Olen pokeriammattilainen. Kysyttävää?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Miksi hyvässä (100k gtd) turnauksessa joku puski isolla stäckillä ysiparilla reraissuun preflop? Olen miettinyt koko päivän eilistä tilannetta, kun tipuin kakkostäkkinä.
Tilanne meni siis näin: mulla taskukallet, stack 80bb. Ensimmäinen puhuja pikkustackilla korotti 3x bb. Korotin 9bb. Noin 100bb stack laittoi jonkun 25-30bb, johon mun oli pakko puskea. Sitten se maksoi heti ja näytti ysit ja veti setin flopilta.
En saa mielenrauhaa ennen kuin tajuan, miksi se pelasi noin?
Puuttuu aika paljon tietoja analysoimaan tätä? Oletko ollut ennen aggressiivinen ja korottanut huonoilla käsillä? Onko ollut bubble-lähellä?.. Ehkä tuo BigStack oli vain joku fish... Vaikea sanoa tästä.
Putosin eilen Sunday Millionista TOP100ssa AA ei pitänyt TT vastaan kun rahat meni preflop sisään. Miksi hän teki noin? Mun tapauksessa hän oli vain "kala" ja liian aggressiivinen. Hyvä että noita on.
Miksi Gus Hansen on valtavasti häviöllä nettipokerissa? Onko kala?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stars on aivan helvetin rigged eikä siin pelata todennäkösyyksillä :DDDD scriptit on suunniteltu maksimoimaan rake ja tekee action handei ja paljo vetojen osumisia apinoille
Esim turneessa isompi stäkki voittaa all in 70% tn. huolimtta korteista, jotta se loppus nopeemmi.Näin te "kalat" aina sanotte. Helpompi syyttää muita kuin myöntää että on itse vain liian tyhmä.
Ja jos olisit perehtynyt asiaan, niin olisit nähnyt ihan tilastoista että "action" on ihan todennäköisyyskien mukaan ja ei sen enempää eikä vähempää...
Oon nimenomaan perehtyny asiaan 1m käsien perusteella. Sillo ku molemmilla on naula kädessä ni naula tulee pöytää 78% todennäköisemmin ku sen pitäs tulla. Se ei mitenkään ole virhemarginaalien sisällä.
höpö höpö
Näitä juttuja on ihan tarpeeksi tutkittu ja käyty läpi monta kertaa jo ajat sitten. 1m käsiä... LOL. Missä aikavälissä olet niitä ehtinyt pelata jos koko peli on rigged ja rake maksimoidaan.. hahaha. idiootti...
Itse en pelaa (en osaa) mutta aihe kiinnostaa, joten kiitos avauksesta!
Työkaveri sanoi joskus, että online-saiteilla ei ole väliä kuinka hyvä pelaaja on. Täytyy vain pitää huolta että pelaa itseään huonompia vastaan. Eli paras aika on pe-la ilta, kun porukka on humalassa? Ehkä ei koske sinua, koska pelaat isommilla panoksilla.
Toiseksi, miten netissä voi tietää että pöydässä ei ole kimpassa pelaajia.. Pelataan ainoastaan tuttujen nimimerkken kanssa? Vai pitääkö vain osata todennäköisyydet ja häipyä jos yhdellä vastustajalla alkaa osumaan liian hyvin?
No höh, tää tyyppi ei oo ammattilaista nähnykään. Hyvät on "analyysit"
Vierailija kirjoitti:
Miksi Gus Hansen on valtavasti häviöllä nettipokerissa? Onko kala?
Veikaan että GH on kala nettipeleissä. Itse olen esim. hyvä nettipelaaja, mutta jos istun samaan pöytään kokeneiden live-pelaajien kanssa, niin häviän aika varmasti. Luulen että Gus Hansenilla on tullut online myös paljon tilt ongelmia. Hänen vahvuus on ehkä live missä myös psykologia ja vastustajan lukeminen ovat tosi tärkeitä. Itse olen tosi huono livenä
Outoa myös, ettei koskaan nettipokerissa ole dead drawia turnin jälkee. Aina on vähintään suoran veto ja osuu ehkä joka toinen kerta!! Jos all in niin flopilla ei ikinä ratkea vaikka olisi setti tai paria vaan se jatkuu niin että toinen saa suoran siihe ympärille.
