Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Michael Kors laukut wt??

Vierailija
14.08.2016 |

Mielipide_

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On MK:n nahkalaukut laadukkaampia kuin muoviset Vuittonit. Tyhmät maksaa merkistä, fiksut laadusta.

Jos haluan kauniin muovilaukun, niin guess käy. Laukut ei maksa mahdottomia, mutta ei ne kestäkään pitkään. Vuittonissa tuntisin itseni "look at me trashiksi".

Vierailija
22/66 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallisia laukkuja ihan kaikenlaisilla ihmisillä, ainakin täällä usassa. Tosi tyhmää leimata joku merkki millään (rasistisella) halventavalla merkillä. Voin kyllä kertoa, että tuo nimittelysana ylipäätään tekee ihmisestä täällä alatyylisemmän, kuin mikään laukku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Guess on wt. Kors ei ole.

Vierailija
24/66 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

paljon ne maksaa=?

Kirppiksellä näkyi olevan pari laukkua noin 25 euroa kappale. Kovin olivat koppuroita ja karkein vetoketjuin varustettuja. Logo oli isolla ja niissä roikkui se iso nimikirjainkoriste. En osaa arvioida, olivatko laukut aitoja.

Vierailija
25/66 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se Guessilla ylpeily on enemmän noloa. Tai ylipäätään jollain merkillä ylpeily tyyliin #guess #hilfiger #spoiled #princess #becauseican

Vierailija
26/66 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka wt maksaa esim tästä https://www.zalando.fi/michael-michael-kors-jet-set-travel-shopping-bag…, eiköhän niillä "weeteillä" mene tuollainen summa ihan johonkin muuhun kuten tatuointiin, röökiin, alkoholiin, markettien hiusväreihin jne.jne

Vierailija
27/66 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Notten tiedä, mutta kirpparit tuntuu olevan feikkikamaa pullollaan, mitä lie Virosta tai Turkista tuotua moskaa. Kyllä feikki on wt

Vierailija
28/66 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto, että mua ärsyttää tämä palstalla jatkuvasti viljelty WT sitä ja tätä. Koittakaa nyt ihmiset tajuta, että esimerkiksi MINKÄÄN MERKIN OIKEAA NAHKAA oleva laukku ei todellakaan ole koskaan valkoroskaa.

AV-mammoilla on joku ihmeellinen käsitys, että jos joku asia ei ole heidän makuunsa, se on sitten WT. Korsin laukut voivat olla joidenkin mielestä tyylittömiä, mutta tyylitön/mauton ei ole sama kuin WT.

Ja joo, mulla on itselläni kaksi Korsin laukkua, molemmat ns. harvinaisempia malleja. Toisen ostin kauniin viininpunaisen värin ja sopivan koon vuoksi, muita vastaavia ei ollut tarjolla ja toisen koska tarvitsin ns. crossbody-laukun ja kaikki muut nahkaiset olivat liian pieniä. Punaisessa on irrotettava MK-killutin ja sen olen ottanut pois, crossbody-laukussa logo on metallisena kiinni laukussa, mutta ei ole huomiota herättävän iso. Minulla on myös useampi DNKY:n laukku ja nekin olen valinnut aidon nahan, kauniin värin ja sopivan muodon vuoksi, en merkin takia. 

Vierailija
29/66 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No EI TIETENKÄÄN OLE! Miksi olisi?

Vierailija
30/66 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoijaa, en mä kyllä guessilla ylpeillyt. Satasen tai parin laukun pystyy ostamaan kuka vain. Tällä palstallahan on vain siitä kyse, että ajatellaan merkkien kautta.

Guessilla on ihan kauniita muovilaukkuja, joten jos tarvitsen muovilaukun, ostan mieluummin guessin kansalaiskassin kuin vuittonin merkin. Kummatkin on muovia.

Minusta kummatkaan ei ole kovin laadukkaita. Muovi harvemmin on.

Jos tarvitsen nätin nahkalaukun, niin ostan Korsin kuin esim. Mulberryn merkin. Kummatkin nahkaa. Ja se on laadukasta.

Mitä eroa näillä on? Merkki !

Joten loppujen lopuksi olisi aivan sama vaikka laukut ostaisi prismasta. Se ei kerro ihmisarvosta mitään. Mutta joillakin naisilla laukun merkki on yhtä tärkeää kuin miehillä auton merkki ja lisävarusteet.

Vierailija
31/66 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoh hoijaa, en mä kyllä guessilla ylpeillyt. Satasen tai parin laukun pystyy ostamaan kuka vain. Tällä palstallahan on vain siitä kyse, että ajatellaan merkkien kautta.

Guessilla on ihan kauniita muovilaukkuja, joten jos tarvitsen muovilaukun, ostan mieluummin guessin kansalaiskassin kuin vuittonin merkin. Kummatkin on muovia.

