120e/tunti
ja sitten heräsin
Vierailija kirjoitti:
Aika tylsäksi tämäkin provoketju sitten meni. Oisit edes tehny pohjatyön kunnolla, että ois voinu ottaa ilon irti. T: ihan oikeasti ammatikseen pelaava.
mikä pohjatyö??
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- pokerstars
- pohjakassa: 20tonnia
- keskitulo 4bb/100 mikä on mulla noin 120e/tunti
ja sitten heräsin
onko se sun mielestä "unelma" istua koko päivän koneen ääressä? Ja 30 tuntia per viikko x 4 x 120 ei kovin kummoinen tulos ole. Kymppitonni per kuukausi se on, mutta koko aika riski että homma loppuu ja ei mulla makseta lomapäiviä tai eläkettä sitten myöhemmin... joo, jooo.. unelma toi varmasti on.
Vierailija kirjoitti:
Tota ootat sä koko päivän nauloi ja kallei vai pelaatko rushia?
Suurin osan käsistä pelaan zoom-pöytiä
ja infoksi: tuo 4bb/100 ja 120e per tunti on post rakeback... Eli rakeback sisältyy tulokseen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi hyvässä (100k gtd) turnauksessa joku puski isolla stäckillä ysiparilla reraissuun preflop? Olen miettinyt koko päivän eilistä tilannetta, kun tipuin kakkostäkkinä.
Tilanne meni siis näin: mulla taskukallet, stack 80bb. Ensimmäinen puhuja pikkustackilla korotti 3x bb. Korotin 9bb. Noin 100bb stack laittoi jonkun 25-30bb, johon mun oli pakko puskea. Sitten se maksoi heti ja näytti ysit ja veti setin flopilta.
En saa mielenrauhaa ennen kuin tajuan, miksi se pelasi noin?
Se on jo pelattu peli. Syitä tuollaiseen peliin voi olla monia. Vastustaja tulkitsi pelin väärin, mutta voitti silti. Tai sitten hän pelasi just niin kuin tuo tilanne pitikin pelata. Suurimman virheen teet siinä, kun jäät kiinni jo ajat sitten ratkenneeseen peliin.
Älä pelaa enemmän kuin sinulla on vara hävitä.
hei jos löytyy niitä pelimerkkejä esim jossa luvut 500 , 100 jne niin minkä arvoisia ne on?
Aika tylsäksi tämäkin provoketju sitten meni. Oisit edes tehny pohjatyön kunnolla, että ois voinu ottaa ilon irti. T: ihan oikeasti ammatikseen pelaava.