Vierailija kirjoitti:
Itse en pelaa (en osaa) mutta aihe kiinnostaa, joten kiitos avauksesta!
Työkaveri sanoi joskus, että online-saiteilla ei ole väliä kuinka hyvä pelaaja on. Täytyy vain pitää huolta että pelaa itseään huonompia vastaan. Eli paras aika on pe-la ilta, kun porukka on humalassa? Ehkä ei koske sinua, koska pelaat isommilla panoksilla.
Toiseksi, miten netissä voi tietää että pöydässä ei ole kimpassa pelaajia.. Pelataan ainoastaan tuttujen nimimerkken kanssa? Vai pitääkö vain osata todennäköisyydet ja häipyä jos yhdellä vastustajalla alkaa osumaan liian hyvin?
paras aika pelata on kyllä 18-8 ja totta että viikonloput ovat paras aika. Mutta nykyään on vaikea löytää noita heikkoja vastustajia. Kaikeilla saiteilla on valtavasti reg (regular players) ja niitten taso on kyllä hyvä. Kaloja löytyy mutta kamppailu niistä on kova. Eli: Kannattaa lähtee sillä asenteella että täytyy tehdä tosi kovasti duunia ja oppia aika pajon että pärjää. Muuten: No Chance!
Oletko koskaan pelannut NL teksua ?
Vierailija kirjoitti:
Outoa myös, ettei koskaan nettipokerissa ole dead drawia turnin jälkee. Aina on vähintään suoran veto ja osuu ehkä joka toinen kerta!! Jos all in niin flopilla ei ikinä ratkea vaikka olisi setti tai paria vaan se jatkuu niin että toinen saa suoran siihe ympärille.
bla bla bla... ole nyt hiljaa kala...
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan pelannut NL teksua ?
Tottakai. ;-) Kyllä se siitä lähti. Mutta ei sitten kiinnostanut enää. PLO on paljon parempi vaihtoehto. N
"Kala" :'D. Suittareillahan on 6% mahis saada väri. Jos oon itse pelannut 870 suittarit ja väri on tullut 301 kertaa. Tosin en ole sillä tienannut kun yleensä väri menee riverillä pilalle kun neljäs tulee.
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies vai nainen? Ikäsi?
Mies, 41
Oletko homo vai hetero? Parisuhdestatuksesi?
Vierailija kirjoitti:
"Kala" :'D. Suittareillahan on 6% mahis saada väri. Jos oon itse pelannut 870 suittarit ja väri on tullut 301 kertaa. Tosin en ole sillä tienannut kun yleensä väri menee riverillä pilalle kun neljäs tulee.
makethejp kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
makethejp kirjoitti:
Onko sinulla psykologista silmää? Oletko hyvä laskemaan todennäköisyyksiä?
psykologia on online ihan turhaa. Online pelataan ainoastaan todennäköisyyskillä. Tilastoja pitää osaa lukea ja pitää olla vähän nörtti...
Etkö pelaa liveä sitten lainkaan? Eikös se ole kaikkien rehellisin lahjakkuuden mitta?
vitut mua joku kunnia tai lahjakkuus kiinnosta. Mua kiinnostaa vain rahaa. Jos löytäisin työpaikan missä olisi saman tasoinen palkka, yhtä joustavat työajat, etätyömahdollisuus jne... niin kyllä lopettaisin heti pelamisen. Tämä on kyllä loppupeleissä hyvin tylsää...
Vierailija kirjoitti:
Oletko homo vai hetero? Parisuhdestatuksesi?
Parishuhdestatus: TINDER
Tähtäimessä: Naiset (isot tissit ovat "must have")
Oon nimenomaan perehtyny asiaan 1m käsien perusteella. Sillo ku molemmilla on naula kädessä ni naula tulee pöytää 78% todennäköisemmin ku sen pitäs tulla. Se ei mitenkään ole virhemarginaalien sisällä.