Jos tarvitsen nätin nahkalaukun, niin ostan Korsin kuin esim. Mulberryn merkin. Kummatkin nahkaa. Ja se on laadukasta.

Joten loppujen lopuksi olisi aivan sama vaikka laukut ostaisi prismasta. Se ei kerro ihmisarvosta mitään. Mutta joillakin naisilla laukun merkki on yhtä tärkeää kuin miehillä auton merkki ja lisävarusteet.

Täytyy vielä jatkaa, että onpa ihmisen elämä mennyt pinnalliseksi, kun tällaisia asioita pitää pohtia. Eikö elämässänne muuta ole? Esim. Syvällisempää? Kuin laukun merkki.

Vierailija
32/66 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.ranker.com/crowdranked-list/top-handbag-designers

Oma suosikkini on Kate Spade mutta sita ei taideta Suomessa edes tuntea.  t.usalainen

Vierailija
33/66 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei musta. Tosin kaikki feikit on wt. Itsellä on MK:n jetset travel työlaukkuna, sinne mahtuu just hyvin työläppäri enkä ainakaan itse koe olevani wt, ainakaan sillä perusteella että käytän ko laukkua.

Vierailija
34/66 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat black trash. 

Vierailija
35/66 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin teinilaukku? Stockaltahan niitä saa, jossa ostajien keski-ikä on luultavasti aika korkea.

Niitä saa myös Kärkkäinen -nimisestä sekatavarakaupasta.

Vierailija
36/66 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.ranker.com/crowdranked-list/top-handbag-designers

Oma suosikkini on Kate Spade mutta sita ei taideta Suomessa edes tuntea.  t.usalainen

Minulla on Kate Spaden laukku, joka herättää jatkuvasti spontaaneja kehuja ihmisiltä. Tosin asun myös Usassa, jossa kehutaan tietysti muutenkin herkemmin.

Vierailija
37/66 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

paljon ne maksaa=?

Kirppiksellä näkyi olevan pari laukkua noin 25 euroa kappale. Kovin olivat koppuroita ja karkein vetoketjuin varustettuja. Logo oli isolla ja niissä roikkui se iso nimikirjainkoriste. En osaa arvioida, olivatko laukut aitoja.

Ei varmasti ole olleet aitoja. Aidoissa Korsin laukuissa on kaunis ja hyvin viimeistelty vuoritus, käytännöllisiä yksityiskohtia (esim. laukun sisäpuolella kiinni oleva pieni nahkahihna, johon saa avaimen kiinni, niin löytyy laukusta helposti, eikä putoa vahingossa) ja sujuvasti kulkevat vetoketjut. Joissain Korsin laukuissa on materiaalina saffiano-nahka, joka on kyllä kovaa tai sellaista karkeaa, mutta mitään koppuraa se ei ole. Saffiano on hyvin kulutusta kestävä, helppo puhdistaa ja laadukas nahkamateriaali. Samaa materiaalia käyttävät monet muutkin muotitalot, esim. Prada ja DK.

Vierailija
38/66 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei minun mielestäni. Itselläni on 3 Korsin laukkua (ja lompakko) ja kaikki niistä on itselläni "työlaukkuina". Laadukkaita eikä edes mitenkään hintavia. Lookkini on aika perus, käytän farkkuja, perustoppeja, pitkähihaisia t-paitoja ja jakkuja. Kokonaisuus kai tämänkin asian ratkaisee. 

Enemmän WT:tä on yrittää tällaisilla aloituksillä jokin asia näyttämään p*skalta ja nololta. Jos ei ole varaa, niin älä osta. Se riittää. 

Vierailija
39/66 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei minun mielestäni. Itselläni on 3 Korsin laukkua (ja lompakko) ja kaikki niistä on itselläni "työlaukkuina". Laadukkaita eikä edes mitenkään hintavia. Lookkini on aika perus, käytän farkkuja, perustoppeja, pitkähihaisia t-paitoja ja jakkuja. Kokonaisuus kai tämänkin asian ratkaisee. 

Enemmän WT:tä on yrittää tällaisilla aloituksillä jokin asia näyttämään p*skalta ja nololta. Jos ei ole varaa, niin älä osta. Se riittää. 

Vierailija
40/66 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sait sitten sotkettua miehetkin tähän typerään kotkotukseen. 

Vertauksesi ontuu, koska kukaan ei osta autoa merkin takia vaan kyseisen automerkin ominaisuuksien takia.  Auto on monimutkainen tekninen laite ,eikä se ole mitenkään verrattavissa laukkuun jolla kuskataan tavaroita jotka eivät taskuihin mahdu. 

Laita aasinhattu päähäsi viikoksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän