Kyllä on ankeet tarjonnat deittipalstalla
Ja en eded ole ronkeli. Kunhan nyt ei ryyppää ja polta niin pääsee jo alkuun mutta ei, eihän tuolla ole mitään. Aina sanotaan että naisilla kauheat kriteerit miehille mutta nyt väittäisin kyllä että se on ihan päinvastoin.
Itku tässä tulee, ei taida miestä enää löytyä. Deittipalsta oli viimeinen oljenkorsi ja huonolta näyttää.
Kommentit (16)
Onko AV:lla oma deitti palsta, vai millä deitti -palstalla kävit? - pisteet kuitenkin, jos rohkaistuit ottamaan itse yhteyttä, vai odotitko "vain" että joku natsaava ottaisi sinuun yhteyttä(?)
Vierailija kirjoitti:
Onko AV:lla oma deitti palsta, vai millä deitti -palstalla kävit? - pisteet kuitenkin, jos rohkaistuit ottamaan itse yhteyttä, vai odotitko "vain" että joku natsaava ottaisi sinuun yhteyttä(?)
Eikai aaveella mitään ole.
Tietysti otan itsekin yhteyttä enkä vain odota että viestejä tulisi mutta on todella ankeet ja vähäiset vaihtoehdot. Suurin osa on lähes tyhjiä " ota selvää" profiileja. Ei edes omia perustietoja voida laittaa.
Hah. Ihan oikein teille. Mitäs ei kelpaa!
Vierailija kirjoitti:
Joo, ei noissa näytä olevan kuin mummoja ja white trashia.
YH:ta ja jotain prinsessoja joille pitäs olla rikas komea julkkis tms.
Ootko tsekannut OkCupidin? Ihan tasokasta porukkaa, tosin polyamorikkoja aika paljon.
Voisiko joku tekniikan ihmelapsi kehittää vapaa&kunnollimen sinkkumies GO -sovelluksen?
Noi deittipalstat on paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Ootko tsekannut OkCupidin? Ihan tasokasta porukkaa, tosin polyamorikkoja aika paljon.
Hahah, joo tosi.
Naamassa on enemmän rapalaa kuin kalamiehen pakissa ja päälaella on joku luudanharjaa muistuttava pehko. Ei noista enää edes tiedä että onko ne ihmisiä vai mitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahah, joo tosi.
Naamassa on enemmän rapalaa kuin kalamiehen pakissa ja päälaella on joku luudanharjaa muistuttava pehko. Ei noista enää edes tiedä että onko ne ihmisiä vai mitä.
Ai jaa, mikä kaupunki? Tampereella ihan perustyyppejä, Helsingissä oli oudompia mutta myös kiinnostavampia ja siis komeitakin, ei lävärityyppejä vain.
Ihmetyttää miehenä naisten profiilit, joissa ei ole mitään kuvausta. Sekö pitäisi riittää kiinnostuksen herättämiseksi, että on nainen? Joillakin ei ole edes kuvaa.
No kokeile täältä palstalta hakea. Mä en polta enkä juo. Onko muita toiveita?
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää miehenä naisten profiilit, joissa ei ole mitään kuvausta. Sekö pitäisi riittää kiinnostuksen herättämiseksi, että on nainen? Joillakin ei ole edes kuvaa.
Itse olen siellä ilman kuvaa ja profiilitekstiä sen takia, koska en halua herättää kiinnostusta ja saada yhteydenottoja epäkiinnostavilta miehiltä. Olen siellä etsimässä kiinnostavaa seuraa ja löydän sen parhaiten itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen siellä ilman kuvaa ja profiilitekstiä sen takia, koska en halua herättää kiinnostusta ja saada yhteydenottoja epäkiinnostavilta miehiltä. Olen siellä etsimässä kiinnostavaa seuraa ja löydän sen parhaiten itse.
Ok. Teen profiilin lähiaikoina jonnekin ;)
taidat olla ainoa nainen joka ajattelee noin. en ole polttanut koskaan ja alkoholia en juo kuin uutenavuotena.
0 vastausta koskaan.
Vierailija kirjoitti:
taidat olla ainoa nainen joka ajattelee noin. en ole polttanut koskaan ja alkoholia en juo kuin uutenavuotena.
0 vastausta koskaan.
Ai miten?
Vierailija kirjoitti:
No kokeile täältä palstalta hakea. Mä en polta enkä juo. Onko muita toiveita?
Täältä? Eihän tämä ole mikään parinhaku palsta.
Joo, ei noissa näytä olevan kuin mummoja ja white trashia.