Kukaan ei vastannut mun Lidlin lasagne kysymykseen. Eli vielä kerran kelpaako teidän muulle perheelle?
Kommentit (18)
Ei maistu kuin puolisolle. Ennen söin itsekin, mutta kyllästyin. Lapset ei koske.
En ole koskaan kokeillut, niin en osaa sanoa.
En tiedä, kun en ole ikinä ostanut. Oon olettanut, että on samanlaista mössöä, kuin muutkin kauppojen lasagnet, mutta pitäiskö se olla jotenkin parempaa?
Minäkään en ole kokeillut, kun ei llidliä ole, jos sitten olisin silloinkaan.
Muutkin kaupan lasagnet ovat olleet hirveitä, en ole pystynyt syömään itse, ja lapsetkin ovat valittaneet kun toinen vanhempi on ostanut jotain valmislasagnea.
Oon joskus ostanut. Minusta ihan ok, mies ei syö
Kilon pakkaus ja maksaa noin neljä euroa. Minusta on hyvää mutta makuja on monia. t.ap
Kerran ostin ja jäi viimeiseksi se kerta. Yritin kyllä syödä ja inhoan heittää ruokaa roskikseen, mutta siinä oli niin omituinen sivumaku, etten pystynyt. Mikä lie ainesosa, mauste, lisäaine. Vastaava outo maku on erään pizzerian tuotteissa, joista minulle tulee todella huono ja sairas olo jo ruokaillessa - tutut tykkäävät kyllä syödä ko. paikassa. Minulle tuo maku on missä tahansa ruoassa varoitusmerkki, että tämä ruoka on myrkkyä, älä syö.
Se maistuu jopa kylmänä. Yleensä lämmitän osan siitä mikrossa ja loput syön kylmänä jääkaapista kun se niin hyvää.
Laitan purkillisen kermaa jos jokin ruoka ei maistu.
Vierailija kirjoitti:
Laitan purkillisen kermaa jos jokin ruoka ei maistu.
Ja reilusti valkosipulia
Jää itsellä ostamatta tehotuotetun, huonoissa oloissa kasvaneiden possujen takia. Liha lienee peräisin jostain eurooppalaisesta lihatehtaasta (Puola?)
Muutama vuosi sitten se oli maultaan yms. "Keelvollista" liha epämääräistä, mutta hinta laatu kuitenkin +.
Vuosi sitten söin viimeksi ja valmistaja oli vaihtunut ja oli ihan paskaa.
Nyt se on tarjouksella ja ajattelin taas kokeilla koska alle 3€ kilo
Itse ostan vaan niitä Lidlin yhden hengen lasagne aterioita. Tosi hyvä mielestäni mutta sillain ehkä 2 kertaa vuodessa menee,
Kelpaa lapsille, tosin oli joku italianviikkojen tuote
Jos lapset ei syö, ei syö muutakaan.
Ei kelpaisi.